Nieograniczone rozmowy i SMS-y za 0gr w Play! – nowa kampania reklamowa

Udostępnij

Play wraz z agencją Grandes Kochonos przygotował kolejną kampanię reklamową Play Fresh. Spot, który powstał, jest kontynuacją znanego już widzom spotu „Wszyscy są bliscy w Play Fresh”. Tym razem jednak nie bohater, a bohaterka spotyka po drodze swoich znajomych i bliskich. Wszyscy entuzjastycznie reagują na jej widok. Wkrótce okazuje się, że ich reakcja związana jest z SMS-em, którego otrzymali od bohaterki.
W końcu przecież SMS-y w Play Fresh są za 0 gr i można je wysyłać bez ograniczeń do wszystkich znajomych w Play!

Media: TV, kino, prasa, outdoor, internet

Start kampanii: 1 październik 2010

Informacje o autorach: Michał Sorówka( dyrektor kreatywny) Weronika Matyjek (art) Maria Snopkiewicz- Otto (copywriter).

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Olga Łobodzińska, Marek Zaborowski (Media)

Przedstawiciel Agencji: Jacek Wlazło, Magdalena Morgun

Dom Mediowy: MediaCom

i spoty:

[vimeo]https://vimeo.com/15427480[/vimeo]

[vimeo]https://vimeo.com/15427538[/vimeo]

Zobacz więcej

38 KOMENTARZE

  1. Kiedy w końcu płynne przełączanie rozmowy między play a plusem?
    W dużych miastach rozmowa przez GSM to często tragedia, UMTS jeszcze jakoś działa.

    • Będzie tak samo, jak HSPA+ – w III kwartale. A że w tym roku mamy już IV, to należy się spodziewać w III kwartale 2011 roku.

      • Inwestycje w infrastrukturę to skomplikowany proces więc proszę nie rozliczaj nas tak dokładnie co do tego kwartału. Trwaja intensywne prace od lipca.

        • Przepraszam Marcinie, jeśli odebrałeś to bez przymrużenia oka.

          Wiem, że zawsze we wdrożeniach infrastruktury napotyka się różnego rodzaju problemy i najważniejsze, aby w momencie wprowadzenia wszystko było dopięte na ostatni guzik. I za to trzymam kciuki wierząc, że uda Wam się wszystko wdrożyć jeszcze w tym roku. :)

        • Trzeba ponosić odpowiedzialność za to co się mówi.
          jeśli się mówi o III kwartale 2010 to chyba dość logiczne, że klienci przyjmują takie słowa w sposób dosłowny.
          Jeśli inwestycje są kosztowne, żmudne, trudne itd. – nie ma sprawy, ale w takim razie mówi się, że wdrożenie nastąpi w II, III a nawet IV kwartale 2011.

      • Co ci po HSPA+ skoro play nie ma tak szybkiego łącza. To wszystko wymaga czasu. Niech zwiększą prędkość tak jak zapowiadali i niech zwiększają liczbę nadajników i przepustowość ich bo jak będzie to chodzić tak jak ma być to już będzie dobrze.

  2. PRZESTRZEGAM PRZED PLAY dalej problem ze znikajacymi srodkami z konta Play Fresh – Play w tej sprawie nabrał wody w usta nic nie robi od poniedziałku w tej sprawie

    • Marcinie, obiecales informacje na temat Dezire Z. Cisza w tym temacie. Kiedy dowiemy sie konkretow na temat tego modelu w Play? Sporo osob na to czeka, licze, ze wywiazesz sie z obietnicy.

    • na jakiego maila na rzecznikowewgo był wysłany we wtorek ? – w systemie jest 5 moich zgłoszeń – przez telefon przez net i z salonu

    • Marcinie czy w swobodnym internecie 4 są jakieś ograniczenia prędkości czy tak samo jak w Play Online 1mb/s.

  3. Marcin szkoda ze nie napisałeś, że w longplay sa zmiany ;-) Nie ma do plai i na stacjonarne za darmo, jest tylko do Play

  4. Reklamy są średnie, nie wyróżniające się. Nie przeceniałbym też darmowych smsów i rozmów w Play, jeśli nie ma się tam przynajmniej kilku znajomych, z którymi często sie rozmawia. W innych przypadkach nie ma po co się z tego cieszyć.

  5. Kolejna reklama ?
    Kiedyś mówiono "im częściej coś się reklamuje tym jest gorsze"
    Czy naprawdę Play ma za dużo pieniędzy ?
    Czy nie lepiej środki finansowe przeznaczyć na zakup telefonów do salonów (dla klientów dostępnych by nie było mowy o "telefonach widmach", czy na rozbudowę i unowocześnienie infrastruktury ( no chyba że na przyczepkę z Plusem jest tak Playowi fajnie – nie wnikam)

    … jak tak dalej pójdzie bać się będę otwierać lodówki…

  6. Play jest trochę dziwny. Wpierw zapowiedział zwiększenie prędkości w necie i cisza o tym do dziś. Znowu reklamy są przeciętne, mnie osobiście rażą niż zachęcają do czegoś. Same usługi też takie sobie co z t ego że te 5 czy 10zł taniej i ciutek więcej jak obsługa do niczego i zasięg. Takie coś za coś.

  7. @2faces,

    co się stało ze środkami przyznanymi przy przejściu z innej sieci? Chodzi o 20zł przyznawane przez 3 kolejne miesiące. Wykorzystałem 5zł w pierwszym miesiącu. 2 dni temu chciałem zmienić zadysponowanie gratisów po doładowaniu tj. zamiast smsów do wszystkich -> smsy do Play, ale 1 października gdy sprawdziłem stan konta okazało się, że nie tylko nie ma 15zł z poprzedniego miesiąca, ale także brakuje 20zł z miesiąca aktualnego czyli w sumie dziś powinno być 35zł na koncie bonusowym. Nadmienię iż zmianę tzw. profilu dokonałem po uprzednim przyznaniu mnie bonusa złotówkowego ? co jest oczywiste. W myśl regulaminu środki złotówkowe i bonusowe przy przejściu do Play nie przepadają jeśli zmiana nastąpiła po ich przyznaniu. Proszę o pomoc.

    Dziękuję.

  8. Play pokazał jak bardzo można "ulepszyć" ofertę na kartę. Tak ulepszył, że mega profil jest aktywny a bonus nie jest przyznawany. Oczywiście reklamacja idzie, ale czy oddają kasę i dają bonus? Znając BO to już wcale takie pewne nie jest. Faktycznie Uatrakcyjnienie oferty!

  9. Nic już z tego nie rozumiem – "Wybierz kod *111*33*5# i zatwierdź zieloną słuchawką" i tak zrobiłem. Pojawił się komunikat o włączeniu wciągu 24 godzin i spoko. Teraz "Sprawdź, czy jesteś już w opcji „Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play” wybierając i zatwierdzając zieloną słuchawką kod *111*49*1#" i komunikat "Błąd wykonania żądania. Nieznany błąd" i do tego komunikat, że tani roaming jest włączony , a z konta znikły minuty do Play i na stacjonarne. O co tu chodzi? Coś ten Play nas kiwa!

  10. Pytanko: czy play i w tym roku szykuje coś ciekawego dla przyszłej inteligencji naszego narodu prócz oferty play internet dla studenciaków???

  11. Na mojej stronie Play 24 w zakładce Usługi brak opcji pozwalających na zmianę "taryf" w tak reklamowanych nowych promocjach . Wiem ,ze zmian można dokonać także poprzez kody , ale "administruję" 3 numerami i nie mam bezpośredniego fizycznego dostępu do 2 telefonów .
    W Waszym BOKu nieco mnie olano , stwierdzając , że muszę wpierw zarejestrować telefony ,aby Play łaskawie usunął swój ewidentny błąd . Przecież to absurd – mam chodzic do punktu Play rejestowac telefony TYLKO DLATEGO , że Play jest niesolidny ! Na dodatek w zakładce Usługi panuje teraz chaos – usługi internetowe wymieszane z usługami głosowymi , łatwo sie pomylić .
    P.S. Ciekawe czy p. rzecznik doprowadzi do usunięcia tego błędu ,czy tez mnie oleje – radząc rejestrację numeru ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości