Play Fresh – darmowy internet przy doładowaniu

23 września o 20:12
komentarzy 204

Tajemniczy starter wchodzi w przyszłym tygodniu do sprzedaży. Każde doładowanie premiowane jest megabajtami do wykorzystania na połączenia internetowe.

- W opcji Darmowy Internet otrzymujesz godziny darmowego Internetu wymienne na bajty po każdym doładowaniu.

- Kwotę doładowania wykorzystujesz na co chcesz.

Startery dostępne będą w przyszłym tygodniu ale tę opcję można aktywować już jutro.

AKTYWACJA

Jak aktywować Opcję jeśli kupiłeś inny starter Play Fresh lub jesteś już w Play Fresh?
- wybierz kod *111*33*6# i zatwierdź zieloną słuchawką lub
- zaloguj się na Play24 i włącz wybraną promocję.

Sprawdź, czy jesteś już w opcji ?Darmowy Internet? wybierając i zatwierdzając zieloną słuchawką kod *111*49*1#.

Wolisz korzystać z Internetu w bajtach? Zmień sposób rozliczania. Wybierz *111*105*1# a każda godzina zostanie przeliczona na 10MB. Ważność Twojego bonusu zostanie zachowana.
Prędkość transferu danych w profilu Internetowym wynosi 512kbit/s a opłata za minutę połączenia z Internetem z pakietu złotówek to 20gr.

FAQ – Play Fresh – profil internetowy

1.  Jak często mogę zmieniać sposób naliczania Internetu (transferu danych) i ile to kosztuje?

Transfer danych możesz zmieniać za darmo, tak często, jak potrzebujesz.

2.  Co oznacza naliczanie minutowe w Internecie?

Obecnie, trudno zorientować się, ile to jest 1 MB w Internecie, dlatego w Play możesz korzystać z Internetu naliczanego tak, jak inne połączenia ? minutowo. Każda minuta połączenia to 20gr z pakietu złotówek lub bezpłatne połączenie w ramach bonusu po doładowaniu

3.  Jak szybko można ściągać dane w naliczaniu minutowym?

Ściąganie danych odbywa się z prędkością 512 kbit/s

4.  Czy z naliczania minutowego mogę korzystać również za granicą?

Połączenia za granicą rozliczane są zgodnie z Cennikiem Oferty Play Fresh. Bez względu na sposób naliczania Internetu w Play Fresh, będąc poza Polską połączenia będą naliczane w kB.

5.  Czy z Internetu, w ramach oferty Darmowy Internet w Play Fresh, mogę korzystać tylko z nadajników sieci Play?

Oczywiście, że nie. Internet w ramach oferty Darmowy Internet działa w całej Polsce

6.  Czy są jakieś ograniczenia w oglądaniu stron Internetowych w naliczaniu minutowym? Co z bardzo ciężkimi stronami?

W naliczaniu minutowym nie ma limitu bajtów ani ograniczenia w oglądaniu stron.

7.  Czy mogę korzystać z dwóch lub więcej stron równocześnie?

Oczywiście, że tak! Jednak każde z połączeń będzie naliczane osobno i sumowane.

8.  Co oznacza informacja, że mam zmienić sposób naliczania Internetu, jeśli kupuję pakiet minutowy?

Pakiety minutowe mogą zostać zakupione i wykorzystane tylko w ramach naliczania minutowego. W przypadku próby zakupienia pakietu bajtowego, pojawia się informacja o potrzebie zmiany naliczania kodem 111*105*1# lub na Play24 w zakładce Usługi.

9.  Co oznacza przeliczanie minut na bajty?

Jeśli wolisz naliczanie MB od minutowego, możesz zmienić sposób rozliczania Internetu. Każda niewykorzystana godzina przyznana po doładowaniu lub na podstawie zakupu płatnych pakietów zostanie przeliczona wg schematu: 1godzina = 10MB.

Aby zmienić sposób naliczania Internetu wystarczy wybrać kod *111*105*1# ( zmiana na naliczanie bajtowe) lub *111*105*2# (naliczanie na naliczanie minutowe) lub dokonać zmiany w odpowiedniej zakładce na Play24.

10.  Czy mogę mieć naliczanie minutowe dla pakietu a naliczanie bajtowe dla bonusów po doładowaniach?

Nie. Sposób rozliczania Internetu obowiązuje całą ofertę.

11. Co otrzymam w ramach Oferty Play Fresh?

Kupując Starter 5, 9 lub 30 w Ofercie Play Fresh stajesz się użytkownikiem najlepszej oferty na rynku. Tylko w Play Fresh masz nie tylko najniższą stawkę za minutę i to do wszystkich sieci ? tylko 29 gr/ minutę, ale także rok ważności konta po każdym doładowaniu. A dodatkowo, możesz wybrać opcję dla siebie: Darmowe SMSy do wszystkich sieci po doładowaniu, Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play lub Darmowy Internet. Możesz wielokrotnie przenosić się między opcjami lub kupić dedykowany dla danej opcji starter.

12. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowy Internet?

Aby skorzystać z opcji otrzymywania darmowych godzin Internetu po doładowaniu wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*6# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi trwa do 24 godzin.

13. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowe SMS-y do wszystkich sieci?

Aby skorzystać z opcji darmowych SMS-ów do wszystkich sieci wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*4# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi będzie trwało do 24 godzin.

14. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play?

Aby skorzystać z opcji nielimitowanych połączeń i SMS-ów w Play wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*5# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi będzie trwało do 24 godzin.

15. Jak mogę sprawdzić, z jakiej opcji korzystam?

Możesz wybrać i zatwierdzić zieloną słuchawką kod *111*49*1# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i sprawdzić, na podsumowaniu konta swoją taryfę

16. Czy opcje pogarszają moją ofertę Play Fresh?

Oczywiście, że nie! Play Fresh jest podstawową ofertą z której korzystasz. Nadal obowiązuje Cię Cennik Play Fresh i wszystkie dostępne dla Play Fresh oferty promocyjne. My umożliwiamy Ci wybór bonusu, który chciałbyś dostawać po każdym doładowaniu (Rozmowy i SMSy w Play, SMSy do wszystkich sieci lub darmowe godziny Internetu)

Zawsze możesz również wrócić do podstawowej oferty Play Fresh. Wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*1#

17. Kupiłem stary starter Play, a chciałbym skorzystać z Oferty Play Fresh z wybraną opcją?

To proste, aby zmienić ofertę z Play na Kartę lub Nowy Play na Kartę na ofertę Play Fresh wystarczy wpisać i zatwierdzić odpowiedni kod. W zależności od tego, którą opcję wybierasz, do wyboru masz kody:

*111*33*1# – podstawowa Oferta Play Fresh

*111*33*4# – Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich sieci

*111*33*5# – Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play

*111*33*6# – Play Fresh Darmowy Internet

Przejście do każdej z opcji jest darmowe

18. Przypadkiem zmieniłem swoją ofertę na Play Fresh. Czy mogę wrócić do mojej starej oferty? ( dotyczy Klientów Play Karta i Nowy Play na Kartę)

Niestety nie możesz, ale po co, skoro oferta Play Fresh jest najlepsza na rynku?

Tu płacisz tylko 29 gr/minutę do wszystkich sieci, Twoje konto jest aktywne przez rok po każdym doładowaniu, a dodatkowo do każdego doładowania możesz otrzymać super bonus!

19. Czy jeśli zmienię Play Fresh na którąś z opcji to zachowam pakiety minut i SMSów?

Wszystkie dotychczasowe pakiety przepadną. Zachowasz natomiast wartość konta głównego oraz (w przypadku zmian między opcjami Play Fresh) pakietu promocyjnych złotówek.

20. Czy jeśli zmienię ofertę Play Karta/Nowy Play na Kartę na Play Fresh, to zachowam pakiety minut i SMSów?

Wszystkie dotychczasowe pakiety przepadną, ale będziesz płacić tylko 29 gr/minutę do wszystkich sieci, Twoje konto będzie aktywne przez rok po każdym doładowaniu, a dodatkowo do każdego doładowania możesz otrzymać super bonus!

21. Czy doładowując konto w ofercie Play Fresh z opcjami mogę skorzystać ze innych zdrapek dostępnych w Play?

Tak. Wszystkie doładowania zdrapki Play dostępne na rynku można użyć do doładowania konta w ofercie Play Fresh oraz opcji Play Fresh.

22. Czy w ramach opcji Play Fresh mogę dzwonić za granicę i rozmawiać z zagranicy?

Oczywiście, że tak. Usługi połączeń międzynarodowych oraz roamingu są włączane Wszystkim Klientom w standardzie. Informacje o dostępności krajów w roamingu i szczegóły dotyczące tych usług można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta pod numerem telefonu 790 500 500 lub *500 z telefonu w sieci Play.

23. Jak mogę kontrolować moje wydatki w Ofercie Play Fresh?

Do wyboru masz sprawdzenie stanu konta:

- ze swojego telefonu poprzez wpisanie kodów:

*101# – tu sprawdzisz stan swojego Pakietu Złotówek

*102# – tu sprawdzisz stan dodatkowych minut

*107# – tu sprawdzisz termin do którego ważne są minuty do Play

*109# – tu sprawdzisz termin do kiedy ważne są SMS-y

- na www.moj.playmobile.pl wybierz PLAY24 ? po zalogowaniu się masz dostęp do pełnej historii swoich połączeń i wydatków

- poprzez kontakt z Obsługą Klienta (OK) pod numerem telefonu *500 (połączenie płatne 1zł za połączenie nie zależnie od długości jego trwania)

Regulamin opublikujemy jutro zatem jeżeli macie jakieś wątpliwości to proszę poczekajcie do jutra.

Kategoria: Fresh, Play  

KOMENTARZE 204

Moi drodzy wypisujcie w tym wątku czego Wam brakuje w Play. Chcieliśmy darmowy numer mamy stan darmowy, chcieliśmy "paczkę danych" a mamy "paczkę danych" w zasięgu Play oraz w roamingu Polkomtela.Pamiętajcie może to spełni na następne urodziny a może już na Mikołaja ;) Zacznę od siebie - pakiet wartościowy do wykorzystania na wszystkie usługi w abonamencie- również roaming

Popieram - czyli pakiet kwotowy np. w long play na roaming oraz transfer danych w Polsce. Myśle nad long play 69 - ale ilosc minut jest troszke za duza dla mnie - za to bym chciał moc czasem sprawdzic cos w necie np. w takiej nokii c6. Ale bez sensu jest płacić 59(69zł) i do tego jeszcze 10-20zł za transmisj.
To samo z roamingiem, znam osoby które siedzą sporo w UE i np. z PL numerów do PL wysyłają SMSy. Jakby to szło z pakietu zlotowek Long Play to by pewnie przeszli z ofert na karte w tym mix do oferty abo!
Najbardziej brakującą rzeczą w Play'u jest brak pakietu sms'ów w sieci. Coś al'a 500 sms za 5 zł na miesiąc.
W odpowiedniej opcji masz darmowe sms-y w play oraz darmowe rozmowy.
Ja również popieram! Bardzo ważne jest by roaming był w ramach pakietu złotówek :)
Sposob rozliczania minutowe lub MB mozna zmienic dowolna ilosc razy i za darmo. Wszystkie pakiety minut dostepne poza oczywiscie bonusami za doladowanie z pozostalych profili.
w ofercie play brakuje darmowych rozmów do wszystkich sieci. Nasi sąsiedzi z Zachodu już mają http://www.youtube.com/watch?v=J7sAxW045Tw
nasi sasiedzi maja tez zupelnie inne MTRy..
K.O.L.E.K.T.Y.W.
i inne stawki płaconych abo oraz naliczanie 60/30, zesztro tam jest stara UE a tu nowa,
A ja chciałbym wiedzieć z jaką taryfikacją rozliczane będą pakiety "darmowego" Internetu? W dalszym ciągu co 100 kB?
bedzie to pewnie w regulaminie jutro. Ale nie liczylbym na jakies bardziej korzystne taktowanie.
Zasada logiki kaze rozumowac ze jezeli pakiety sa rozliczane co 100kb oraz poza pakietem jest taryfikacja 12gr/100kb to i bonus bedzie rozliczany co 100kb
Mam szybkie pytanie dobrze czytam pakiet danych z bonusu obowiązuje w roamingu Plusa.
wysil sie troche i przeczytaj FAQ. W szczegolnosci pkt 5.
spitfire punkt 5 w FAO - darmowy interent na starterze działa w całej Polsce.
Bez szału mnie to nie rusza ta oferta
Najśmieszniejsza jest opłata za połączenie z konsultantem żeby ta rozmowa była warta jeszcze tą złotówkę. Dobra mniejsza już o szczegóły ale to ponoć diabeł w nich siedzi;):) Ta tabelka trochę nie jasna jest. W ogóle nius napisany lakonicznie. Czyli rozumiem, że doładowując dostajemy przez 1h/ 10mb internetu ? czy jak ?
No właśnie. Na godzinę od doładowania czy na godzinę od pierwszego połączenia z internetem? A co, jeżeli sesja zostanie zerwana? Czy godzina przepadła, czy jest może rozliczana co do 1s lub 1 min.?
mamy wybór albo 1h internetu lub 10mb na 5 dni są osobne kody do rozliczania min i mb
jezeli wybiore rozliczanie minutowe, przy predkosci 512 kbit/s w godzine pobiore ponad 230MB a zapłace jak za 10MB ?
przeczytaj faq.. pkt. 9
1h=10MB
w tym punkcie jest mowa ze przy zmnianie kazda godzina zostanie przeliczona na 10 mega... nic wiecej ?
Ja rozumiem ten punkt tak, ze 1h=10 MB. Mozesz wykorzystac 10MB w 10 minut i koniec bonusu. Zreszta poczekajmy na regulamin do jutra.
To moim zdaniem źle rozumiesz. Doładowując konto dostajesz bonus i w zależności jakie masz ustawienia, to działasz przez 1h, albo ściągasz 10MB.
United dobrze rozumie. Sposób taktowania jest do wyboru - bo jedna osoba woli korzystać z tego neta w komputerze i oglądać filmy na YouTube (przez godzinę zużyje się znacznie więcej niż 10 MB), a druga woli korzystać z neta w telefonie gdzie raz na jakiś czas zużyje 500 kB do pobrania poczty. Pierwsza z nich zaoszczędzi, bo w ciągu godziny może pobrać ponad 200 MB (w teorii oczywiście), a druga nie straci 10 MB tylko dlatego, że korzystała z internetu przez 15 minut.
Fakt, i ja i United dobrze rozumiemy, z tą różnicą, że ja nie zrozumiałem United. Zwracam honory :)
Nie no Karol dobrze zrozumiales tylko ten united mota wszystko, udziela sie we wszystkim jak dzialacz PZPR, kaze komus czytac FAQ ale sam go nie czytal albo czytal bez zrozumienia. Sprawa prosta - albo korzystasz z transmisji danych w taki sposob ze masz do dyspozycji godzine sesji w ktorej transfer wynosi 512kb/s a ilosc danych cie nie obchodzi lub zamieniasz to na 10MB i wykorzystujesz je "normalnie"
No dokladnie ta kto chyba wyglada ze naliczanie minutowe leci na godziny i nie ma limitu lub wybiera sie rozliczanie w bajtach.
freszowiec
Całkiem nowy profil z bonusami internetowymi, takie przeliczanie pierwszy raz widzę dość ciekawe.

Jeśli wolisz naliczanie MB od minutowego, możesz zmienić sposób rozliczania Internetu. Każda niewykorzystana godzina przyznana po doładowaniu lub na podstawie zakupu płatnych pakietów zostanie przeliczona wg schematu: 1godzina = 10MB.
Czyli ładując konto za 35zł dostaje 100MB i do tego wykupuje pakiet za 35zł 500MB czyli razem 600MB, czyli jednak muszę kupić starter GG i używać go do internetu tam za 600Mb zapłacę 22zł i mam rozliczane co 1kb lub za 33zł 2GB.
Play próbuje wbić się w szeroki target. Oferta napewno znajdzie zwolenników. Mnie osobiście nie powala. Mam 2 telefony w play fresz. Jeden do darmowych smsów we wszystkich, drugi do no limit play . Mnie osobiście brakuje bardzo jakiegoś pakietu smsow do play płatnych. albo takich jak w mixie. 200smsów za 5zł ważne 15dni. Wprowadzcie takie cus do oferty, ale nie zabierajcie darmowych po doładowaniu.
Acha super pomysł z FAQ. Swietny pomysł. Mam nadzieje ze kazda nowa oferta bez faka się nie obędzie:)O
W3 i tak górą pod względem GG.. :)
Fajnie by było aby w abo też coś takiego było :-)
miałbym wtedy 200 mb/20 godzin :D
i by mogło być na 30 dni i co 30 dni by się przedłużało :P
bo mam longplaya 69 za 59zł
mam nadzieję że jakiś czas też coś takiego lub podobnego do tej oferty wprowadzą fajnie by było
ale może to tylko marzenie :(
7. Czy mogę korzystać z dwóch lub więcej stron równocześnie?
Oczywiście, że tak! Jednak każde z połączeń będzie naliczane osobno i sumowane.

Co to dokładnie znaczy? Telefon łączy się z internetem poprzez jedno połączenie i ono powinno być liczone jako jedność, a nie jako poszczególne strony itp
W pierwszej chwili też zrozumiałem to tak jak ty, że to jakaś paranoja. Po chwili do mnie dotarło, że chodzi o sumowanie się ilości pobieranych danych. Mogli to troszkę jaśniej napisać i zamiast "każde z połączeń będzie naliczane osobno" odwołać się do ilości sciąganych danych z róznych źródeł - POPRAWCIE TO!
Pytanie powinno zostać poprawione na "Czy przy naliczaniu godzinowym mogę korzystać z dwóch lub więcej stron równocześnie?".
Się nazasysasz przy dobrych wiatrach az 4gb wolololo
Oferta nie powala, bardziej opłaca się wybrać opcję darmowe sms/darmowe połączenia i dokupywać pakiety osobno. Za bardzo ta oferta jest pomieszana i skomplikowana.
Jedna i druga opcja naliczania internetu jest dobra. Opcje internetowa będą wybierać osoby nie potrzebujące rozmów czy smsów.
Jednak uważam, że darmowe pakiety po doładowaniu powinny być trochę większe. 100mb to na prawdę nie jest dużo, gdy ktoś ma smartfon, a 10godzin przy stałej sesji internetu w smartfonie to nic.
Do smartfona najlepszy będzie dodatkowy pakiet 500 MB w zasięgu Play za 15 pln z pakietu kwotowego. 600 MB za 15pln + 15 pln na rozmowy nie wygląda najgorzej.
A zapomniałem dodać 500 MB na zasięg Play i 100 MB na roamingu Plusa w razie potrzeby.
czy jeżeli wykupie pakiet 500mb w PlayOnline dostępny w Play Fresz i zmienie taryfikacje na godzinowe to mam 50 godzin internetu.Teraz pytanie jak to jest rozliczane????
Wydaje mi się, że godzinne naliczanie odnosi się wyłącznie do bonusowych pakietów danych.
Nie ma co narzekać. Net dostajemy jako bonus za doładowanie a kasa zostaje na co chcemy. Za 30zł można mieć 10 godzin netu co da nam do zassania ok 2GB. Potem przełączamy na rozliczanie MB i kupujemy za 25zł pakiet 1GB na nadajnikach Play i zostaje jeszcze 5zł na pakiet 25MB. Akurat mam ten plus, że zarówno w domu jak i w pracy mam nadajniki 3G, więc taka opcja jest całkiem przystępna.
a co z abonamentem będą jakieś zmiany ???????????????/
Gratulacje!
Informacja o nowym starterze/bonusach jest świetnie opisana i wyjaśniona.
I tu widać wreszcie profesjonalne podejście do tematu.
Oby Wam tak zostało na stałe. :P
To ja już wolę 'profil smsowy' a za 5zł wykupię sobie 100MB w Play albo za 10zł w Play i na nadajnikach Plusa...

Te nowe startery to jakieś nieporozumienie...
Kwestia gustu jeżeli dużo wysyłasz esów to wiadomo lepszy jest profil z smsami.
Wiesz, nie każdy używa takiego startera do SMSów i telefonów aktywując sobie do tego pakiet internetowy. W te wakacje, potrzebowałem pobrać pilnie 700MB danych, obszedłem ze 20 stacji benzynowych i sklepów na pomorzu szukając startera Play Online, aby go tylko doładować i wrzucić kartę do modemu HSDPA. Gdyby wtedy był dostępny ten starter, nie zawahał bym się ani chwili.
Darmowy internet sponsoruje... Gordon Freeman.
druga sprawa napisane jest w punkcie 3

Jak szybko można ściągać dane w naliczaniu minutowym?
Ściąganie danych odbywa się z prędkością 512 kbit/s

:) :) :) rozumiem że jest to stała prędkość i w przypadku prędkości niższej (co chyba jest oczywiste w tej sieci) ściąganie jest za darmo czy po ile ??? ktoś kto to pisał chyba takiego błędu nie ponowi w regulaminie. wyszły z tego bzdury no chyba że to jakaś nowość w play że nie połączy się z netem jak nie będzie zagwarantowanej prędkości 512 kbit/
Ciekawy jestem tylko czy limit predkosci bedzie dzialal tez w Plusie - teraz chyba nie dziala?
nędza daleko wam panie rzecznik do ofnk
a z jaką prędkością będzie działał net po wykorzystaniu godzin czy MB też 512 kbit/s czy może z inną
Do orange free to wam jeszcze daleko niestety :( tam ładujesz za 25 zł i masz 1 gb gratis i 25 zł do wykorzystania na połączenia. Zróbcie coś takiego bo jak na razie to niema kokosów.
w playonline za 30 zł masz 2 gb.
Ale nie możesz nigdzie zadzwonić no i działa tylko po nadajnikach play.
Naliczanie minutowe byłoby swojego rodzaju rewolucją, gdyby 1min = 1gr.
Mię ciekawią pytania:
9. 1godzina = 10MB
10. Nie. Sposób rozliczania Internetu obowiązuje całą ofertę.

Czy to znaczy, że aktywując pakiet 100MB za 5zł na nadajnikach Play i ustawiając naliczanie minutowe, mam 10 godzin internetu z prędkością 512 kbit/s?
Ta drobnica ważności: 5 dni, 10 dni jakoś nie przypadła mi do gustu. Szkoda, że nie ma na min, 30 dni.
Marcin Wietrzycki
Aha. Dziękuje za takie pakiety. Wykupiłem pakiet 500MB, zużyłem z tego mniej niż 30MB a pakiet został w dziwny sposób WYŁĄCZONY a ja straciłem z konta pozostałe 15zł. Cudowna sytuacja! Pierwszy raz się tak bardzo zawiodłem - nie mogłem przez parę godzin sprawdzić poczty email i straciłem łącznie około 30 zł.
Gdzie dokładnie mam włączyć pakiet "darmowego internetu" na stronie playmobile.pl?
Bo jak wpisuję kod w komórce mam "Problem z połączeniem" ;(
tytus de zoo
Nie ma podanej daty włączenia usługi pewnie do przyszłego tygodnia poczekasz.
aaaaa :P
myślałem że "darmowy internet" już jest dostępny.
dzięki za info
Zajmijcie się krótkimi kodami które nie działają od kilku dni,a nie wprowadzeniem kolejnych usług.
Coś czuje, że będą pieniądze z salda uciekać każdemu, kto to włączy.
A później wytłumaczenie publiczne, problem naprawiamy, tyle że już nie jednego skosicie na kilka, kilkaset złotych.
Fajnie że jesteś taki przewidujący i z góry wszystko już wiesz jak będzie oczywiście już oceniłeś nowy bonus. Powstał tylko po to żeby wykosić. Żenada...
Zenada to jest Play z ciagłymi awariami i odrzucaniem reklamacji jako niezasadnych.
nie dorzuciłeś pretensji o jakość rozmów i braku interentu jak możesz! Chociaż kolor fioletowy podoba się czy nie.
Jestem w Play od 2 lat i jedynym, powtarzam JEDYNYM mankamentem było zrywanie rozmowy przy prędkości 120km/h w terenie gęsto zabudowanym. Pomijam fakt, że tak szybko jechać nie powinienem, ale telefon Ery zachowywał się dokładnie tak samo więc to nie wina sieci.

Poza tym: Żadnych problemów z BOK, rewelacyjna oferta, ZERO problemów z zasięgiem (używam tylko 3G, jak ktoś podłącza 10 letni telefon to niech nie narzeka). Uważam że większość ludzi sama szuka problemów a co gorsza - nie potrafi ich rozwiązać rzeczowo argumentując swoje racje - o ile je ma.
najgorsze ze przepadają wszystkie minuty, pakiety i bonusy !
Pakiet złotówek nie przepada.
ale bajty, sms, minuty, aktywne pakiety opłacone np. na darmowe minuty za 2 odebrane.... wszystko przepada bez słowa.
[...] FAQ można znaleźć na blogu rzecznika prasowego Play pod adresem: FAQ Podziel [...]
Zlozyles reklamacje? I co Ci odpowiedzieli? Ze nie masz racji?
Marcin Wietrzycki
Jeszcze nie zdążyłem złożyć, ale mam nadzieję, że sprawa nie skończy się na "Przykro nam".
super :) fajna oferta i promocja
skad Tys to wzial!? :))
odchodzi4
dobre dobre przyblizony czas oczekiwania na rozmowe 111 minut !!!!!!!!!!!!!!!
to pewnie jakas wersja "alpha" :)
Pewnie od Netii pożyczyli. Może nawet korzystają z tych samych usług i firm świadczących infolinię i helpdesk telefoniczny, bo w Netii BOK tez na tragicznym poziomie.
czy moglbys skonczyc z tymi niedorzecznymi wpisami?
Alez z Ciebie negatyw.. ;) Niewiele potrafisz powiedziec poza stwierdzeniem, ze wpis jest niedorzeczny, badz zacytowac frasyniuka ;)
Mam nadzieję, że naliczanie będzie co 1 kB.
We wpisie sprzed miesiąca http://blogplay.pl/2010/08/ufff/ Marcin napisał: ,,(...) Jeżeli ktoś naprawdę stracił w wyniku mojego wpisu jakieś środki to proszę o maila. Szczególnie Marcina, który stracił podobno 900 minut (...)", natomiast tutaj w punkcie 19. jest napisane, że wszystkie pakiety przepadają :-/. Więc jak aktywuję ten profil, to stracę 495 minut do Play i na stacjonarne oraz 25 minut do wszystkich sieci z płatnych pakietów :-(? Utratę darmowych minut, smsów i megabajtów potrafię zrozumieć, ale skasowanie minut, smsów i megabajtów, za które się zapłaciło, to zwykłe złodziejstwo :-/.
Nie licz na to :) Wykorzystaj pakiety i potem zmien profil.
Lepiej kup nowy starter albo przenieś z innej sieci. 60 zł dodatkowo wpadnie.
Przeniosłem niedawno jeden numer z Orange i nie dostałem na niego 60 zł, chociaż doładowałem przed wybraniem profilu :-/.
Szkoda, liczyłem na coś lepszego. gaduAIR zjada ten starter na śniadanie niestety ;-/
Wróć, po zastanowieniu, chociaż wielkości bonusów w megabajtach są żenująco małe, to alternatywa korzystania godzinowego wygląda zachęcająco. Trzeba sprawdzić w praktyce i czy np. zrywanie sesji (powszechne w Play) nie namiesza tutaj.
gaduAIR? tam to dopiero jest śmiech . Ciągle są jakieś błędy. Miałam przez miesiąc i wyrzuciłam.
Internet super ale kiedy wysyłam smsa a zjada mi kase jak za minute połączenia no to dziękuje. Nic tam nie działa jak trzeba. Z play nie miałam nigdy żadnych problemów dlatego jestem ciągle zdziwiona kiedy każdy narzeka.
Jako użytkownik GaduAIR od 9 miesięcy, a Play od około dwóch lat, powiem tak - bajki opowiadasz. GA działa nieporównanie lepiej i stabilniej od Play. To nie zarzut, ale stwierdzenie faktu, przynjamniej w moim przypadku.
no to miałeś szczęście;-) tak samo ja z play nie mam żadnych problemów:P
zależy jak się trafi.
mi pozostaje również potwierdzić dobrą jakość ggAir, korzystam z niego z małymi przerwami od prawie roku. Dla mnie net, sms działają super, niestety dokopanie się do możliwości jakie daje ggAir to spore wyzwanie, ale akceptuję to bo połączenia z netem są OK, a co najważniejsze - taktowanie jest co 1kB i tym właśnie rozkłada wszystkich na łopatki, bo co mi po tym, że dostaję pakiety 1GB czy 20 GB, jeśli przy każdym nawiązaniu połączenia tracę 100kB w jedną i drugą stronę... przy gaduAir nie mam takiego stresu - 100MB za 11zł, 2GB za 33 zł (na 3 miesiące) taktowanie co 1kB... sms dokądkolwiek 6gr itp... itd...
Oferta jest dobra, ALE - Play, koniecznie wprowadźcie jakieś zabezpieczenie dla klientów, chyba, że chcecie się użerać z klientami, którzy zapomną, lub niepoprawnie rozłączą internet i skończy im się pakiet, co zaskutkuje zjedzeniem całej kasy z konta. Bardzo łatwo jest mi sobie wyobrazić sytuację, gdy ktoś nieświadomie zostawi telefon trzymający sesję na cały dzień, a tu o ile się nie mylę co minutę zniknie mu 20 groszy... Korzystanie godzinowe jak najbardziej tak, ale z zabezpieczeniami - np. ustawienie w P24 maksymalnej długości sesji, lub rozłączeniu po wykorzystaniu pakietu itd. Bez tego, będzie się działo.
Co z tego, że je wykorzystam, skoro prawdopodobnie nie będę mógł kupić kolejnych, bo jest limit 3, a mi się nie opłaca płacić 10 zł za Nieograniczone rozmowy w Play :-/.
Oferta do bani szału nie ma :P
Bez sensu, korzystasz z nawigacji, ściąga minimalną ilość danych, a płaci się za czas połączenia. Czytli przepłaca się przynajmniej 10-krotnie. Ot taki kruczek.
Co za ludzie, nie mogą zrobić wszystkich profilów razem, by ładując konto np: za 30zł mieć wszystkie bonusy na sms, SD, Internet.

Tylko rozpieprzone wszystko na lewo i prawo!
jak widzisz nie da się. PLAY zrąbał to co miał najlepsze - FRESHową prostotę. Liczę w końcu na jakiś ruch konkurencji m. in. wprowadzenie ważności konta taka jak jest w PLAY i znikam z tego bajzlu bez mrugnięcia okiem.
Powinniście reklamować Fresh jako "najprostszą i najabrdziej przejżystą ofertę na kartę". Taka reklama dopiero byłaby zabawna! :)
-> przejrzystą... :)
Jesteś masochistą? Nasza oferta jest dla Ciebie!

Mozolne przebijanie się przez cenniki, szukanie regulaminów niedziałające kody ussd, rozwalona oferta na wszystkie pięć stron świata.

Czujesz, że to za mało? Zapraszamy do kontaktu z naszym BOK.
Bonusy są tak śmiesznie małe że wolę sobie wykupić i mieć więcej opcji. Do Orange Free nie macie polotu.
Moja karta tak dobrze presperuje że konsultanci dzwonią i oferują mixa i abonament. <lol>
Oj w nowym profilu nie ma usługi "zbieraj minuty" o czym FAQ nie raczyło powiadomić. Oczywiście kody na zmianę minut na MB nie działają i Play24 też wywala błąd. AMATORSZCZYZNA
Może jakieś 4 lata temu oferta była by szałem...
Za 50zł 200mb?
Ja doładowuje się za 50zł mam 2000 sms, za 10 zł kupuje SD, za 5 zł 100mb w play...

Wątpie, że traficie z tym starterem do szerokiej publiki....

I mam jeszcze pytanie do Pana Marcina: Dlaczego jak zwykle udostępniacie nową ofertę a nie publikujecie od razu regulaminu?
Dlaczego jak zwykle udostępniacie nową ofertę a nie publikujecie od razu regulaminu?

Oferta jest dostepna dopiero od dzis, i dzis tez na stronie playmobile.pl wisi regulamin tejze uslugi :)
50 zł to kwota doładowania a 200MB to bonus który dostajesz. Oprócz tych 200MB nadal masz do wykorzystania 50 zł na inne usługi lub dodatkowe MB.
Oj to wiem, ale patrząc na dwa pozostałe play taryfowe fresha to tak naprawdę oferta z internetem to jest śmiech, a ograniczenie do strefy taniego internetu to kabaret...
Zgadzam się z tomkiem. Oferta mało atrakcyjna, chyb ażeby było tam więcej godzin i MB.
Więc po to jest opcja przełączenia na rozliczanie po ilości danych a nie po czasie, abyś mógł sobie ssać ile chcesz :)
najgorsze, że wszystkie MB, sms, minuty, aktywne pakiety opłacone np. na darmowe minuty za 2 odebrane.... wszystko przepada bez słowa.
totalnie nie opłacalna oferta - takie ilości MB to śmiech !
Szkoda zachodu było !!
FAQ pt. 20 jak to bez słowa, wyraźna informacja jest trzeba tylko przeczytać cały wpis.
lepsze to niż nic. 100MB za darmo to dosyć sporo . Korzystam z internetu dość często . Nigdy nie wykorzystałam 100MB. Taki pakiet kosztuje 10zł. Dają za darmo to jeszcze źle;-)
Oferta fatalna. Wedlug regulaminu (http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Darmowy_Internet_w_Play_Fresh_x24.09.2010x.pdf)
z pakietów można korzystać tylko na nadajnikach P4
". Bonusymo?nawykorzystaćnaterenieRzeczypospolitejPolskiejwzasięguSieci
TelekomunikacyjnejP4."

Pozatym nie można skorzystać z promocji zbieraj minuty, i pakiety internetowe - w tym play online w telefonie.
CZY KTOŚ Z PLAY MOŻE ZAJĄĆ SIĘ KLIENTAMI, A NIE TYLKO W KÓŁKO AUTOPROMOCJĄ?

NOWE TARYFY, ŁATWOŚĆ PRZECHODZENIA Z JEDNEJ DO DRUGIEJ PRZEZ WYBÓR NA STRONIE KONTA LUB KODY USSD ??????????

TO ZWYKŁE WIERUTNE KŁAMSTWO, OD WIELU DNI USIŁUJĘ ZMIENIĆ TARYFĘ W ZAKŁADCE USŁUG, ALE JAK MOŻNA COKOLWIEK ZMIENIĆ, SKORO TAM NIE WIDNIEJE TAKA POZYCJA????

GRATULUJĘ INFORMATYKÓW I MANAGERÓW ....

KTOS ZAPYTA A CZEMU TO NIE ZROBIĘ TEGO PRZEZ USSD? BO PLAY NIE UDOSTĘPNIA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI WE WSZYSTKICH TELEFONACH/SYSTEMACH OP. W SIECI (OD RAZU DLA BARDZIEJ NAWIEDZONYCH NAPISZĘ, ŻE W ORANGE GŁUPI KOD SPRAWDZAJĄCY STAN KONTA DZIAŁAŁ, WIĘC TO NIE JEST PROBLEM TELEFONU)

PRZY OKAZJI PO CO JEST MOŻLIWOŚĆ ZWIJANIA PODMENU W USŁUGACH, SKORO STRONA ŁADUJE SIĘ OD RAZU Z ROZWINIĘTYMI????? DLA IDEI?

A TO JEST PROBLEM (PRZEŁADOWANIE STRONY KONTA) GDY KTOŚ ŁĄCZY SIĘ W SIECI PLAY, KTÓRA JAK WIADOMO DO NAJSZYBSZYCH NIE NALEŻY.

Przy okazji ten blog ładuje ponad 175 elementów na stronie (strony konta pewnie mają jeszcze więcej), włączając Operę Turbo dla SŁABYCH i WOLNYCH łączy, udało mi się zobaczyć tam ostatnio x7 (myślałem że max to x4), co mnie zatkało, bo to świadczy jak wolno sieć Play dla internetu może chodzić. Pewnie to nie jest rekord...

ktoś zapyta czemu napisałem wszystko dużymi literami? bo jestem wkurzony na kompletny brak reakcji Play


draconewt
Rzeczywiście fatalna ta oferta. Mając włączony ten profil można kupować tylko pakiety "Internet do wyboru" o tanich pakietach "Play Online" można pomarzyć.
Masz dostępne pakiety 25-500 MB w zasięgu P4 i roamingu Plusa lub od 2 do 40 godzin na dostęp do netu z naliczaniem co 1 minutę.
draconewt
Zgadza się, ale nie ma tanich pakietów Play Online np 500MB za 15zł tylko musiał bym wydać 35zł za 500MB
Nie ma w profilu pakietow i zbieraj minuty oferta do smietnika
Nielimitowane rozmowy w sieci Play można aktywować w profilu DARMOWY INTERNET
Do wyboru są jeszcze 2 inne profile i podstawowy Play Fresh, tam pakiety data tylko w zasięgu Play obowiązują.
Co za bzdury piszesz?

Sa pakiety Play Online w telefonie - i one dzialaja tylko na zasiegu wlasnym Playa,
ale sa tez pakiety internetowe, ktore to dzialaja takze w roamingu krajowym Plusa.

Wybierajac ta opcje Fresha (z darmowym internetem), jestesmy zmuszeni do kupowania tylko pakietow dzialajacych takze w roamingu Plusa (czyli drozsza opcja).
Jaki będzie kod żeby sprawdzić ile zostało tego internetu?
Czy tak samo jak z pakietami internetowymi trzeba będzie wybrać *111# i tam szukać?
z pakietów można korzystać tylko na nadajnikach P4
". Bonusymo?nawykorzystaćnaterenieRzeczypospolitejPolskiejwzasięguSieci
TelekomunikacyjnejP4."


Ale siec telekomunikacyjna P4 to nie tylko zasieg wlasny, ale takze roaming krajowy PLUSa. Wiec z tego transferu mozna korzystac takze na roamingu PLUSa.

Z reszta argumentow sie zgadzam :)
Mało tego Internetu, nie opłaca się. Aby się opłacało w porównaniu do innych "opcji" Play Fresh musiałoby być przynajmniej 5x więcej tych MB IMHO.
Nic ciekawego w tej ofercie nie widze wyklucza sie ona z wiekszascia uslug np. zbieraj minuty, Play online w telefonie itd. Niewypal Play.Panie Marcinie niestety oferta sie wam nie udala
Czy to 10 godzin to co dziennie się dostaje przez te 30 dni?
Nie. Dostajesz po doładowaniu po prostu 10 godzin i możesz je wykorzystać w ciągu 30 dni.
To była ironia ze względu na żenującą ofertę.
Naliczanie minutowe bardzo niekorzystne. 10 godzin to zbyt mało, aby wykorzystać przez całe 30 dni. Dziennie bym musiał siedzieć przed internetem w telefonie około tylko 15 MINUT! To zbyt mało bo przynajmniej godzinę dziennie korzystam z internetu w telefonie. Limity powinny być takie: 5 godzin na 5 dni, 10 godz. na 10 dni, 30 godz. na 30 dni.
Peterking
Będąc szczerym P4 zmiażdzyło by aktualnie innych mobilnych dostawców internetu w telefonie. Tylko musieli by obniżyć stawkę do +/- 15gr/200kb oraz wprowadzić naliczanie co 1kb. Bo jaki sens jest w płaceniu 12gr za sesję podczas której ściągam tylko 35kb w których ściągam samą pocztę.
Bo to jest starter nie dla tych co lubią siedzieć długo w necie, tylko dla tych co lubią siedzieć krótko....

Maniacy mobilnego internetu niestety muszą Playowi nabijac kieszeń gotówką :)
Oczywiście że nic z tego się nie opłaca masakra do bani
O du.pę potłuc te ich ofertę. W TT mam lepszy net z lejkiem, zrobienie 2GB w miesiąc to nic za 9zł.
Play
Proponuję napisać komentarz z wykorzystaniem GPRS w hotelu, w którym jesteś i sprawdzić jaki fajny jest lejek. Byłem tam kilka razy i niestety żaden operator nie ma tam sensownego zasięgu.
Łukasz Malina
A mnie się taka oferta podoba, dla każdego coś dobrego, czyli jeden starter z darmowymi minutami, jeden z smsami a jeden z Internetem (po doładowaniu).
To stwórz własny E-GSM P4 to skorzystam na pewno, takie gadanie.
[...] This post was mentioned on Twitter by Dominik, Blog Play. Blog Play said: Play Fresh - darmowy internet przy doładowaniu http://blogplay.pl/2010/09/play-fresh-darmowy-internet-przy-doladowaniu/ [...]
w tej opcji nie można uruchomić żadnego dodatkowego pakietu na Internet... szkoda. Ja z tej opcji nie skorzystam :) wole Darmowe SMSy :)
Możesz uruchomić jest nowa oferta pakietowa nazywa się "internet do wyboru" stawki takie same jak za pakiety w p4 i plusie
Eustachy Cipa
Nie ma aż tak źle, chociaż dobrze też nie jest. Jest też "Oferta Promocyjna "Internet do wyboru"" (regulamin na stronie). Cenniki pakietów jak na nadajnikach Plus+Play a progi są o wiele bardziej korzystne niż w bonusie przy doładowaniu.
Niestety jest mieszanka: łącznie 8 kodów na pakiety godzinowe i MB, 2 kody wybierające sposób rozliczania i dwa sprawdzające stan. Stanowczo za dużo tego. Jest też nieciekawe rozliczanie: co 1 min. lub co 100kB.
Głupio, że nie działają Pakiety Play Online w telefonie i jak dla mnie jest to wystarczające, by nie aktywować oferty, gdy mam taniej na nadajnikach Play. :(
Wszystko fajnie, ale jesli przejde na "darmowy internet" to czy po doładowaniach bede miał tez sms za frre ????
właśnie się tego obawiałem :( i chyba zostanę przy pakiecie Play Online
To chyba najlepsze rozwiązanie.

Profil Internetowy to jest dla tych co tylko korzystają z internetu + sporadycznie dzwonią i wysyłają SMSy.

Najlepszy jak dla mnie jest Profil darmowe rozmowy i SMSy w Play a dokupuje sobie pakiet Online 500 MB a potem przedłużam go pakietem 100MB i tym sposobem mam sporo MB i płacę 5 zł miesięcznie.

Dla mojego iPhone wystarczy ;)
Eustachy Cipa
To już OFnK jest lepszy do takiego sposobu korzystania. W mieście na nadajnikach Play taniej wychodzą mi pakiety Play Online.
Drogi Playu, jak mogliście usunąć pakiety Play Online i zamiast tego dać totalnie niekorzystne i ubogie pakiety godzinowe, gdzie pakiet tylko 15 godzin kosztuje aż 20 zł. I to ma być profil internetowy? :/
Przeczytałem regulamin... i mówiąc krótko BZDURA!! Jeżeli ktoś korzysta z netu to lepiej sobie żonglować pakietami niż przejść na tą ofertę...
W tej ofercie też są pakiety do aktywacji na Play24. Pakiet nazywa się "Internet do wyboru" i można go kupić w formie MB (25, 100, 250, 500 MB) lub godzin (2, 5, 15, 40 godz.). Ceny niestety nie są zbyt atrakcyjne, zwłaszcza na godziny - nie opłaca się kupować bo limity czasu są za małe i w ciągu kilku dni się zużyją jeśli dużo siedzisz w mobilnym internecie.
Powinno być 1 zł jedna godzina, tak jak w kafejce internetowej.
Pakiety Play Online działają/są do wykupienia? Bo czytając Wasze komentarze nie którzy mówią że wyłączone.
No właśnie co z Pakieteami Online ???
Eustachy Cipa
Nie ma. Przeczytaj regulamin nim pochopnie aktywujesz.
Nie podobają mi się te profile, widać że to wszystko wymierzone jest w zbieraczy minut, smsów i megabajtów, żeby ich wyzerować przy okazji zmiany profilu. Dla mnie najlepszy byłby profil mieszany, gdzie za doładowanie 50 zł dostałbym bonus ważny na 50 dni w postaci: 50 minut do Play plus 250 smsów plus 50 megabajtów. Już o czymś takim nawet nie marzę jak kredyt za doładowanie 50 zł w postaci 150 punktów, gdzie jeden punkt to jedna minuta do Play, albo 5 smsów albo jeden megabajt.
Ale jest też nowa oferta pakietów internetowych dla użytkowników darmowego internetu za doładowanie we freshu nazywa się "internet do wyboru"stawki są takie same jak w "internet w telefonie"
zawsze możesz zamienić na mb wtedy będziesz mieć 100
Świetnie by było gdyby do każdego profilu można było dodać odpłatnie usługi z pozostałych. Na przykład wybieram ww. profil, ale mogę dokupić 500 smsów do wszystkich sieci za 10 PLN. Do tego darmowe połączenia w Play za 10 PLN i mam ofertę idealną. Sieć by zarabiała, a klient też byłby zadowolony. Internet na godziny odpowiadałby mi, ale wtedy stracę darmowe smsy po doładowaniu, więc nie skorzystam z tej oferty. Dajcie możliwości :) Nie oczekuję za darmo wszystkiego, ale chcę mieć wybór.
[...] Sieć Play już od przyszłego tygodnia wprowadza do oferty na kartę nowy starter. Każde doładowanie premiowane będzie megabajtami do wykorzystania na połączenia internetowe. źródło: blogplay.pl [...]
Jest pewien trik aby uzyskać 10 godzin więcej niż pakiet pozwala :)

Wystarczy kupić "Internet do wyboru" megabajtowy np. 250 MB za 20zł, a potem zmienić naliczanie na godzinowe. Dzięki temu za 20 zł uzyskamy 25 godzin, a nie 15. Jeszcze tego nie sprawdzałem ale powinno zadziałać bo system przelicza na zasadzie 10MB = 1 godz.
nie rozumiem jak z tego korzystać? telefon ma robić za modem do laptopa czy jak?
Tak, ale w telefonie też można używać internetu :P
Hehe... zdecydowanie nie warto aktywować żadnego z nowych pakietów PLAY, zostaję przy starym Freshu dla mnie jest idealny :) A w tych nowościach to sie można pogubić i pogubić kase ! ;) STray Play Fresh jest SUPER ! Zanim wciśniesz klawisze aktywacji zastanów się 200 razy :) bo powrotu niema !
Nie zapominaj, że bez aktywacji nowej oferty nie będzie żadnych bonusów. Wolę dostać coś za darmo, niż tego nie dostać. No chyba, że tych darmowych minut ma ktoś uzbierane spore ilości to może faktycznie warto je najpierw wydzwonić.
jak to nie ? mam starego fresha i po każdym doładowaniu mam smsy za free do wszystkich sieci ? Dla mnie to jest najważniejsze ! Nie potzrebne mi są minuty do play bo mam znajomych w różnych sieciach a sms sie przydają !
te promocję co piszesz przestają chyba obowiązywać niedługo. Czyli, że po doładowaniu nie będzie już smsów. Poczytaj regulaminy kolego. Nawet tu na blogu ktoś pisał o tym.
Ja to czekam az Play wprowadzi "przekazywanie" MB pomiedzy numerami. Mam play-online 10gb i przy tej predkosci ktora oferuja wykorzystuje max 5gb/mies tak wiec fajnie by bylo jakbym mogl to co zostaje przetransferowac na moj fresh lub abonament. Dobrze byloby miec taki wybor, kupuje transfer i pozniej rozdzielam go sobie na numery - zalozmy w tym miesiacu wiecej korzystam z playonlie to tam transferuje ale w nastepnym korzystam tylkoj z tel wiec przekazuje tam.... to by bylo cos :)
Ciekawe rozwiązanie, ale nierealne. Ceny transferu musiałyby być wówczas identyczne we wszystkich ofertach. Wtedy z kolei istnienie ofert dedykowanych do Internetu nie miałoby sensu.
hmmm... ja mam POnK i jakos zuzycie 4gb w tydz nie stanowi dla mnie problemu... wiec jezeli nic nie sciagasz tylko www i komunikator to nawet jakbys mial 100Mbps to nie zuzyjesz tych 10GB
Mi się na godziny nie opłaca. Co ja biedny ściągnę na marnym EDGE. A czas leci...
ja sobie tak myśle żeby sobie jeszcze zrobili starter pakietowy na smsy,minuty itp.to by było super kazda inna taryfa i inny wybór dla kazdego.
A jak mam sprawdzić ile minut neta mi jeszcze zostało
chyba *111# później 1, później 6 i 2 chyba.

Jeżeli się mylę to po wybraniu *111# postępuj zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie.
poprzednia oferta była lepsza. Doładowałem konto np za 50 zł i miałem 2000 smsów do wszystkich sieci, oprócz tego miałem stan darmowy. Teraz mam tylko jeden bonus który sobie wybieram, 200 mb na 50 dni, a za smsy do innych sieci muszę już płacić. Tak, tak z tego co przeczytałem można przechodzić między pakietami za darmo, tylko co z tego jak przeniesienie trwa do 24 godziny.

Poprzednia oferta była dużo lepsza.
Witam Wszystkich:)
Zgadzam się całkowicie z "Pppswe", P O P R Z E D N I A O F E R T A B Y Ł A D U Z O L E P S Z A ! ! !
Co miesiąc doładowywałem play za 30 zł, wówczas miałem stan darmowy i smsy do wszystkich sieci. Niech to wróci:)

Inną sprawą jest to, że konkurencja nie śpi, mają coraz lepsze oferty. Osobiście jeżeli oferta będzie zbliżona do konkurencji to na pewno przejdę...do konkurencji. Nadal koszty do Play są wysokie niestety.

Drodzy użytkownicy to my(czytaj konsumenci) decydują jak dalej sytuacja się rozwinie w play. Prawa rynku są banalnie proste. WYBIERAMY ZAWSZE LEPSZĄ OFERTĘ! Rynek czyli "my" decydujemy.

Liczę że Play będzie coraz to lepszy!
Poprzednia oferta była dużo lepsza!!!!!! Były darmowe rozmowy w Play i jednocześnie darmowe sms-y do wszystkich sieci za darmo. Teraz to odebrali. Czyżby Play schodził na ps....?? Żal z tym internetem bo zauważyłem że każdą nowość jaką oferuje Play to w osobnym pakiecie i nie można tego połączyć razem....
czy ta opcja działa w Play Mixtura?
pewnie że poprzednia oferta była lepsza! ja nie mogę do ładu dojść po tych zmianach. wykupowałem pakiet i miałem spokój. cenowo napewno dla klienta lepiej nie jest!!!!!!!! różnica jest znaczna (przynajmniej dla mnie). wcześniej mogłem śmiało opowiedzieć znajomym, jakie korzyści mam z tego, że mam play`a - teraz nie mam nic do powiedzenia. do tego jeszcze kilku znajomych kupiło startery po moich namowach i we wrześniu tylko skargi słyszałem, że zostali w butelkę nabici. to tyle :)
Jak mogę sprawdzić ile jeszcze MB zostało do wykorzystania na internecie? Może jest jakiś kod który blokuje transfer po wykorzystaniu czasu lub MB darmowego internetu???
Czy limit 512kbit/s obowiązuje także tych, którzy rozliczają ten darmowy internet w MB a nie w minutach?

No i czy nadal w opcji "Darmowy Internet" traci się bezpowrotnie opcję zbierania minut?
jak sprawdzić czy stan darmowy do playa jest aktywny
to jak ja mam strarter za 5 zl to jak wybiore bonus darmowy net to mi nic kasy nie bedzie zabierac ??
Brakuje pakietu minut do wszystkich sieci, najlepiej jakby bylo spory, np. 500 minut na miesiac w rozsadnej cenie np. 7zl
Mam wątpliwą przyjemność korzystania z tak zwanego darmowego internetu w play fresh. Z przykrością stwierdzam iz nigdy nie używałem wolniejszego internetu, niz ten w play. Po wykorzystaniu pakietu prędkość spadła poniżej 4kb/s, co jest wartością mniejsza niz ta, którą można osiągnąć na modemie telefonicznym. W trakcie korzystania z pakietu internetowego prędkość nigdy nie przekroczyła 15-20kb/s, a w godzinach szczytu korzystanie z usługi bylo praktycznie niemożliwe. Na porządku dziennym jest również zrywanie połączenia przez siec. Chciałbym przy tym zaznaczyć, ze mieszkam w dużym mieście, gdzie infrastruktura powinna być znacznie lepiej rozwinięta po kilku latach działalności operatora. Poziom mojej frustracji związanej z korzystaniem z tak zwanego internetu w play fresh znacznie podniósł fakt braku odzewu, czy tez poprawy standardu świadczonych usług, pomimo złożenia trzech zgłoszeń reklamacyjnych.
ja jestem za tym zeby GG W PLAY bylo za 5zl na 30 dni bez naliczania dodatkowych oplat za transfer danych
chcecie mieć darmowy internet w telefonie (działa tylko w play) wpisujesz na swoim telefonie kod:*165*3#
albo *163*5# i musi wyskoczyć w telefonie E ale jeszcze przed wpisaniem kodów musisz wejść do internetu w telefonie i poczekaj 5 sekund i wyłącz internet , po 24godzinach bedziesz miał darmowy internet w telefonie
Witam, mam bardzo fajny pakiet internetowy.
Pakiet zawiera 5GB i jest ważny do wyczerpania pakietu. (nie ma limitu czasowego).
Pakiet działa w każdej sieci.

BIG 9261198
na numer: 92059

Spacja pomiędzy BIG i 9261198
Aero 2 fun
Realnie w dobie dostępu do BDI (Bezpłatny Dostęp do Internetu) czyli Aero 2 Play mógłby aby sprostać oczekiwaniom użytkowników wprowadzić również podobną usługę za symboliczną opłatę powiedzmy 2 zł
" This is sure to get his attention, but a more imaginative wrapping will definitely brighten up his holiday during the next year. When you are preparing for your prom you want to make sure your dress, hair and makeup all go together well. Ask around and a majority of men will tell you that they love it when their own wives or girlfriends wear sexy lingerie.

My webpage: Best adult Оn&X6c;іne m&X6F;vieѕ
Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't
appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyway, just wanted to say superb blog!

Here is my website ... weight loss (Bennett)
Proszę mi powiedziec jak to jest kupiłam nowy numer w play na karte właczam internet i nawet nie minuta i z kąta mi zabiera 20 łz o co tu chodzi wchodze tylko na swoja poczte email i przesyłam zdjęcia z telefonu mam takie błyskawiczne naliczanie pieniedzy ze to nie porozumienie w heah tak nie było prosze o pomoc bo to jest nie powqżne ze strony paly . jak można prosze o widomośc na adres alexa-alexa2010@wp.pl pozdrawiam
Cześć słuchajcie miałam darmowy internet po każdym doładowaniu jednak znalazłam kod na aktywacje darmowych sms i minut i się skusiłam po prostu ludzka zachłanność bo myślałam że będę miała i internet i rozmowy. A teraz niestety nie wiem jak wrócić do internetu pomóżcie. ;-)) Z góry ogromne dzięki ;-))
Krzysiek Sylwerski
Możesz włączyć Play na Kartę Lubię To szybkim kodem *163*7# :)
Więcej o ofercie znajdziesz tu: https://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/play-na-karte-lubie-to/
O to chodziło? :)
taaaaak ;-))
Dziękóweczka ogromna !! ;-))
A co z taryfą fresh zbieraj minuty

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość