milionowa e-faktura w PLAY!!!

3 lipca o 11:30
komentarzy 97

Tak! wczoraj wysłaliśmy e-fakturę numer 1 000 000! Z e-faktury korzysta w PLAY już ponad 230 tysięcy klientów i jest to zdecydowanie najlepszy wynik wśród polskich telekomów ;-) Już  niedługo opublikujemy ciekawy wywiad na ten temat z naszym ekspertem w tej dziedzinie. Porozmawiamy o tym czym tak naprawdę jest e-faktura, dlaczego tak bardzo ją promujemy, czy Urzędy Skarbowe lubią czy nie lubią elektroniczne faktury i skomentujemy ostatni tak głośny wyrok NSA w sprawie wysyłania faktur e-mailem. Warto!

Kategoria: efaktura, Play  

KOMENTARZE 97

K.O.L.E.K.T.Y.W.
czy ,,zwyczajem lat ubiegłych" będzie można zadawać swoje pytania do Waszego Eksperta?

skoro macie koszulki świętujące 1,2,3 mln klientów to można także liczyć na okazjonalne koszulki z okazji mln e-faktur?
mylisz sie do chwili obecnej można było zadać pytania - tylko raz nie zostały podane odpowiedzi na wytypowane pytania,
poza ww. przypadkiem wszystkie odp. zostały podane,
wymień jeszcze jakieś inne sytuacje gdzie nie poznaliśmy odp. na pyt.

skoro jest koszulka z okazji kolejnego mln klienta to moze i będzie takze z okazji mln faktur
No nie dziwię się, że tak się cieszycie... Oszczędzacie dzięki temu na papierze (szczytna inicjatywa-"chronić lasy deszczowe":D), tuszu, a co najważniejsze-na Poczcie Polskiej. A e-mail zawsze można wygenerować i ogólnie jest taniej. A jeżeli taniej to Wam więcej pieniędzy zostaje w kasie i możecie się lepiej rozwijać...
Git, ale trzeba nadal uświadamiać ludzi, że przynosi im to wymierne korzyści, bo dzięki usprawnieniom możecie więcej zainwestować w infrastrukturę, czy w inne sfery.
Jeszcze spróbujcie uświadomić to klientom, a sukces murowany...
Pozdrawiam!!!
To jest sciema. Dlaczego mam obniżać koszty jakiejś firmie? Środowisko? Nie bądźmy śmieszni. Jeżeli ktoś potrzebuje 'papier' to jeżeli wydrukuje sobie w domu, będzie to znacznie bardziej dszkodliwe dla środowiska - zadziała tu efekt skali, w domowych warunkach zawsze będzie mniejsza efektywność energetyczna, bardziej szkodliwe tusze, zupełnie inny papier itd. Tu chodzi tylko i wyłącznie o obinżanie kosztów, a ekologia to taka wygodna wymówka.
A ludziska się cieszą.
Haha, mam takie samo zdanie jak qqq. Przecież ma to na celu wyłącznie cięcie kosztów, nic więcej. Ile mniej pracy - drukowanie, pakowanie, wysyłka - do tego wszystkiego potrzeba ludzi i sprzętu, a tak problem w zasadzie znika. Inwestycja w infrastrukturę - przecież to chyba przedsiębiorstwu zależy na osiąganiu zysków i zwiększaniu wartości, a nie klientom.
dziwne rozumowanie.. Drukowanie, pakowanie i wysylka odbywaja sie automatycznie. Maszyny to robia.

Ale nie rozumiem podejscia. Wg. mnie to dobrze, ze firma oszczedza a srodowisko tez na tym korzysta.

ja np. staram sie nie brac plastikowych toreb ze sklepow. Sklep oszczedza..1 grosz.. albo mniej.

Moza wyrzucic papierek czy peta na chodnik ale mozna zrobic 5 krokow i wyrzucic to do smietnika.
To wszystko kwestia osobistych wyborow.
Zgadzam się i ja. To wygoda dla firmy. ja np nie chce papierowej faktury bo wole mieć papier i spokojnie przeczytać. W pracy 8-9 godzin gapić się w monitor potem w domu. nie nie i jeszcze raz nie. Poza tym jak dostane ma mejla muszę wydrukować i iść na pocztę. więc mało tego, że płace rachunek to muszę jeszcze drukarkę i resztę kupić. Tak jak z wszystkim- jednym to ułatwia innym nie. Ale promujcie . Proszę tylko o nie zmuszanie klientów do tej usługi jak robi to TP. ostatnio zadzwonił automat i powiedział że usługa włączona jak nie chce to muszę ankietę wypełnić i 5 min słuchałem automatu!
Ja was nie rozumiem :d Przecież jak ktoś chce to sobie zrezygnuje z papierowej i tyle a jak nie chce to będzie miał makulaturę w skrzynce...
Ważne jest to,ze jest i promują,co do drukowania to jak 1/100 wydrukuje e-fakture to bedzie dobrze :D
Zresztą na tej fakturze nic ciekawego nie ma,żeby obkukac wykaz połączeń trzeba sie bujac na www.
Cytuję
"To wygoda dla firmy. ja np nie chce papierowej faktury bo wole mieć papier i spokojnie przeczytać."
Chodziło ci chyba o to że nie chcesz elektronicznej faktury ??
ja też. to jest ściema. dajcie za eko fakturę na stałe np. 30 minut do wszystkich. przecież ktoś zarabia na tym, że ja dostanę tylko email.
Minął już miesiąc, może dwa, od momentu kiedy wysłałem do Was wniosek o e-fakturę (ten co wysyłaliście razem z papierową fakturą), niestety do tej pory nie została on aktywowana (Poczta Polska zgubiła?)...
może zalega w twoim banku, nie zgadzał się podpis,

u mego taty także była podobna sytuacja, wypełniłem po raz drugi i ... jest ok
Do banku to jest wysyłany wniosek o Polecenie Zapłaty. Efaktura nie ma nic wspólnego z bankiem.
Poczta mogła zgubić. Zadzwoń lub napisz do BOK (ok@pomocplay.pl) i dowiedz się czy dostali. Jeśli nie, to idź do najbliższego salonu i wypełnij wniosek jeszcze raz.
Lub podeślij mi swoje dane. Zaraz to sprawdzę
Jakie dokładnie dane potrzebujesz? Na jaki mail wysłać?
a masz może numer zgłoszenia? To by wystarczyło
Niestety nie mam. Jak się uda to jutro wyślę ponownie wniosek :)
właśnie wysłałem wniosek :)
Czy osoba która była tym MLN dostała jakiś bonus ?? Może abo do końca umowy za free ?:D
Ciekawe ile z tego jest "przypadkiem włączonych" - mnie coś takiego spotkało i czekam już ponad miesiąc na papierowy duplikat (obiecany przez BOK w liście).

P.S. Może BOK zamiast pisać listy zacznie odpowiadać elektronicznie. Oszczędzicie trochę.
P.P.S. Aby włączyć/wyłączyć efakturę trzeba wypełniać papierowy świstek. Paradoks ekologiczny ;)
Możesz przekazać mi dane dotyczące sprawy?

AD. PPS - akurat to jest wymogiem prawnym...
play4you1 Ostatnia wizyta: 2010-06-22, 21:24 http://www.telepolis.pl masz wiadomość od chauwa...
oki, już odpowiedziałem :)
mam nadzieje, że da się coś z tym zrobić!
Kiedy bilix Marcinie?
http://www.kir.com.pl/main.php?p=4580

Cholernie wygodna usługa, niestety wszyscy duzi gracze milczą. Podobno coś tam tepsa jakieś rozmowy prowadzi a reszta pewnie czeka na ten pierwszy ruch.
Macie efakturę z podpisem to może byście wskoczyli do systemu kirowskiego.
Chcecie mieć więcej faktur elektronicznych - uproście procedury.
W Erze fakturę elektroniczną miałem już dawno aktywowaną przez ich system internetowy.
W Play również od razu chciałem aktywować ale w instrukcji przeczytałem, że... wniosek mam wydrukować i wysłać pocztą
Sorki, ale fakturę elektroniczną aktywuje dopiero wtedy gdy wszystko będzie można zrobić przez internet (skoro w Erze można to nie wierze, że w Play nie da rady).

Ps. Ponadto przez play 24 powinny być także udostępnione:
- możliwość zarejestrowania karty (zwłaszcza jak ma się już u was inne usługi w tym abonamentowe).
- wyłączenie smsowego spamu.
- wyłączenie poczty głosowej.
Takie jest prawo co do faktury elektronicznej. Play jak i tp wystawia fakturę elektroniczną zgodną z rozporządzeniem ministra finansów. Era, netia, orange wystawia obraz elektroniczy faktury, bez podpisu cyfrowego taka faktura nie jest efakturą.
W tp też musisz złożyć wniosek na piśmie. I wątpie aby to się zmieniło dopóki podpisy elektroniczne się nie upowszechnią. TO nie wymysł p4, tylko urzędasów którzy pisali rozporządzenie.
A to przepraszam,
Ale to i tak nie zmienia sytuacji. Ci którym zależny na księgowaniu faktur czy rozliczaniu z US to rozumiem zamawiają pełna fakturę elektroniczna z godnie z ustawą - pocztą.
Pozostali, którym faktura służy tylko do regulowania płatności mogą mieć możliwość zamówienia przez internet obrazu faktury jak w Erze i wszyscy będą zadowoleni.
faktury elektroniczne tak- wysylanie wnioskow o wlaczenie uslugi via pp - nie

a swoja droga- czy sprzedawca w salonie ma prawo mi odmowic przeniesienia numeru z innej sieci jesli chce np przeniesc za jednym zarazem 3 numery? Powodem rzekomo bylo to iz mam juz w play pare numerow. O co z tym chodzi Marcinie?
Chodzi zapewne o wyłudzanie bonusów, w końcu łatwo jest zorganizować sobie darmowy lub tani starter u kogoś i przenosić. Pewnie mają w Play jakie,ś wewnętrzne limity dla osób prywatnych. Ciekawe tylko jak wysokie. Osobiscie podjerzewam, ze mogą się zaczać kimś interesować, jeżeli ma > 3 numery przeniesione na siebie. W firmach to nie ma znaczenia, ale dla klientów indywidualnych - ma.
odchodzi4
Ja mam przeniesionych już z 10 nr i jakoś nikt mi problemów nie robi (oprócz debili w 1 saloonie co nikomu nie przenoszą nr) wręcz przeciwnie bo cieszą się w salonie play że mają co robić i się nie nudzą.
Operator nie ma prawa odmówić przeniesienia nr do prepaida
"Twój komentarz musi być zatwierdzony przez administratora zanim zostanie opublikowany."
A co to ma znaczyć moderacja?
odchodzi wez sie wyluzuj w koncu.. dobrze wiesz, ze czasem komentarze trafiaja do spamu i musze je reczenie przywracac.. Nie zachowuj sie, jakbys byl tu pierwszy raz.
nie ma tu nic dla czego moderacji nie przeszlo,co dodalem w wpisie bb,...
Plus cieszą się z prowizji :)
jeżeli wzbudzisz podejrzenie sprzedawcy, ze jestes 'fraudem', to moze Ci odmowic.

w Twoim przypadku zapewne problem jest limit umow. powinienes przyniesc faktury od obecnego operatora i sprzedawca bedzie wiedzial co zrobic. jezeli juz to zrobil, a zgody nie ma podpisanie tylu umow, na pewno dostales informacje co zrobic, zeby moc podpisac umowy.
tyle ze na infolinii p4 twierdza ze zadnego limitu w play fresh nie ma bo to NIE jest umowa abonamentowa. A co do fraudow- czy gdziekolwiek play limituje w regulaminach ilosc przenoszonych numerow? NIe. Tak sie sklada ze numery kiedys byly numerami firmowymi wiec mam pelne prawo je przenosic. To jak to jest?
Nie muszą tego limitować w regulaminach, wystarczy że mają wewnętrzną dyrektywę - rozpoznają klienta po PESELu i jak przekracza jakąś liczbę przenosin - odmawiają takiej możliwości. Trzeba pamietać, że np. przechodząc do Fresh to koszt dla Play takich przenosin to 60zł bonusu dla klienta + nie mam pojęcia jak się rozliczają operatorzy między sobą. Muszą jakoś ograniczać, a to że nie mówią na infolinii... Nic nie znaczy.
Rozwiązaniem byłoby chyba złożenie zgłoszenia, wraz z danymi pracownika który odmówił, prośbą o wyjaśnienie dlaczego odmówił + jakoś uwiarygodnić się, że nie jest się naciagaczem. Może w przypadku sporej liczby kart, skontaktuje się jakiś doradca.
to nie jest tak ze infolinia/BOK nie ma nic do gadania- BOK i pracownicy tam pracujacy sa rowniez pracownikami PLAY (chociazby byla to firma zewnetrzna pracujaca dla PLAY) to mimo wszystko powinni przekazywac. Z drugiej strony skoro PLAY limituje przenoszenie numerow per klient to po co daje 60 zl za przeniesienie? Mogliby z tego zrezygnowac i nikt by nie kombinowal.. Co w sumie klienta obchodzi jak P4 sie rozlicza z innymi sieciami. w innym salonie bez problemu dalo rade przeniesc numery.
"a swoja droga- czy sprzedawca w salonie ma prawo mi odmowic przeniesienia numeru z innej sieci jesli chce np przeniesc za jednym zarazem 3 numery? Powodem rzekomo bylo to iz mam juz w play pare numerow. " - nie napisałeś, że jest to mnp na fresha. być może nie mieli kart do przenieisenia. w każdym razie nie powinno być z tym problemu.
Marcin PLAYboy
dla e fakture jest lepsza. po co mi papier skoro moge sobie skopiowac nr konta z poczty wkleic i juz mam zaplacone. a nie czekac na poczte polska (ktora sie zawsze spoznia) i przepisywac numer z kartki do kompa!!
dla mnie to wygoda
Nie zgadzając się na e-fakture, dajesz ludziom pracę!
Marnotrawstwo jest złe! A wysyłanie ton papieru i potem kolportaż jest marnotrawstwem. Siły ludzkie w postaci listonoszy można wykorzystać gdzie indziej. Poza tym po co tworzyć śmieci, odpady?!
Panie Gruszka. Czy w sieci Play pracują analfabeci? Tydzień temu wysłałem sms o treści STOP na numer 80333, a wy ciągle dzwonicie z numeru 7333. Panie Gruszka czy tak ciężko jest zatrudnić osobę która potrafi czytać? Mamy XXI wiek a nie średniowiecze. Marian
K.O.L.E.K.T.Y.W.
to nie jest pytanie do Rzecznika ale tylko i wyłacznie do Specjalistów ds. Rekrutacji i Specjalistów ds. Szkoleń Pracowniczych w PLAY, osoby zajmujace sie rekrutacją i szkoleniami w PLAY widocznie nie wiedzą, iż zatrudniając głównie studentów ponoszą odpowiedzialnosć za ich pracę,

(zastanawiam się, dlaczego nie są przeprowadzane testy rozumienia czytanego tekstu)

sie nie martw, przykładów nieczytania zgłoszeń klientów przez BOK PLAY jest mnóstwo (na innych portalach typu telepolis.pl itd.)

TO NIE SĄ OBOWIĄZKI RZECZNIKA GRUSZKI
Jeżeli już sobie rozmawiamy o oszczędnościach, pieniądzach itp. to ja pozwolę sobie trochę zboczyć z głównego wątku dotyczącego i efaktur i zapytać się was o zasilenia konta w PF z poziomu strony www.doladowania.playmobile.pl Jako, że blue.pl z którym byłem związany od dłuższego czasu zaczął mi działać na nerwy długim czasem oczekiwania na realizację zasilenia oraz tym, że ścieli cashback do 1% postanowiłem dać pozarabiać jeszcze bardziej swojego operatorowi a nie pośrednikowi.
Oferta na www.doladowania.playmobile.pl wydaje mi się tym bardziej atrakcyjna, że za każde doładowanie od 20 PLN PLAY daje nam 10% bonusu (to jest konkret). A jako, że w miesiącu zasilam przeważnie za min. 30 PLN (dla stanu darmowego) to oferta wydaje się bardzo ciekawa. W związku z tym mam następujące pytania:
1. czy można płacić za zasilenie kartą płatniczą?
2. czy zasilane numery, przez stronę www.doladowania.playmobile.pl otrzymują potem jakiś reklamowy spam czy też klient ma spokój (oby!) a na jego skrzynkę SMSową nie przychodzi żadne badziewie.

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.
możesz kartą zapłacić a spamu nie ma
rozumiem, że zasilasz na www.doladowania.playmobile.pl i polecasz :) OK.
A powiedz mi jeszcze czy przy płatności kartą zasilenie jest realizowane od razu czy też "młyny mielą" i trzeba trochę czasu poczekać na finalizację transakcji?
Czekasz, średnio 8-12h niestety
Przy płatności kartą? No bez jaj! Co za inteligenty inaczej człowiek coś takiego wymyślił?
Tak właśnie. Spróbowałem raz i sobie odpuściłem. Ładuje przez agadka doładowania. Przy płatności kartą zasilenie konta następuje po 2-3minutach. W doladowania.playmobile zastrzegają sobie 24h na weryfikacje...
Blue.pl działa na nerwy długim czasem oczekiwania na realizację zamówienia? To się zdziwisz i dopiero będziesz denerwował długim oczekiwaniem na doładowanie z www.doladowania.playmobile.pl ...
problem jest w godz wieczornych i trzeba czekać do 1h mimo że bank autoryzuje transakcję oni nie doładowują
Dawno nie doładowywałem z ich strony jakieś pół roku i nie wiem co tam się pozmieniało
OK. Na stronie widzę, że jest jakaś przerwa konserwacyjna w okolicach północy. Rozumiem jednak, że jeżeli zasilam konto rano bądź też po południo to zasilenie jest realizowane w czasie rzeczywistym i nie trzeba na nic specjalnie czekać.
Ten milion nie wziął się z niczego Pracownicy salonów Play mają wręcz nakaz wciskania na siłe klientom e-faktur nawet tym którzy nie mają zielonego pojęcia co to jest email a nawet o obsłudze komputera Muszą zakładać tym klientom adresy a pozniej to już nikogo nie obchodzi w jaki sposób 80 dziecioletnia babcia czy dziadek sprawdzą ile mają zapłacić za telefon
Wynika to z tego ze wiekszosc salonów play należy do prywatnych firm które za włączenie efaktury dostają prowizje.
Bzdury Pan opowiada Wciskanie efaktur każa robić regionalni kierownicy sprzedaży a nie Szefowie firm które prowadzą punkty Play
P.S Każą wszystkim bez wyjątku czy to salon własny czy stoisko w sklepie
mam pytanie, otóż mam w orżnąć abonament i jestem w trakcie trwania umowy..chciałbym przenieść numer do P4 i teraz pytanie..oczywiście jestem świadomy faktu, iż poniosę koszty z tytułu kary umownej w orange, tylko czy będę musiał karę zapłacić przed czy po przeniesieniu, oraz czy tą karę będę wpłacał do play czy do orange?
raczej po..
numer i tak musza przeniesc w ciagu 24 h. Wiec pewnie po kilku tygodniach dostaniesz fakture z oragne za uslugi+kara umowna
karę będziesz musiał zapłącić dla orange w ciągu 14 dni tylko nie wiem czy od otrzymania jakiegoś listu czy coś ...tak gdzieś czytałem ja też przechodzę do play ale robię tak aby nie płacić kary mój numer po 3 miesiącach się przeniesie do play :D a obecnie będę jeszcze w orange a telefon i kartę z tymczasowym numerem otrzymam teraz a w ciągu 1 dnia po zakończeniu umowy w orange pojawi się tam mój przeniesiony numer
Na wadze też troszkę zaoszczędzone
Ryza ma 500 szt , przyjmując standardowa gramatura

500 = 2,5g
5000 = 25 kg
50000 = 250 kg
500000 = 2500 kg
1000000 = 5000 kg

jak dałem ciała w obliczeniu poprawcie mnie
Co z konkursem o desire gdzie osoby wywalczyły punkt?
"Osoby które zdobył punkt plus dwie pokrzywdzone osoby otrzymają nagrody dodatkowe. ...."
***230tys niewysłanych faktur miesięcznie, to mam pytanie***

:

***JAKIE TO OSZCZĘDNOŚCI MIESIĘCZNE DLA OPERATORA ?????
a co za roznica? :D jak zamontuja na tamsmowej bezwodne pisuary i beda oszczedzac na wodzie to tez bedzie to dla Ciebie takie istotne? ;)
A takie bezwodne pisuary jakoś niwelują nieprzyjemny zapach bo jak by się nie starać to zawsze on pozostanie kiedy przynajmniej raz od wielkiego dzwonu w takim pisuarze nie pojawi się czysta woda (np. ze spuczki) ;)
no jakos tak.. Pewnie sa czyszczone chemicznie raz na jakis czas. Ale oszczednosc mimo to jest na pewno bardzo dusza, szczegolnia dla obiaktow wielkopowierzchniowych .
Witam, 8 sierpnia kończy mi się umowa. Obecnie mam abonament Pakiet Złotówek 40zł i będe chciał zamienić go na LongPlay 29, jednak nie ma w cenniku żadnego interesującego mnie telefonu który byłby w rozsądnej cenie w tym abonamencie. I tu pojawia się moje pytanie: czy można w salonie np. wynegocjować cene za telefon lub czy są przygotowane dla stałego klienta (2 abonament przedłużam w grudniu) jakieś specjalne ceny za telefony?
nie,. wszystko w ramach oferty LP lub LP telefon.
Witam, popieram jak najbardziej e-faktury ;) I gratuluję takie dużej liczby, jak przejdę na abonament, to sam pewnie skorzystam ;)

Mam pytanie odnośnie PLAY ONLINE - ponoć zasięg ONLINE pojawi się, albo już pojawił w MILICZU?
Czy to prawda?
Panie Marcinie, odnośnie osławionego już wyroku NSA z maja br. to w przypadku play - owszem - faktury, które udostępniacie, winny być honorowane przez Urzędy Skarbowe, ale tylko w momencie, gdy zostaną tuż po udostępnieniu przez Państwa pobrane przez Nas (czyli Waszych klientów) oraz niezwłocznie wydrukowane, tak więc jeśli komuś faktura znaczy więcej niż kawałek papieru, dokumentujący kwotę do zapłaty, a ma także znaczenie przy rozliczeniach z urzędami skarbowymi, to jednak moim zdaniem nie powinien się godzić na e-fakturę, gdyż ostatecznie i tak musi sam wydrukować sobie fakturę więc argument w stylu e-faktura pozwala chronić środowisko, na razie (do momentu zmiany przepisów) się nie sprawdza.
zupelnie sie z Toba nie zgadzam.. Owszem, w chwili obecnej niektorzy ciagle potrzebuja papierowych faktur. Ale jest mnostwo klientow (min. 230 tys.), ktorzy tego nie potrzebuja..
Kazda faktura to min 3 kartki A4 (wydruki+koperta). Co przy obecnym stanie daje ok 700 tys kartek mniej. To sporo.
United możesz się nie zgadzać. Ja również uważam, że obecne przepisy i ich interpretacja pozostawiają wiele do życzenia w kwestii e-faktur oraz faktur udostępnianych drogą elektroniczną (ważne rozróżnienie). Tak więc piszę tylko o tym, jak jest a nie, jak chciałbym, aby było.
nie sciemniajcie z tym pseudo eko moja znajoma pracowala w salonie play nikt tam nie sprawdza jakie jest zapotrzebowanie na ulotki reklamowe u niej idzie okolo 100 ulotek z kazdej promocji miesiecznie
a przychodzi piec razy wiecej niz potrzebuja dwa razy w miesiacu wyzucaja po okolo 5kilogramow nieaktualnych ulotek czyli jakies 10 kg miesiecznie ile to by bylo papierowych faktur ?
z tym play gdyby naprawde myslal o ekologi powinien cos zrobic
Dokładnie. Mnie też to strasznie irytuje gdy biznes pokazuje jaki to on niby pro eko a tak naprawdę rozchodzi się tylko i wyłącznie o koszty działalności, które w tym przypadku są przerzucone na klienta - bo żeby zapłacić na poczcie i tak muszę wydrukować tą fakturę. Więc po prostu aby być fair należałoby napisać wprost - drogi kliencie jeśli pozwolisz nam w ten sposób zaoszczędzić dajemy ci dodatkowe minuty a nie wszem i wobec trąbić jaki ten PLAY ekologiczny olaboga... standardowe robienie z ludzi idiotów którzy łykają wszelkie korporacyjne bzdury jak pelikany.
Izz - 100% racji :)) Jakby Play był eko to by kazał na noc wyłączać różnej maści neony w salonach (te wew.) + drukował by ulotki na cieńszym papierze bez połysku.
Z drugiej strony jak ten korpobełkot ma zachęcić ludzi bądź co bądź do słusznej idei to w sumie niech tak będzie. Podstawa to być świadomym że Play jak każda korpo wypuszcza w eter korporacyjny bełkot.
Warto też dodać, że papier takiej ulotki, czy też nasiąknięcie różną chemią (przecież toto jest zadrukowane kolorem od góry do dołu) jest znacznie większe niż jakiejś tam pojedyńczej kartki zwykłego papieru zadrukowanej w niewielkim stopniu.
Play ma relaną oscczędność na wysyłce, papier i 'ekologiczność' to bonus.
Może tutaj ktoś mi odpowie;p nigdzie nie mogę znaleźć informacji ile czasu przed końcem umowy można podpisać aneks? 2 miesiące przed końcem, czy tak jak np. przenoszący numer do playa 3 miesiące przed końcem swojej umowy?
interesuje Ciebie:
- opcja z telefonem
czy
- opcja bez telefonu?
opcja z telefonem
2 miesiące przed końcem Umowy:)
2, a nawet czasami 3 miechy przed końcem cyrografu, zazwyczaj okres taki wynosi 2 mies.
czyli po prostu w salonie się pytać? Bo telefon się zepsuł i 3 miesiące przed końcem byłyby kuszące..;)
a co konkretnie się zepsuło? może to cudo jest jeszcze na gwarancji i da się za friko naprawić,

zazwyczaj liczy się także stan płaconych rachunków, jeśli rachunki były wysokie to można wcześniej podpisać cyrograf

najlepiej w salonie spytać się o przedłużenie umowy
Mam pytanie, odpowie mi Pan Panie Marcinie na EMAIL ??
Mały offtop ale nia ma innej możliwości: czy ktoś się orientuje, jeżeli przedłużam umowę i wybieram plan swodobny internet 3, jakich bonusów mogę oczekiwać z uwagi na fakt bycia abonentem? Niższy abonament przez pewien okres czy może zniżka na telefon, czy może nic?
Z góry dzięki za odp. i sorry za offtopic.
Może ktoś z Was mi pomoże jak rozwiązać skończoną umowę na nr , bo normalne sposoby przewidziane Prawem Telekomunikacyjnym już wyczerpałem, wysłałem już trzeci wniosek na rozwiązanie umowy,dwa poprzednie P4 odrzucił,utrudnia rozwiązanie umowy,za pierwszym razem odpowiadając że brakuje nr i podpisu na wniosku(Oczywiście podpis i nr. był wyszczególniony), za drugim razem odrzucono gdyż podpis był niezgodny z podpisem na zawieranej umowie.JAK ROZWIĄZAĆ WIĘC UMOWĘ MAJĄC DO TEGO PRAWO?
pytanie co napisałeś, a czego nie napisałeś.
Już 2. połowa roku, niektórzy wieścili przyśpieszenie Play Online. I co? I nic. Tak się zastanawiam, czy z Play Online na Kartę nie przejść do Orange Free na Kartę. Z netu ściągam niedużo, a w Orange za 100 PLN mam 7GB do wykorzystania przez 5 miesięcy. Może ktoś z Was ma doświadczenia w korzystaniu z netu bezprzewodowego w Orange w Warszawie?
Wniosek wysłałem 2 miesiące temu i nic w tym temacie się nie dzieje ze strony PLAY. Nadal otrzymuję papierowe faktury.... Czemu to tyle trwa?
powiedzcie mi, jak ja mam zapłacić e-fakturę.
nie rozumiem. zrobić przelew ? co w tytule ? czekam na szybką odpowiedź, bo mi termin upływa !
Te e-faktury to jakis kit . P4 wystawił fakture we wrzesniu 22 ale nie mam mozliwosci wgladu w szczegoły
na stronie zamiast lupy mam klepsydrę co uniemożliwia mi wgląd (termi zaplaty jest na 6 pazdziernika) Czy P4 nie chce abym zobaczył rozliczenie ?O trudnościach poinformowałem P4 przez WWW - bez echa. W tej sytuacji to chyba nie zapłacę. Co mam zrobic aby odczytac fakturę wystawioną 22 wrzesnia ze stusem klepsydry ???
Od kilku dni dostaje kilka razy dziennie namolne telefony z numeru 7333, wyslalam STOP na numer 80333 pare dni temu, ale dzis znowu mialam 2 telefony z 7333 i tone maili. Kto podal moj numer telefonu do jakiegos konkursu w ktorym nie zycze sobie brac udzialu. I dlaczego wysylanie kodu blokujacego nie dziala?
I have been browsing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours milionowa e-faktura w PLAY!!! | Tako rzecze Rzecznik Play. It's pretty worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.
E faktura. nr telefonu
661889800

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość