Prenumeraty WOW :-)

8 czerwca o 15:26
komentarzy 12

Prenumeraty SMS/MMS są to serwisy SMSowe lub MMSowe które w sposób cykliczny otrzymuje osoba która je zaprenumerowała.

To naprawdę proste. WOW!

Jeśli uruchomisz daną Prenumeratę to płacisz TYLKO za wiadomość dostarczoną na Twój telefon.
Częstotliwość lub harmonogram dostarczania zaprenumerowanej wiadomości oraz jej koszt otrzymania jest określona w tabeli poniżej przy poszczególnej prenumeracie.

Aby uruchomić daną prenumeratę wystarczy wysłać SMSa pod jej numer w treści wpisując START oraz jej nazwę.
np. Aby otrzymywać raz dziennie SMSa z dowcipem wyślij SMS pod numer 55001 o treści: START DOWCIP

Aby dezaktywować daną prenumeratę wystarczy wysłać SMSa pod jej numer w treści wpisując STOP oraz jej nazwę.
np. Aby nie otrzymywać już raz dziennie SMSa z dowcipem wyślij SMS pod numer 55001 o treści: STOP DOWCIP

Można też sprawdzić jakie Prenumeraty ma się uruchomione wysyłając SMS o treści LISTA pod numer 6000.
Koszt wysyłania SMS na numer 6000 oraz na numer zamówienia danej prenumeraty jest zgodny z cennikiem Twojej oferty (jak za SMSa zwykłego wewnątrz sieci PLAY).

Szczegóły oferty specjalnej oraz regulaminy Prenumerat znajdują się na www.WOW.playmobile.pl

Kategoria: Play  

KOMENTARZE 12

Z zagranicy nie idzie przystopowac sprawy www.WOW.playmobile.pl
Sciaganie z konta im funkcjonuje,wysylajac na ten adres 6000 SMS-a ,pokazuje na dyspleju w telefonie ze nie moze go odczytac.Czyli jet to jawne obciaganie klijenta.
Juz wiecej nie wykupie karty z play.
Jak przystopowac sprawy www.WOW.playmobile.pl
Sciaganie z konta im funkcjonuje,wysyłajac na ten adres 6000 SMS-a ,pokazuje na dyspleju w telefonie ze nie może go odczytac.Co mam zrobic może kto s mi pomóc
Marek Kowalski
SERWISY MOŻNA WYŁĄCZYĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB WYSYŁAJĄC SMS "KONIEC" NA NUMER 6000" ALE ŻEBY DO TEGO DOJŚĆ TRZEBA PRZECZYTAĆ CAŁY REGULAMIN!CWANY NACIĄGACZ PLAY!
no wow dopiero dowiedziałes sie
Wysłałem komendę STOP na 6000 i w ciągu niecałej minuty dostałem powiadomienie,ze wszystkie prenumeraty zostały wstrzymane. Mam nadzieję,ze na zawsze ;)
dzięki.to samo badziewie i mnie dopadło.
Witam Państwa, aby wyłączyć wszystko musicie w Play24 (Usługi->Usługi dodatkowe) włączyć blokadę za darmo "Blokada Premium", "Blokada Voice Premium", "Blokada progu kwotowego 35 zł", "Blokada Ceny 3 zł" i polecam (opcjonalnie) "Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych". Dzięki tym zabiegom żadne sms'y Premium nie dojdą ani nic nie wyślecie bo będzie błąd w wysłaniu :P Szkoda tylko, że nikt o tym nie mówi.
Ja mam to samo a Play bierze kasę i umywa ręce. Sms premium zablokowany tylko ilu ludzi to jeszcze dotknie. Nawet nie wiem w jaki sposób ta usługa się aktywowała. Bart
Ery Mary Eszon
;_; Wszystko jest odblokowane :3
Ale narazie nie wiem czy to są wszystkie :<
Jeszcze lookne :) Ale dzięki ;D
SERWISY MOŻNA WYŁĄCZYĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB WYSYŁAJĄC SMS "KONIEC" NA NUMER 6000 ALE ŻEBY DO TEGO DOJŚĆ TRZEBA PRZECZYTAĆ CAŁY REGULAMIN!CWANY NACIĄGACZ PLAY!

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość