Przenieś znajomych do Play i odbierz Playstation 3 za 1 zł !

Udostępnij

Każdy Klient, który poleci znajomych będzie miał szansę na PlayStation 3  już za 1 zł!

Wystarczy więc tylko przejść do Play z kilkoma numerami znajomych lub rodziny, aby dodatkowo mieć PlayStation 3 w wyjątkowej ofercie!

Co należy zrobić, żeby zdobyć PlayStation 3 ?

Do skorzystania z promocji są uprawnione osoby, które spełnią następujące warunki:

– przeniosą swój numer do Play (numer mobilny lub numer stacjonarny)

– podadzą numery członków swojej rodziny lub znajomych, którzy mogą być zainteresowani przejściem do Play

– z kilkoma z podanych numerów zostaną podpisane umowy w Play w procesie MNP a łączna suma abonamentów będzie wynosiła co najmniej 150 zł lub 250 zł.

Nie jest istotna liczba faktycznie złożonych wniosków o przeniesienie numeru ale łączna suma kwot abonamentów, na które zostały podpisane umowy z Play. Do progu 150 zł oraz 250 zł liczą się kwoty abonamentu bez uwzględniania rabatów. Wyjątkiem są:
– Oferta bezterminalowa ?LongPlay bez telefonu 30.09? ? w jej wypadku liczy się kwota abonamentu po rabacie.

– Oferta LongPlay 1 zł ? abonament 1 zł nie zalicza się do kwoty.

– Oferta biznesowa oraz mix.

Szczegóły promocji ?LongPlay z PlayStation?

Aby zdobyć PlayStation 3 należy skorzystać ze specjalnej promocji w ramach której PlayStation 3 jest dostępne za 1 zł.  Zasady promocji ?LongPlay z PlayStation?:

– Abonament LongPlay 1 zł

– Umowa na 12 miesięcy

– Osobny cennik jedynie z PlayStation 3 oraz PlayStation Portable.

Klient może skorzystać z promocji przez 12 mcy od podpisana umowy dla swojego numeru przenoszonego do Play.

Jak skorzystać z promocji ?LongPlay z PlayStation?

Promocja będzie dostępna przez telefon (w POS nie możliwości zrealizowania tej promocji), konsultant sam zadzwoni do Klienta gdy będzie on uprawniony do skorzystania z promocji.

Regulamin:

Regulamin Oferty Promocyjnej_LongPlay z PlayStation_1910 2010

Zobacz więcej

162 KOMENTARZE

    • Promocja ma na celu zwabienie nowych abonentów ponieważ ciągle P4 wymyśla problemy typu "brak zgody na weryfikację (którą sami robią po kilka razy można to sprawdzić na eBOKu play)" . O kontakt z konsultantem trzeba niemalże prosić, nie polecam nikomu kto chce mieć ps3 w ten sposób. Osobiście czekamy z żoną już 2 miesiące na konsole a teraz dowiedzieliśmy się o "braku zgody na weryfikacje". Jeszcze raz odradzam. Sprawę zgłosimy do UOK i ciekawe co Play zrobi.

    • Witam.
      zdecydowałem się napisać ten post gdyż czuje się oszukany przez firmę play. spełniłem warunki otrzymania nagrody, zadzwoniłem prawie trzy miesiące temu żeby złożyć zamówienie. do dnia dzisiejszego nikt do mnie nie zadzwonił w sprawie otrzymania nagrody. Pomimo wielu telefonów na infolinię(płatnych), mailach i nawet osobiście pisałem skargę w salonie nic to nie daję. Nie działają żadne prośby z mojej strony, z nikim z tego działu (widmo) nie można się połączyć,dostaje za każdym razem sms-y, że ktoś się ze mną skontaktuje w najbliższym możliwym czasie. I nic!!
      Zamierzam podzielić się tym tematem na innych forach internetowych, i prasie. Szkoda,że firma play tak podchodzi olewająco do klientów, bo miałem dodatkowe osoby do polecenia, ale już nigdy tego nie zrobię, szkoda nerwów, pieniędzy i czasu. A co do playstation3 musiałem miesiąc temu iść do sklepu i kupić po normalnej cenie. Taka to świetna promocja, że jeszcze do tego dołożyłem, a i oczywiście osoby które zostały polecone myślą, że mam z nich niezłe korzyści.

    • Zaczyna mnie irytować owa promocja, po spełnieniu warunków zrozumiałych dla mnie pojawiły się warunki, których nie rozumiem. ostateczny termin rozliczenia się tego playa ze mną mija we wrześniu. Jeśli okaże się to niemożliwe z jakiś playo-regulaminów to zainteresuję tym wszystkie instytucje, które powinny pilnować rzetelności działania podobnych firm.

      • Witam,
        Mam podobny problem…domyślam się, że musisz odczekać 105 dni, bo trzeba podpisać jakąś śmieszną umowę przez infolinię…zgadza się?

        • Witam
          Na dzień dzisiejszy firma rozliczyła się z obietnicy. Aby nie wdawać się w długie wyjaśnianie; pracownicy PLAY-a przedstawiając istotę promocji sami zapewne rozumieją swoje instrukcje, klienci ( w rozumieniu konsumenci he, he sic.) raczej wątpię, stąd tyle uwag do realizacji owej promocji. Nie uogólniam, ale i nie wyróżniam nikogo in plus. Pozdrawiam.

    • Jeżeli i tak chcą przejść do Play to dlaczego by na tym nie skorzystać :) A potem wszystkich zapraszasz na granie na Playstation i dobra zabawa gwarantowana :) A zapraszasz ich za darmo, bo przecież w sieci jest za darmo :p

  1. Trochę za późno ta promocja :(
    Idziecie w ilość aktywacji zamiast w poprawę jakości działania sieci.
    A po za tym kogo miałem przenieść to przeniosłem i już jest za późno dla mnie nie skorzystam z promocji.

    • Masz racje Jahu. U mnie w rodzinie było 6 numerów z czego 1 przeniosłem do Ery. Jak skończy mi się umowa to stacjonarny i net tez przeniosę do Ery. Prawda jest taka ze każdy z nas przyprowadził jakąś ilość nowych klientów, bo ja sam kilkanaście osób

    • Problemy z sieci występowały tylko jk miłem przez chwilkę badziewny telefon 2G, na motorolkach 3G w tym jednej V980 – bardzo starej wszystko śmiga jak ta lala :)

  2. Ja bym być może pomyślał nad ta promocja gdyby zamiast Play station 3 był np. samsung Wave.
    Na konsole jestem już trochę za stary, ale pewnie trochę młodzieży się załapie.

    Przypominam Wam o problemach technicznych z smsami: .

  3. A no tak jest i dalej Play kontynuuje swoją dziwną politykę. Politykę której celem jest zdobywanie jak największej ilości aktywacji i zrobi wszystko aby te jak dla mnie puste cyferki szły do góry. Wg mnie jest to bezsensowne i w sumie bezcelowe. Tak jak ktoś napisał niech poprawią działanie sieci oraz dostępność telefonów.

    • heheh… co za durny komentarz.. ;) A co ma robic operator komorkowy? Po to chyba jest, zeby zdobywac nastepnych klientow..

  4. wreszcie PLAY zaczął inwestować w segment abonamentowy a nie tylko fresh, freshi fresh… W taki sposób nikt Wam nie zarzuci, iż rozdajecie na lewo i prawo starytery aby tylko zwiększyć ilość klientów itd.

    teraz czekamy na extra zachętę aby przechodzić z i mix lub fresh na abo

  5. Ja mógłbym przenieść stacjonarny do Play skoro mam już 3 numery w play, ale niestety stacjonarny jest na Łączu TP+neostrada. Play niestety na dzień dzisiejszy nie świadczy usługi telefonu i internetu na łączu TP

      • To bardzo dobry pomysł. Era ma obie wersje abonamentu 'stacjonarnego', po kablu i jak w Play bezprzewodowego. Nie sądzę, żeby Play rozpoczął usługę stacjonarnego BSA na linii TP, ale abonament WLR na linii TP – czemu nie. Jeżeli ktoś staje przed alternatywą – opłata za utrzymanie łącza, czy tani aboanment telefocnizny WLR, często wybierze to drugie. W głupim Orange jest fajny abonament za 35zł. Tak to już jest, chcąc mieć internet stacjonarny od TP lub którego z BSA trzeba płacić opł. z utrzymanie łącza, lub abonament telefoniczny, który tę połatę zawiera.

  6. Mega fajny pomysł ;) ponieważ nie jeden klient pytał się nas co dostanie za przeniesienie zanjomych / rodziny do play. A tu bach zawsze jakiś nowy sposób na stworzenie fajnego argumentu sprzedażowego ;) miło miło

  7. Ja już dawno przeniosłem wszystkich do Play razem ze mną to dziewięć osób.
    Co się dzieje ze starym blogiem?

  8. Nie wiem, czy to taki dobry pomysł, na jaki wygląda na pierwszy rzut oka. Nie każdy lubi, jak znajomi, czy nawet rodzina podają jego dane, a tym bardziej jak takie zainteresowane firmy dzwonią i to jeszcze z numeru stacjonarnego. Trudno powiedzieć czy ta promocja w istocie się sprawdzi.

  9. Czy internet Play w Gdyni będzie teraz już zawsze w zawrotnej szybkości około 100kbps???????

    I pytanie premium – jak to jest, że predzej zdołam wpisać tu swoje uwagi, niż COKOLWIEK zrobić (zalogować się, przejść do kolejnej zakładki) na waszej stronie Play24, czyli konta????

    I jeszcze jedno ostatnio aktywowałem we freshu taryfę darmowe rozmowy. Niestety skasowało mi usługę zbieraj minuty, która kosztuje 3PLN. Pytałem się parę razy w waszym salonie, czy przy zmianie taryfy skasuje przypoadkiem takze tą usługę, bo że pakiety, minuty itd, to było oczywiste. Zapewniono mnie, że nie.

    Czy to jest dla P4 nieosiagalne, by przesyłać informacje do waszych reprezentantów, czyli by wasi pracownicy byli wiarygodni???

    To jest uwaga z typu, mówią o tym wszyscy od lat, ale jakoś nikogo w Play to nie interesuje….

  10. Az chce sie napisac, ze jak zwykle…
    Bo w sumie taka prawda, ze jak zwykle dba sie bardziej o nowych niz o obecnych klientow.
    Mam nadzieje, ze play szykuje podobna promocje dla ludzi juz w sieci, chyba ze bardziej liczy sie nowa atywacja niz stary klient ktory posiedzi kolejne 2 lata… ;)

  11. Przepraszam że się podpinam. Prośba do Play4you. W połowie wrzesnia zgłaszałem problem z logowaniem sie do play24 przez WAP. Do dzis nie moge tego zrobic. Numer zgloszenia 21710607. Proszę o pomoc.

  12. Jest Godzina 1.00 w nocy wiec może już niezbyt kontaktuje, ale wnioskujac z informacji podanej tutaj, czyli "Do progu 150 zł oraz 250 zł liczą się kwoty abonamentu bez uwzględniania rabatów" oraz informacja z regulaminu promocji "Dodatkowym warunkiem korzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest zawarcie przez P4 Umowy przez osobę przenoszącą numer z minimalną kwotą Abonamentu w wysokości 150 zł lub zawarcie z P4 Umów przez osoby przenoszące numer, z Abonamentami, która łączna minimalna wartość wynosi 150 zł.",
    JEST MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PSP lub PS3 w promocyjnej kwocie PRZENOSZĄC WYŁĄCZNIE SWÓJ NUMER zakupując chociażby abo Play Premium czy źle to romumiem??????

    • 150 lub 250 musza wyniesc sumy abonamentow, poleconych przez CIebie osob.

      Czyli odpowiadajac na Twoje pytanie – NIE. Bo jeden numer jest numerem polecajacym a pozostale poleconymi.

      • Ekhm, ale dana osoba może mieć przecież dwa numery? Pytający ma rację – _wygląda_ na to, że da się siebie samego polecić…

      • tylko tutaj zasadnicza role gra jedno slowo: "Dodatkowym warunkiem korzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest zawarcie przez P4 Umowy przez osobę przenoszącą numer z minimalną kwotą Abonamentu w wysokości 150 zł —>LUB<— zawarcie z P4 Umów przez osoby przenoszące numer, z Abonamentami, która łączna minimalna wartość wynosi 150 zł."
        Czyli z regulaminu wychodzi ze mozesz skorzystac z promocji jezeli zakupisz dodatkowe abo za 1zł z psp lub ps3 a do tego abonament z osob poleconych łącznie przekroczy kwote 150zł —>LUB<— jak przeniesiesz numer i sam placisz za swoj abonament ponad 150zł. Jezeli zle to rozumiem to gdzie tkwi błąd w moim rozumowaniu??

  13. dlaczego w play nie istnieje zadna obsluga klienta ?!?! tydzien temu wyslalam maila i do dzis nie mam odpowiedzi, potem znowu i znowu nie mam odpowiedzi. SKANDAL !

  14. obsługa w play załamuje do granic, bez porownania DNO z innymi operatorami. o dzwonieniu do BOK play chyba wszyscy juz tu wiemy, ze to nie ma sensu, bo tam to zupelnie obsluga jak z innej bajki nic nie wie i nie pomaga.

    na email kiedys pomagali ale teraz nawet tam zero reakcji jest.

  15. Jakoś nie wierzę w to, że zależy Wam na abonentach… Wypowiedziałem umowę Play i 29 września dzwonił do mnie konsultant, przedstawił mi ciekawą propozycję, którą przyjąłem. Ponieważ nie było na stanie telefonów nokia C6, obiecano mi, że telefon z aneksem będzie wysłany w połowie października. Do tej pory nie otrzymałem żadnej przesyłki. Mało tego 12 października na Play24 założyłem zgłoszenie z zapytaniem czy dostanę przesyłkę. Odpowiedzi nie dostałem a zgłoszenie zniknęło.

    Traktujecie starych Klientów (jestem z play od 3 lat) „per noga”.

    Dlatego ja wam podziękuję za „współpracę”. Mogę zapłacić więcej, ale niech nikt nie traktuje mnie jak 5 latka.

  16. Ja jestem w play około 2 lat już i nigdy nie miałem takich problemów. Chyba to wychodźi ogólnie z natury człowieka jeśli ktoś jest problemowy to byle co już potrafi go wyprowadźić z równowagi :) Niektórzy wypowiadają się tak jak by inni operatorzy byli święci a ich BOK były perfekcyjne. Tylko czy wejdę na forum play czy na orange zawsze znajdzię się ktoś taki który bedzie narzekał .

  17. Hmm Ta promocja obowiązuje od teraz?

    2 miesiące temu przeniosłem się do Play, po czym poleciłem już 2 znajomym.

    Czy ta promocja obowiązuje wstecz?

  18. Tyle, że w I punkcie regulaminu jest napisane, że najpierw trzeba numer przenieść samemu, później dopiero przenosić znajomych… Czyli, ja, człowiek, który buli co miesiąc ponad 300 za telefon, nie mogę z promocji skorzystać… szkoda.

    • Możesz, ja dzisiaj przeniosłem się z orange na kartę do play fresz i podałam numery abonamentowe, któe być może przeniosę :)

  19. A ja mam inne pytanie, bo od dawna już się nad tym zastanawiam… dziewczyna stojąca jako pierwsza na prawo od faceta na tym zdjęciu na samej górze, to ona, że tak się kulturalnie spytam, będzie na PLAY DAY II? : )

  20. Jezu, sprzedać znajomych za konsole… a co moi znajomi mi zrobili, abym im kazała z fleja korzystać? Na szczęście nie mam takich znajomych, którym bym źle życzyła… Wrogom to co innego… mhmm… Grucha, przyjacielu Ty mój, może telefonik chcesz fajny mieć na przejrzystych zasadach? :D

  21. Jestem szczerze zawiedziony, że wcześniej nie było takiej promocji, ponieważ ja przeniosłem całą moją najbliższą rodzinę i kilka osób z rodziny narzeczonej – spokojnie na konsolę by się uzbierało :-(

  22. Do progu 150 zł oraz 250 zł liczą się kwoty abonamentu bez uwzględniania rabatów. Wyjątkiem są:

    – Oferta biznesowa oraz mix.

    Jak to rozumieć? jeżeli chciałbym przenieść całą firmę, to jest 6 numerów do play. przykładowo: jeden numer na Firmę 75, za 60 zł meisięcznie i przez pierwsze pół roku jeszcze połowę taniej. Do "progu" liczy się 75 czy 60? To samo z Firmową 50, przez pół roku 25, ale domyślam się że liczy się 50 tak?
    Mix 30 zł też się liczy do progu?

    Prosiłbym o wyjaśnienie bo trochę się zagubiłem w tym wszystkim :)
    Pzdr i z góry dzięki za pomoc!

  23. Od ponad miesiaca czekam na playStation, i cały czas nie ma ich na stanie, numer już został przeniesiony, a playa nie widać i żadnej gwarancji że będzie. Za kilka dni kończy mi się umowa z dotychczasowym operatorem a nr. już przeniesiony. Umowy bez playStation nie chcą podpisać, więc zostaje totalnie na lodzie z nr w playu i bez żadnych szans na playStation.

    Proszę o wyjaśnienie dlaczego cały czas jest ta oferta reklamowana, jeżeli operator nie jest wstanie wywiązać się z niej. Braki magazynowe w wydaniu Playa wszystko usprawiedliwiają.
    Pzdr i czekam na jakąś podpowieć.

  24. Witam, Jako ze widzę ze Pan rzecznik zapomniał już o mnie pozwolę sobie na blogu zamieścić informacje o sytuacji związanej z ta niezwykła promocja:

    Otóż po zalogowaniu do serwisu Play24 ujrzałem z prawej strony link do promocji (mam taka możliwość gdyż jestem jeszcze abonentem sieci ) :

    "poleć znajomych i odbierz PS3 za 1zł"

    Podaj numery swoich najbliższych, którzy przeniosą swój numer do sieci Play. My się z nimi skontaktujemy i zajmiemy wszystkimi formalnościami.

    A Ty zdobądź PlayStation 3!!!

    Jeżeli osoby, których numery podasz przejdą do Play, a łączna wartość wybranych przez nich abonamentów będzie równa co najmniej 250 zł, będziesz mógł skorzystać z promocji z PlayStation 3 za 1 zł. Przy łącznej sumie abonamentów 150 zł będziesz mógł wybrać PlayStation Portable za 1 zł. Więcej szczegółów regulaminie Oferty Promocyjnej "LongPlay z PlayStation".

    Długo się nie zastanawiając zacząłem wertować zasób internetu w poszukiwaniu informacji dotyczących promocji.

    Zacząłem od poszukaniu więcej szczegółów jak to mówi informacja w regulaminie promocji "LongPlay z PlayStation".

    Jedyny jaki udało mi się znaleźć na stronie Play z 17.11.2010r nie zawiera tam informacji o taka możliwość polecania znajomych i jest ścisłe związana z warunkiem przeniesienia numeru od innego operatora.

    No cóż skuszony promocja nadal poszukiwałem szczegółowych informacji dotyczących promocji. Wykonałem 6 rozmów do centrum obsługi klienta Play. Nie otrzymałem tam żadnych informacji dotyczących promocji, wręcz osoby z którymi rozmawiałem nie miały pojęcia o czym mowa. Zostałem skierowany do salonu Play po więcej informacji. W salonie Play mieszczącym się w centrum handlowym Blue City w Warszawie, Pani "zastępca kierownika" tez nie wiedziała o jakiej promocji mowie, wręcz zaprzeczała ze coś takiego jest ale to dotyczy tylko sytuacji kiedy ja przenoszę numer telefonu. Po dłużej rozmowie okazało się ze taka promocja jest od 23 Listopada ale regulaminu Pani nie ma.

    Gdzie jest regulamin promocji Poleć klienta dla abonentów sieci Play?

  25. Zebałem znajomych na 250 zł i co ???
    Wielka Kupa
    Dzwoniac na informacje kiedy moge odebrac PS3 nikt nie umie mi powiedziedziec kiedy to bedzie
    PLAY TO OSZUSCI
    Powoli zaczynam watpic ze dostane moje PS3 a abonament płacic musze :(
    aktualnie jestem na urlopie ale potem juz nie czekam i składam skarge od UOKiK

  26. JEDNO WIELKIE OSZUSTWO, SPELNILEM WSZELKIE REGULY PROMOCJI, NUMERY PRZENIESIONE I OPACONE ZOSTALY W CZERWCU I OD 3 MIESIECY 0 ODZEWU OD PLAY. NAPISALEM DO NICH 5 MAILI I W KAZDYM ODPOWIEDZ "NIEDLUGO SIE Z PANEM SKONTAKTUJEMY" I NIC WIECEJ, GDY CHCE DO NICH ZADZWONIC TO NIKT NIE MA ZADNYCH INFORMACJI, A JAK CHCE BY BEZPOSREDNIO PRZELACZYLI MNIE DO DZIALU SKAD WYSYLAJA PLAYSTATION TO MYDLA OCZY, ZE NIE MOZNA TAM SIE POLACZYC, PLAY TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKA MIALEM PRZYJEMNOSC WSPOLPRACOWAC

    • Taaak,miałam identyczną sytuację, to jest banda oszustów, dokładnie przeanalizowałam regulamin przy pomocy prawnika. Postanowiłam zająć się tym ,nie lubię kiedy ktoś mnie oszukuje.

  27. Miesiąc temu dzwoniła konsultantka z PLAY z informacją że należy mi się konsola. Miałem ją dostać w ciągu 5 dni roboczych, niestety kurier się nie pojawił. Wykonałem cztery zgłoszenia do biura obsługi klienta i za każdym razem obiecywano wyjaśnienie sprawy, proszono o cierpliwość itd. Jutro wybieram się do UOKiK. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Zastanawiam się czy umowa zawarta pomiędzy mną a siecią Play jest nadal ważna, skoro nie zostały spełnione jej warunki. Czy muszę nadal płacić rachunki?

  28. Następnego dnia po moim pierwszym komentarzu dostałem telefon z Biura obsługi klientów z przeprosinami za niedostarczenie konsoli. Pani tłumaczyła, że wyczerpały się wszystkie zapasy PS3 na magazynie a na nową partię czekali miesiąc. Następnie stwierdziła że bardzo chciała by mi wysłać PS3 ale niestety nie zapłaciłem ostatniego rachunku (12 godzin spóźnienia). Po oświadczeniu że zapłacę za dwie godz, Pani stwierdziła że niczego to nie zmieni bo przelew dotrze do nich za 4 dni i wtedy się skontaktuje. Podobno PLAY to nowoczesna sieć ale po Pani tłumaczeniach odnośnie stanów magazynowych oraz terminów przelewów przypomniały mi się lata osiemdziesiąte. W piątek napiszę czy Pani z obsługi spełniła obietnicę o kontakcie (szczerze mówiąc wątpię).

  29. Witam, mam podobny problem jak moi przedmówcy. Od sierpnia średnio co dwa tygodnie piszę kolejne zgłoszenie przez play24 odnośnie promocji z Playstation 3. Od dawna spełniam już warunki aby wziąć udział w promocji LongPlay z Playstation 3 za 1 zł. Uzbierane mam z poleceń ponad 350 zł. Moje zgłoszenia odnośnie terminu przesyłki PS 3 są ignorowane i odpowiedź na nie otrzymuję po ok 10-14 dni. Za każdym razem w odpowiedzi otrzymuję "niebawem się z Panem skontaktujemy". Ostatnio nawet Play jest na tyle bezczelny że każde moje nowe zgłoszenie jest usuwane( zgłoszenia z 17.09, 20.09 oraz 21.09). Mam na to dowody w postaci printscreenów pokazujących że faktycznie zgłoszenia zostały wysłane i miały status rozpatrywane. Podczas rozmowy telefonicznej konsultantką 20.09 otrzymałem informację że niby 16.09 został wysłany sms z informacją że "niebawem sieć Play skontaktuje się ze mną". Oczywiście żadnego smsa nie dostałem. A co jest najśmieszniejsze to po skończonej rozmowie przyszedł sms o treści "Od 16.09 będziemy sie z Panem kontaktować". Taki sms przyszedł 21.09 !!! To co sieć Play odstawia w związku z tą promocją to jest istna komedia. Nie wierzę już w to że kiedykolwiek otrzymam tą konsolę.
    Przestrzegam wszystkich przed namawianiem znajomych i rodziny do przejścia do Play i braniem udziału w tej promocji ponieważ jest to tylko tani chwyt reklamowy. Chciałbym poznać osobiście osobę która otrzymała tę konsolę. Zresztą po wpisach tu widać jakimi manipulacjami Play się posługuje żeby tylko nie wysłać tej konsoli.
    Ja osobiście tego tak nie zostawię i niebawem sprawa ta zostanie gdzieś zgłoszona.
    Jeżeli ten komentarz zostanie usunięty to obiecuję że będę tu wchodził codziennie po kilka razy i zamieszczał tą samą treść !!!!!!!!!
    Play – OSZUŚCI !!

  30. w Play są beznadziejni pracownicy w salonach.już nigdy więcej tam nie pójdę. W Orange jeszcze gorsi bo jak kończyła mi się umowa poszłam wypowiedzieć a konsultant nie potrafił mi powiedzieć ile doładowań mi pozostało mimo tego ze ja wiedziałam ale musiałam to potwierdzić a on wiecznie zaprzeczał…i w końcu wyszło na moje. Na infolinii jeszcze gorzej bo nawet nie rozmawiałam z konsultantem a zapłaciłam 1,50zł . po kolejnym połączeniu konsultantka bok Orange nie potrafiła mi powiedzieć jak wygląda cesja. Co do infolinii play dzwoniłam raz, uzyskałam odpowiedzi na wszystkie pytania wiec nie wiem do czego mogłabym się przyczepić.

  31. Widze ze nie tylko ja mam problemy, moje tickety tez znikaja strony play wczoraj zadzwonil jakis pan i policzyl ze 3×69 + 49 jest 236 zl a nie 256 i on nie wie jak to jest ze dostalem odpowiedz ze mam 256 a on ma raport i widzi 236, sciema na maxa, zaczynam szykowac reklamacje i przestane placic rachunki

  32. Ja na konsolę Playstation czekam od marca, liczyłam,że będzie prezentem na komunię hahah śmiechu warte!!!!!!!!!!miał się pojawić kurier, ale wiecznie coś, ale radzę nie odpuszczać i na przyszłość już ślepo nie ufać bo oni maja nowych klientów a my niesmak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. Witam serdecznie,

    I jak tam dostaliście swoje konsole? ja wczoraj uzbierałem ponad 250 zł i w salonie powiedzieli mi, że teraz trzeba czekać na odzew z Play.Wysłałem już do nich zawiadomienie przez play24 i czekam na odpowiedź.W salonie powiedzieli, ze na konsole średnio się czeka 2-3 miesiące.Jak to jest w waszym przypadku? mam nadzieje, że przyjdzie przed świętami.

  34. Witam,
    po wielu walkach, reklamacjach i zgłoszeniach dostałem wreszcie konsolę !!! Czasami zastanawiałem się czy kiedykolwiek otrzymam te PS3. Ostatecznie muszę przyznać że PS3 za 13 zł warte było tylu nerwów.
    Pozdrawiam

    • czyli ile mniej więcej to u CIebie trwało ? i możesz powiedzieć jaka to wersja ps3, oraz z czym w zestawie się ją dostaję, bo nigdzie takiej informacji nie ma?

  35. Ja napisałam,że czekam od marca, ale to jednak był kwiecień!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ale to i tak sporo czasu człowiek ma już dość dzwonić, robić zgłoszenia przez Play24, dostawać listowne odpowiedzi,ze skontaktują się jak tylko coś będą wiedzieć.:(

  36. Tak dokładnie czekam od kwietnia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cały czas coś stoi na przeszkodzie bym ją dostała:(

  37. Witam poleciłem 6 osób na 306 zl wiec na ps3 uzbieralem w tydzien a ile sie czeka na ta konsole i jak robia broblemy to gdzie sie mam upominac ??

  38. witam. ja też oczekuje już od początku wakacji na konsole i NIC!!! Też mam już wyrobione zdanie o tej sieci choć przyznam że warunki abonamentowe mają konkurencyjne. Idąc za waszą radą zamierzam zgłosić tą sprawę do odpowiedniej instytucji oraz nagłośnić ją w mediach. Pozdrawiam

    • mam podobny problem. czekam już 4 miesiące. żadne dyskusje z bok nie odnoszą rezultatu. pochwal się czy coś wymyśliłeś – mogę się dołączyć. asik.70

  39. Co powie rzecznik na to, iż play robi balona z abonentów w związku z Oferta Promocyjna „LongPlay z PlayStation ? czekam już 4 miesiące.po dzisiejszym kontakcie z bok znów nic z tego nie wyszło. KPINA, a może OSZUSTWO?

  40. Ja juz czekam od czerwca i tez 0 odezwu ( pół roku kpina )!!!!! moje zgloszenia sa usuwane z play24!!! jestem klientem od poczatku powstania sieci i chyba bede nim do konca trwania umowy bo widze ze robia mnie w balona z ta promocja!!!!!!! I już nikogo nie polece sami na to zapracowali

  41. Dokładnie jest tak jak piszecie.Dostałam szablonowego smsa ze kiedys sie ze mna skontaktuja i dadza mi nagrode ale narazie maja braki. Nie napisalam jeszcze co chcę a tu pisza ze maja braki.W zgloszeniu pisalam ze prosze o informacje ile zebralam i co moge otrzymac.czy mam 150 zl czy 250 zl.Tymczasem zgloszenie zniknelo z play24 i przyszedl mi tylko sms. Zostalam potraktowana szablonowo-przedmiotowo.Nikt sie nie pytal co chce i jak chce i kiedy chce.Spychologia dokładnie opisywana przez wszystkich. Myśle ze jest to dzialanie systemowe (tzn. back ofice ma tak olewac klientow).Skandal i tyle.

  42. witam! jak juz ktos pujdzie do jakiejs instytucji typu UOKiK i dowie sie jak to można rozwiazać niech napisze tutaj co mu doradzili, bo mam ten sam problem i od 4 lipca pisze zawiadomienia, dzwonie i konsoli nie dostałem, pozdrawiam

  43. Aby osoba polecona zaliczyla sie do promocji Poleć znajomego musi zapłacić pierwszy rachunek który dostanie. Dajmy na to że kurier byl u niej w srodku okresu rozliczeniowego wiec rachunek dostaje za okolo 1,5 miesiaca. Poźniej musi go oplacic aby sie nam zaliczylo. Dodatkowo nie mozecie sie spozniac z oplacaniem rachunkow bo to tez wam przedluza dostarczenie.

    Pozdrawiam N.

  44. U mnie wszyscy już opłacili swoje pierwsze rachunki(ponad 300 zł), oraz mimo zapewnień Pani z Play na początku listopada, ze w Grudniu na pewno będę miał konsole, to na razie póki co nikt się nie odzywa.Moje ogłoszenia są usuwane, oraz dostaje tego sms z treścią o kontakcie.W Marcu się kończy mi umowa w play i szczerze, to za to jak zostałem potraktowany, to chyba odejdę z tej sieci.No, ale poczekam do świąt. .

  45. Witam
    Trzy tygodnie temu zadzwonił do mnie konsultant w sprawie nagrody za akcję "polecenie osób". Ze względu na to, iż spełniałem wszystkie warunki wybrałem sobie konsolę PS3. Podałem wszystkie dane po czym otrzymałem informację, że konsole są na stanie i wysyłka powinna zostać zrealizowana w przeciągu 3 dni. Ze względu na to, że przez okres dwóch tygodni nikt się do mnie nie odezwał to postanowiłem zadzwonić do BOK, ale siedząca po drugiej stronie słuchawki kobieta nie potrafiła mi odpowiedzieć na pytanie czy i w ogóle kiedy zostanie wysłana konsola. Dodała jedynie, że na wysyłkę czeka się tydzień. Czy ktoś może orientuje się ile trwa wysyłka nagrody (po spełnieniu wszystkich wymogów)? Albo od kogo można uzyskać informację (ale taką prawdziwą ;>) na temat wysyłki?

  46. No ja wczoraj miałem telefon z Play i nawet miły pan oświadczył mi, że spełniam już wszystkie warunki (276zł), zebrał wszystkie niezbędne dane łącznie z adresem dla kuriera i zapewnił mnie, że na święta będę miał PS3. No cóż, zobaczymy co z tego będzie. Napewno dam Wam znać, zobaczymy na ile ta sieć jest rzetelna. Pozdrawiam

  47. Witam. Ja się chyba wyłamię, i dam duży pozytyw (firmie kurierskiej DPD) za błyskawiczne przekazanie PS3 w moje ręce. A jeśli o PLAY chodzi. to batalia w tej sprawie trwała dobre 2 miesiące, od uzbierania wymaganej liczby pkt (250). Nie obeszło się oczywiście bez kilku zgłoszeń z powodu całkowitego braku kontaktu ze strony obsługi klienta i późniejszym zwlekaniu ze sfinalizowaniem tejże promocji, jednak historia zakończyła się dla mnie szczęśliwie i od telefonicznego potwierdzenia swoich danych konsultantce minęła niecała doba i PS3 było już moje:) Ta promocja to żadna ściema.. znam inne osoby, które zamiast PS3 wybrały sobie netbooki i je otrzymały, jednak są też osoby które mają dużo więcej, niż to wymagane 250pkt (zł) i nikt się z nimi nie kontaktował nawet od pół roku. To wszystko to chyba kwestia szczęścia:)

  48. Obiecałem więc piszę. Otórz w dniu 08.12.2011r uzbierałem 276zł, w dniu 16.12.2011r zadzwonił konsultant i wziął wszystkie dane łącznie z tymi do wysłki, a wdniu wczorajszym…..DOSTAŁEM PIEKNĄ, NOWĄ PS3. Play przeprowadził to szybko i sprawnie, nie było żanych problemów. Byłem zaskoczony bo wczesniej czytałem w/w komentarze i miałem obawy – jak się okazało zupełni niepotrzebnie. Polecam tą sieć, a ta promocja to nie fikcja – SUPER SPRAWA. Pozdrawiam, wszystkich z sieci PLAY!!!

  49. Witam to jawne oszustwo , chcą żeby polecać nowych abonentów i niby dostaniesz PS3 . Niestety w moim przypadku to jakiś żart , sume abonentów na jaka poleciłem to 301 zł a oni mówia mi że mam 163 punkty , i w zaden sposób niechcą mi przyznac PS3 , jeśli suma abonamentów na jaka przyprowadziłem wynosi 301 to logiczne jest że mam 301 punktów a nie 163 . Ani maile ani rozmowy telefoniczne nic niedają cały czas ta sama śpiewka niewiedzą dlaczego tak jest i oczywiście niemoga powiedzieć bo jest ochrona danych osobowych mimo tego ze podaje im swoje dane i dane osób które poleciłem łacznie z numerami telefonów
    Paradox i absurd szczerze niepolecam i kończe z przenoszeniem numerów do play , mało tego podpisałem 2 umowy firmowe na Play , czekam do końca i pożegnam się z firmą niedotrzymująca obietnic .
    P.S
    Przenoszenie odbywało się nwedług regulaminu , bez firm
    Paweł
    [email protected]

  50. rozumiem problem
    Firma i pracownicy nie rozumieją regulaminu promocji i i nieczytali chyba go , a dodatkowo z matematyka sa na bakier oto przykład :
    Jednocześnie informuje, że nie zaliczenie kwoty abonamentu do promocji może
    wynikać z przedawnienia wykonania polecenia(polecenie przez Pana numeru jest
    ważne 12 miesięcy)

    KILKA MAILI PÓŻNIEJ
    inna osoba na ten sam temat
    Szanowny Panie,

    na wstępie pragnę podziękować za zgłoszenie, które zostało przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 28 grudnia.

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgromadzone punkty nie przepadają. Zapraszam do zapoznania się z Regulaminem:
    https://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty

    Czyli wesołe miasteczko

  51. Nawet jak uzbiera się wymagane 250zł to Play i tak kombinuje z tymi nagrodami. Okazuje się, że nawet w przypadku ustalenia wysyłki Play potrafi anulować wysyłkę nagrody. Oczywiście w tym fantastycznym BOK-u nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Po prostu żenada, ale ja nie odpuszczę tego tematu. A tak dla zasady …

  52. Do mnie dzwonili przed świętami, że mam wymagane punkty, ale nie mogłem rozmawiać, mieli oddzwonić później lub po świętach. Do tej pory brak kontaktu, ja dzwoniłem do BOKu już kilkakrotnie, jeden jeleń nawet mi powiedział,że mam 0 punktów i sie nie należy, rozłączyłem się odebrała miła Pani i powiedziała, że jak najbardziej się należy i że trzeba czekać, bo może sprzętu nie mają. Ja się pytam ile czekać?

  53. Przed świętami uzbierałem osoby na 259 zł . Po świętach zadzwonił miły Pan z informacją że mogę sobie wybrać nagrodę. No i na sylwestra PS3 już w domu. Osoby uzbierałem w ciągu pół roku i mogę się cieszyć nagrodą. Polecam Play, ja jestem zadowolony z ich usług, szczególnie z podejścia pracowników punktów obsługi. Obsługa jest naprawdę dobra i uczynna, nawet jak oznajmiłem że kupię pewno telefon w innym punkcie to Pani chętnie mi pokazała wszystko co chciałem. Czego nie mogę powiedzieć o Plusie skąd przeniosłem numer i Pan w punkcie nie chciał mi pokazać telefonów do oglądnięcia mówiąc że mogę sobie atrapy pooglądać, nie mówiąc o przedstawieniu ofertę przedłużeniowej. Dlatego polecam Play bo zawsze podejście do klienta jest dobre i dostałem konsole w błyskawicznym czasie.

  54. Ja czekam na kontakt od października. Kolejne zgłoszenia nie wnoszą nic. Szanujmy się. Poleciłem znajomym sieć z której w najbliższym czasie bedę musiał porzucić ponieważ nie dotrzymują obietnic.

  55. Po 5 telefonach i niezliczonej ilości mailów, w których mnie wiecznie przepraszają, postanowiłem zgłosić sprawę do UKE. O dalszym przebiegu sprawy dam znać.

    Pozdrawiam.

  56. W grudniu uzbierałem 273 zł konsultant zadzwonił w połowie miesiąca wybrałem nagrodę wszystko było ok.ale nagrody się nie doczekałem.Teraz poinformowano mnie,że nie uznali mi ostatniego numeru bo klient po 10 dniach zrezygnował jawne oszustwo , nr jest aktywny już opłacony rachunek ,a oni ciągle NIBY szukają winnego pomyłki , zawsze mówią , że zadzwonią czego nie robią , dla mnie to OSZUŚCI…….też tego tak nie zostawię na pewno nie podaruję.Jestem rozczarowany taką niedbałością o klienta skoro się czegoś podejmują niech liczą się z konsekwencjami , skoro ludzie uczciwie do tego podchodzą to niech to działa w dwie strony.

  57. Zebrałem wymagane osoby w Pazdzierniku 201i1 dzisiaj panzadzwoniła i przeprowadzila formalnosci poinformowala mnie ze musze wziasc kolejny abonament za 1 zl przez 12 m i ze moja nagroda PS3 bedzie wyslane w przeciagu tygodnia
    Czekam cierpliwie jak dojdzie to dam znac

  58. Dziwi mnie to wszystko ja dostałam Playstation 160 z grą Gran Tourismo a znajomy teraz 320 z grą Uncharted 3 jest to dość spora różnica :(((

  59. Właśnie dostałem sms z numerem nadania przesyłki z Ps3
    Ja mam dostać Ps3 z dyskiem 160 i gra GT5 taka wybrałem sobie na magazynach mieli tylko z 160 gb i z 320
    z kontrolerem move nie maja na magazynie wiec bralem co jest

  60. ta promocja jeszcze jest aktywna? jak tak to do kiedy? bo mam juz dwoch poleconych a trzeci juz chce przechodzic….

  61. Promocja jest jeszcze aktualna. Aby sprawdzić (najpewniej) stan konta z punktami, trzeba przejść się do salonu i poprosić sprzedawcę, aby sprawdził listę z punktami.

  62. Do mnie zadzwonili wczoraj ale nie miałam akurat przy sobie dowodu osobistego – oprócz PESELu należy podać nr i serię oraz termin ważności dowodu (przynajmniej ode mnie tego oczekiwali)! W regulaminie jest tylko mowa o PESELu. Oddzwoniłam dziś do BOKu i jak zwykle bardzo "kompetentna" osoba nie potrafiła udzielić mi żadnej informacji zdobyła się jedynie na słowa "skoro dzwonili to będą jeszcze dzwonić, oni cały czas dzwonią". Punkty uzbierałam już w październiku a odpowiedzi mailowe brzmiały "wkrótce się z panią skontaktujemy". Wkrótce tzn po 3 miesiącach.Rozumiem że mają sporo osób do obdzwonienia ale przynajmniej niech zaczną konkretnych informacji udzielać a co najważniejsze prawdziwych.

  63. Lolka nie martw się jak już dzwonili to zadzwonią jak chcesz przyspieszyć zadzwoń do obsługi k powiedz ze dzwonili już do ciebie i poproś i skataktowanie w sprawie złożenia zamowienia
    Ja tak robiłem i zadzwonili i w ciagu 3 dni od telefonu byla konsola w domu

  64. Jakieś bzdury piszecie! Mi przeniesiono numer do play 4.02.12. Do tego czasu uzbieralem ponad 260 pkt.
    I dziś (10.02) zadzwonił przemiły pan zinformując mnie , ze chcą wysłać PS3 i z pytaniami dotyczących formalności! Powiedział ze plej będzie do 7 dni! Wzorowo jak nie w Polsce ;))

  65. Witam, a orientuje się ktoś może czy jeśli uzbieram np. 420 punktów to mogę odebrać 2 nagrody, np PSP i PS3 za 2 zł. w sumie?

  66. Chyba możesz odebrać dwie nagrody na raz, coś mi się tak kojarzy, ze podpisując umowę to o to pytałem. Ale najlepiej spytaj w jakimś punkcie albo zadzwoń na boa.
    A co do tych negatywnych komentarzy to ewidentnie piszą to ludzie związani z konkurencyjnymi sieciami które mają żenującą ofertę (jak T-mobile z którego odszedłem).
    Kilku z moich znajomych bawiło się w to polecanie i reakcja ze strony pleja była bardzo szybka.
    Jedynie nie ma co liczyć na ps3 320 gb bo pan powiedział mi ze nie ma i nie orientuje się czy będą. Więc bralem co jest.
    Tak że jeśli ktoś ma jakis znajomych co chcą przejść do ja ich chętnie polecę ;))

  67. Część negatywnych komentarzy pewnie pochodzi od konkurencji ale nie wszystkie. Do mnie również zadzwonił przemiły pan z play ale na telefon czekałem ok 4 miesięcy (więc nie byla to szybka reakcja, poza tym z tego co ten pan mówił nr wybierają losowo – musiałes miec dużo szczęścia). Informcji w BOK ciężko zasięgnąć ponieważ jak już ktoś napisał – wiedzą że taka promocja jest ale szczegółami zajmuje się inny dział. Moja konsola powinna pojawić się u mnie do soboty 18.02 – dam znać gdy ją otrzymam:). A w ogóle gratulacje za szybkie uzbieranie punktów…04.02.12 przeszedłeś i już 260 punktów uzbierałeś, gdybym wiedział że można wcześniej zacząć zbierać i znajomi szybciej otrzymaliby i opłacili faktury pewnie też już dawno cieszyłbym się konsolą ;))

  68. Na jedno nazwisko przypada jedna nagroda.
    Co do komentarza Artura ..
    Muszę wyprowadzić Cię z błędu. Spora część osób miała (i możliwe, że nadal ma) problem z uzyskaniem nagrody za uzbierane punkty (a raczej abonamenty). Niestety, trafiło też na mnie, ale ostatecznie wyciągnąłem PS3 320GB z grą Uncharted 3.

  69. U mnie przenoszenie numeru trwało przeszło miesiąc (jakoś w grudniu podpisalem umowę ale ten proces troche trwa przy abonamencie) więc do tego czasu zdążyłem polecić siebie- rzecz jasna ;)), moją kobitę i siostrę ze szwagrem. Tak ja wyżej napisalem, pan powiedział ze przesyłka dojdzie do siedmiu dni, doszła po 4-ech (dziś o 13), o 20 wystawilem na allegro a pare minut później już ją kupił jakiś gość! :))) Sam nie wierze w mojego farta!
    A odnośnie wielu nagród to jestem pewien ze mi babka mówila o mozliwości polecania po otrzymaniu juz jednej ,,nagrody,,! Bo chwalila się ze jej ktoś tam z rodziny ma juz kilka pleyów! I że na pewno nie można polecać firm. Tyle pamiętam.
    UWAGA!!! Co do faktur to bzdura, bo ani moja kobita, ani siostra ze szwagrem ANI tym bardziej ja nie dostaliśmy jeszcze pierwszej faktury a prezent jakoś dotarł! Tak że tu mnie prosze nie pitolić! ;)

  70. Witam,

    ja czekam na swoją konsole od grudnia !! Co tydzień wystawiam zgłoszenie na Play24 i co chwila jest usuwane a w zamian dostaje tylko sms o tresci ze przepraszaja w opoznieniu realizacji i ze suma ktora uzbieralam to 444zl !! Dzwonili z przeprosinami i powiedzieli ze sie tym szybko zajma a nadal bawia sie w gluchy telefon….. dobre zarty.

    • Joanno z tego, co wiem to dostawy konsol do klientów realizowane są sukcesywnie. Przepraszam, że musisz czekać, ale nie masz się co martwić – na pewno dostaniesz konsolę.

      • Tylko jak to jest że osoby które uzbierały owiele później niż ja dostają konsole wcześniej – wszystko płace na czas i z niczym nie zalegam.

  71. witam,

    ja czekam na swoją konsolę od 29.09.2011 !!!
    na 5 prób dodzwonienia się do mnie tylko 1! była w okresie, gdy umowę można było sfinalizować (a i tak okazało się, że podpisanie umowy mbank+play zablokowało limit), pozostałe połączenia były w okresie między wystawieniem faktury a terminem płatności (polecenie zapłaty), więc i tak nic z tego.
    Do tego już zbliżająca się do 10 licza próśb o kontakt za pośrednictwem play24 i BOK (oczywiście spora część zgłoszeń pousuwana z systemu, wiele sms z obietnicą "skontaktujemy się niedługo" i ciągle nic.
    Wczoraj kolejne zgłoszenie, w play24 informacja o wysłaniu do mnie sms, a żadnego sms nie widzę na swoim telefonie!
    Czekam do 19 marca (20-go wystawiana jest nowa faktura i znowu do 7 kwietnia będzie lipa), jeśli nie będzie kontaktu to przekażę sprawę do UOKiK i/lub UKE, niestety ale postaram się też jak najbardziej nagłośnić to w internecie. Zdaje się, że Play nie docenia siły Social Media, ostatnio bardzo boleśnie przekonał się o tym BZ WBK. Rozumiem, miesiąc czy dwa czekania, ale PÓŁ roku?! Drugi rok mam umowę abonamentową bez telefonu, regularnie płacę niemałe rachunki i co w zamian? Usługi w porządku, ale obsługa klienta… jaka obłsuga? BOK to niestety Biuro Olewania Klienta :(

    • Dajcie ludzie spokój. To żałosne jak się tak bulwersujecie i denerwujecie, ze Wam jeszcze ps3 nie przyszlo i jaki ten Play wredny i niedobry. Cieszcie się, że w ogole macie mozliwosc odebrania takiej nagrody, a nie jak w jakims tam orange, czy t-mobile… BOK akurat jest w porządku, nie to co w orange, jak dzwonisz na biuro obslugi to sluchasz tylko nagranego glosu jakiejs babki, a zeby porozmawiac z prawdziwym konsultantem musisz po prostu sam znac magiczny trik, ktorego ta kobietka z oschlym glosem Ci nie podpowie, czyli po prostu naciasnąć "0". Masakra! nie moge normalnie czytac tego, jak Wy utwierdzacie tylko innych ludzi w wiare w ten glupi stereotyp, ze Polak ciagle tylko narzeka. Cierpliwosci ludzi! Cierpliwosci i troche pokory!

  72. Witam. Jeżeli ktoś chce żebym go polecił proszę o kontakt na mail. Chętnie powalczę o nagrody i napisze Wam jak będzie ze mną. Pozdrawiam. mam już 2 osoby jedna za 39 zł i 68zł mój meil [email protected]

  73. Zbieram chętnych do POLECENIA.. brakuje mi już tylko abo za 79zł… Z góry dzięki za pomoc.. Proszę o kontakt na [email protected] to dopiszę do listy i DORADZĘ w wyborze telefonu jeśli ktoś ma z tym problem..

  74. Czytam wszystkie posty i nie chce mi się wierzyć ilu nieszczęśliwych Polaków jest w Play. Ludzie jeżeli coś się komuś nie podoba, to nikt mu nie każe być w tej sieci. Jest przecież tyle innych wspanialszych operatorów, którzy tylko na was czekają. Po pierwsze trzeba czytać regulaminy (tak w naszym kraju jest to mało popularne!). Nie jest to idealna sieć komórkowa, ale jako jedyna ma taką ofertę na rynku i ciągle buduje (powiększa) swoją pozycję na rynku. I szczerze trzeba przyznać, że wychodzi im to całkiem nieźle. Są rzeczy, które i mi się za bardzo nie podobają, ale jak zobaczy się co prezentuje sobą konkurencja, to jestem bardzo zadowolony z sieci do której przeszedłem 4 lata temu. A propos akcji "poleć znajomych" to udało mi się zebrać aż 355 pktów. Miła Pani zadzwoniła w piątek i możecie się zdziwić, ale w poniedziałek o godzinie 10.00 zapukał do mnie kurier z przesyłką! Nie zdążyłem się naczekać. (Gwoli ścisłości wybrałem PS3 z Grand Turismo). Nie przeczę, że inni mogli mieć przygody z przesyłką, ale myślę, że może być przyczyną ogromnej ilości osób które wzięły udział w tej akcji i w związku z tym czas oczekiwania wzrósł proporcjonalnie do ilości osób zamawiających. Trochę wyrozumiałości i cierpliwości. Po przeczytaniu niektórych postów wyniosłem wrażenie, że są w gorącej wodzie kompani.
    Pozdrawiam

  75. Witam,

    Nie zrażam się zazwyczaj negatywnymi opisami pod takimi promocjami. Tak było też w przypadku tej promocji. Niestety teraz już wiem ,że komentarze się czyta i bierze do serca. Przeniosłem do Play 4 osoby z czego dwie nie zostały wliczone do promocji. Powód: podpisały umowę przed poleceniem co jest totalną bzdurą. Byłem z poleconymi osobami w salonie i mam pisemne potwierdzenie kiedy zostały polecone i jest czarno na białym napisane,że polecenie było wcześniej niż podpisanie umowy. Musze teraz się fatygować do salonu składać reklamację. Wspomnę ,że Play ma na reklamację aż 30 dni. Nie dostałem żadnego nawet smsa o zaistniałej sytuacji. Podsumowując: „Wystarczy podać numery i czekać na telefon z informacją o nagrodzie” trzeba czytać „Podaj numery i spadaj a jak chcesz PS3 to musisz wyszarpać ją z gardła PLAY”. Szkoda mi tej PS3 więc pójdę zrobić tą reklamację chociaż mam przeczucie ,że nic z tego nie będzie i tylko stracę czas.

  76. Ja mam od pół roku 306zł z poleceń i do tej pory nikt do mnie nie zadzwonił w sprawie ps3, mało tego ja próbowałam z nimi się skontaktować to wszędzie tylko słyszę odezwiemy sie niebawem, zal

  77. Zdecydowałem się napisać ten post gdyż czuje się oszukany przez firmę play. spełniłem warunki otrzymania nagrody, zadzwoniłem prawie trzy miesiące temu żeby złożyć zamówienie. do dnia dzisiejszego nikt do mnie nie zadzwonił w sprawie otrzymania nagrody. Pomimo wielu telefonów na infolinię(płatnych), mailach i nawet osobiście pisałem skargę w salonie nic to nie daję. Nie działają żadne prośby z mojej strony, z nikim z tego działu (widmo) nie można się połączyć,dostaje za każdym razem sms-y, że ktoś się ze mną skontaktuje w najbliższym możliwym czasie. I nic!!
    Zamierzam podzielić się tym tematem na innych forach internetowych, i prasie. Szkoda,że firma play tak podchodzi olewająco do klientów, bo miałem dodatkowe osoby do polecenia, ale już nigdy tego nie zrobię, szkoda nerwów, pieniędzy i czasu. A co do playstation3 musiałem miesiąc temu iść do sklepu i kupić po normalnej cenie. Taka to świetna promocja, że jeszcze do tego dołożyłem, a i oczywiście osoby które zostały polecone myślą, że mam z nich niezłe korzyści.

  78. proszę o wyjaśnienia w związku z zagubionymi poleceniami: mam na myśli osoby dodane przeze mnie które posiadają już aktywne numery ale NIE ZOSTAŁY DOPISANE DO LISTY MOICH POLECEŃ, ktoś tu robi przekręty

  79. Bon_Q miałem dokładnie to samo. 2 miesiące dzwoniłem, pisałem do Play, żeby w końcu sprawdzili raport. Dopiero teraz udało im się to poprawić, ale wcale nie na lepsze. Zamiast 2 numerów przyznali mi jeden. Dlaczego? Bo ktoś polecił jeden z numerów wcześniej. Nie wiadomo nawet kto, bo nikt nie wiedział o tym. Nie pomogły nawet oświadczenia właściciela tego numeru, że to dzięki mnie ta osoba przeszła. Co lepsze zastrzeżenie numeru w promocji też na nic się zdały! Regulamin jest niejasny, każdy z BOK mówi mi co innego. Również dowiedziałem się, że mój numer ktoś podał do promocji. Ale powiedzieli mi to dopiero po 1,5 roku po podpisaniu umowy, a co najlepsze kompletnie nie znam tej osoby (nie chodzi mi tutaj o numer tylko o samą osobę)! Sprawa pójdzie do GIODO i UOKiK!

  80. Zbierałem punkty w promocji poleć play znajomemu, uzbierałem ok 235. Chciałem zamienić je na telefon ale konsultant zapewnił mnie że punkty nie przepadają i mogę spokojnie zbierać dalej aby uzyskać konsole. Dzwoniłem jeszcze pare razy do Play i kilku „kompetentnych” konsultantów także to potwierdziło, ponoć jeszcze nie słyszeli żeby komuś punkty przepadły. Mimo iż jest taka informacja w regulaminie uwierzyłem konsultantom. dziś dzwonił mój „opiekun” który miał mi dać znać gdyby coś się działo z moimi punktami, ponieważ chciałem telefon jeśli nie uzbieram dostatecznej ilości, Pan się wszystkiego wyparł (a przecież rozmowy są nagrywane, dla mojego bezpieczeństwa)
    A moje punkty… przepadły
    Praz kolejny padłem ofiarą niekompetentnych pracowników Play, ponieważ już wcześniej miałem z siecią problemy.

  81. Witam
    Skorzystałem z zaproszenia do Play i również chcę przed nim przestrzegać!!! Moja znajoma poleciła mój nr, mojej żony i naszej przyjaciółki. W sumie 3 nowe abonamenty na kwotę 158 zł (Ja specjalnie wiząłem abonament o 10 zł wiekszy). W kilka dni po wpisaniu na jej pla24 konsultant do mnie zadzwonił i przeniosłem nr. Podobnie z resztą zespołu. Po długim oczekiwaniu na tel play zadzwonilismy. Konsultant powiedział, że numery zaliczone i trzeba czekać. Po kolejnym długim oczekiwaniu pisaliśmy przez Play24 i okazuje się, że 2 z 3 zgłoszonych numerów zostały już zgłoszone wcześniej przez kogoś innego ??? nie mogą powiedzić kogo ??? i w zwiazku z tym nie dostaniemy nagrody !!! miał to być telefon RMB ONE. Zgłoszę sprawę do UOKIK. To oszustwo lub naciągactwo. Pytałem o sprawę tej promocji nawet w trakcie zawierania mojej – telefonicznie. Miało być wszystko ok

  82. Witam,
    Ja tez mam problem z otrzymaniem ps3. Namowilem 3os do przeniesienia nr gdzie laczna kwota przewyzsza 250zl. Pierwszy abonament to ten z iphonem ponad 150zl zaraz po przeniesienu tego nr dostalem telefon ze pierszy prog przekroczony czy chce nagrode, oznajmilem ze zbieram dalej te abonalenty. Po miesiacu doszyl dwa kolejne na kwote okolo 124zl faktury oplacone czyli powinen sie ktos zglosic. No i oczywiscie cisza pisze maila ze zgloszeniem, oddzwaniaja i dostaje info ze ten pierwszy abonemt z iphonem sie nie wlicza w ta promocje, to czemu wczesniej sie jakos wliczal? To jest jakas nie wiedza pracownika? Chca mnie oszukac? Ja juz sam w sumie nie wiem moze ktos zna odpowiedz na to?

  83. a od dzisiaj nagrody to już od 300 a ja czekalem liczac na to ze dadza fajniejsze nagrody a tu takie cos…

  84. Hej, Ja jestem na etapie odbierania nagrody i trwa to już jakiś czas. Zaczynam czuć sie oszukany bo nikt do mnie nie oddzwania, zobaczymy co dalej. A ktoś zdobył te nagroge?

  85. Witam, generalnie wszystko jest pięknie, czekam na kontakt od konsultanta dwa miesiące, czas liczę od dnia aktywacji ostatniego abonamentu, którym przekroczyłem granicę 250zł, wszystko potwierdzone w punkcie PLAY, kontaktu jak wcześniej wspomniałem brak, żenada, wstyd, porażka.

  86. To wszystko to jedna wielka kpina. Poleciłam 8 znajomych, większość czeka na aktywacje numerów ale by się upewnić że wszystko jest ok zadzwoniłam na Obsluge klienta gdzie Pani powiedziala mi ze mam 4 numery polecone i wszystkie zostaly odrzucone. Gdy zapytalam sie o powody odrzucenia nie potrafila mi nic powiedziec, nie wiedziala tez co zgodnie z regulaminem moze byc powodem takiego odrzucenia. Faktycznie po rozmowie ze znajomymi 2 osoby zrezygnowaly z umowy jednak reszta nie. Zglosilam reklamacje, mialam czekac na wiadomosc dwa dni. Minelo 5 zero kontaktu, zobaczylam w internecie informacje ze promocja sie konczy wiec by upewnic sie ze wszystko ok znow sama zadzwonilam na infolinie. Okazalo sie ze mam faktycznie 8 numerow poleconych ale nikt z tych osob… NIE PODPISAL UMOWY!! To chyba jakas kpina! Zlozylam odwolanie, poprosilam Pani z ktora rozmawialam o wyslanie numeru zgloszenia (standardowa procedura) oczywiscie nie dostalam takiego numeru. Czekam do jutra i jezeli nie dostane odpowiedzi zglaszam sprawe do Biura Ochrony Konsumenta i UKE

  87. o mamo…! tak powinno zaczynać się wasze zdanie. różne fora czytam i płaczecie tak samo jak nastolatkowie. Jak już ktoś wcześniej pisał, czytajcie regulaminy! u mnie ps smiga az miło:)

  88. Witam. W dniu wczorajszym (17.11) po smsie z sieci Play informującym o końcu promocji skontaktowałem się z Biurem Obsługi i zostałem poinformowany, że suma zebranych punktów przekroczyła 250 co uprawnia mnie do odbioru nagrody (konsultant poinformował mnie że zaliczono mi 4 podane numery). Wysłał również zgłoszenie i powiedział że w najbliższym czasie skontaktuje się któs ze mną telefonicznie.
    Dziś otrzymałem odpowiedź do zgłoszenia:”Dziękujemy za zgłoszenie z dnia 17 listopada 2012 roku. Informujemy, że suma uzbieranych punktów jest poniżej minimalnego progu punktowego umożliwiającego udział w promocji. Obecna ilość punktów to 138.
    Z poważaniem, Obsługa Play”
    :/ w trosce o jakość usług rozmowy są nagrywane, więc jestem ciekawy jak Play podchodzi do swoich klientów bo ja już uważam że to żenada.

  89. witam.
    Dziś po długim oczekiwaniu zadzwonili do mnie z BOK PLAY w cely wybrania nagrody. ok wszystko pięknie 168 pkt. wybrałem telefon. za 1pln. Nagle problem, weryfikacja negatywna nie mogę odebrać nagrody.Teraz czuje sie oszukany przez Firmę P4.
    napędziłem im klientów a oni odmawiają wydania nagrody.sprawie kieruje do Biura Ochrony Konsumenta i UKE. Dalszym ciągu sprawy was poinformuje.

  90. Witam. tak czytam i czytam,że coś lipa z tą promocoją play;/ ja generalnie też poleciłam osoby, zebrałam odpowiednią liczbę punktów i nik do mnie nie dzwoni, dostałam tylko sms na początku listopadam,że promocja się kończy i trzeba odebrać do końca miesiąca nagrodę i że ktoś się ze mną skonsultuje a tu lipa prawie koniec listopada i nikt do mnie nie dzwoni :/
    czy poprostu coś „zle” zrobiłam ? powinnam się gdzieś zalogować coś gdzieś zgłosić czy tylko zebrać punkty-polecić znajomych i tyle
    Proszę o jakąś rade/pomoc
    Pozdrwaiam

  91. Witam, widzę że to nie tylko ja mam problemy z uzyskaniem rzetelnych informacji dotyczących tej promocji nie mówiąc już o odbiorze nagrody. Panie Michale prosimy o interwencje.

  92. MASSSSAAAKRRAAAA!!!!!!!! playstation jedno wielke oszustwo !!!!!!!!!!!!!!!! za każdym razem konsultanci podają inną ilość punktów, jak już w końcu miałam info że zakwalifikowali wszystkie abonamenty do sumy punktów na play station, to było info ze w przeciągu tygodnia ktoś się odezwie. oczywiście nikt się nie skontaktował i w dalszym ciagu jest odpowiedź że ostatni z numerów nie przeszedł do play . JEDNO WIELKIE OSZUSTWO – PRZEJDŹ Z RODZINA DO PLAY !!!!!!!!! ODRADZAM PROMOCJE W TEJ ZAPYZIAŁEJ SIECI!! POZA TYM DOLICZAJĄ DO RACHUNKÓW JAKIEŚ ABSURDALNE KWOTY OD CZAPY !!!!!!!!!!!!1

  93. Należę do szczęśliwców, którym się udało (rok temu). Przeniosłem swój nr, bo oferta była ciekawa i jakby dodatkowo zgłosiłem się do promocji, o której dowiedziałem się po podpisaniu umowy notabene. Później przeniosłem swój drugi nr jako polecony, a dalej jeszcze dwa, bo znajomi akurat tez sobie zmieniali sieć. Były problemy ze zgłoszeniem poleconych (mieli nie zakwalifikować jednego nr) i szczerze to już na nic nie liczyłem. Tymczasem zadzwonili z BOK-u z informacją o PS 3, która dostałem dzień po świętach. A zaglądam tu, bo brat jest w analogicznej sytuacji, tzn. spełnił wszystkie warunki, ze strony Play ani widu, ani słychu, nikt nic nie wie, ogólny bałagan, a na stronie Play tez nie znalazłem informacji o takiej promocji.

  94. A ja zostałem oszukany. Punkty miałem, punkty znikły. Amba. Od 2011 ciągłe zapewnienia że już niebawem bo stany magazynowe są puste… tak do teraz.

  95. ja również zostałam oszukana, listy, zgłoszenia nic nie dało, i dobrze ujęte „dział widmo”, z ktorym nikt nie jest w stanie połączyć, nie można do nich napisać. Wielokrotnie kontaktowałam się z play. Najlepiej gdyby wszyscy zrobieni w balona skrzykneli sie do kupy i zrobili coś z tym, może jakiś artykuł?

  96. Również zostałem oszukany! Zebrałem całą liczbę punktów niezbędną do odebrania konsoli Playstation 3 i otrzymałem odpowiedź, iż jeden nr nie został zaliczony. Notabene trzy numery przenosiłem tego samego dnia – dwa zaakceptowane, jeden odrzucony. Po rocznym dociekaniu z jakiego powodu, potwierdzam dział widmo – skargi pisałem bezpośrednio z salonu, poprzez pocztę, mail’e oraz telefonicznie, okazało się, że ktoś wykorzystał moje dane i polecił mój nr. Na prośbę o uzyskanie danych tej osoby, otrzymałem odpowiedź, że chroni je ustawa – szkoda tylko, że moich nie chroniła. WIELKIE OSZUSTWO! Znam mnóstwo przypadków z własnego otoczenia, jak naciągają ludzi, min. zawyżając rachunki za rzekome korzystanie z internetu. Ostrzegam, nigdy nie uda się nic zdziałać! Gdy tylko umowa wygaśnie wracam z całą rodziną do T-Mobile. Sprawę skieruję do Rzecznika Praw Konsumenta!

  97. Witam, również zostałam oszukana. W grudniu 2012 roku przyznano mi punkty i ktoś z PLAY powiedział, że w niedługim czasie ktoś się ze mną skontaktuje abm mogła wybrać swoją nagrodę. Po licznych interwencjach z mojej strony w dniu 24 czerwca 2013 skontaktował się ktoś z obsługi i powiedział, że limit nagród się wyczerpał. Po co w takim razie była ta cała pseudo promocja???

  98. Witam, czy kwota sumowanych abonamentów to kwota brutto, czy netto? Walczę od roku i ciągle mnie zwodzą…czyli co koniec promocji?

  99. Witam. NIE BYŁO ŻADNEJ PROMOCJI!!!!!!!!!!!!.JESTEŚMY WSZYSCY MARIONETKAMI W PLAY W ZAMIAN ZA NAGRODĘ!!!!!!!!Ja poleciłem osoby na kwotę 276zŁ gdzie powinienem otrzymać nagrodę.Konsultantka zapewniała mnie że do trzech tygodni otrzymam prezent bo jestem na liście oczekujących.ROZMOWĘ MAM NAGRANĄ tak że mam DOWODY W SPRAWIE.Po kolejnym zgłoszeniu Pani twierdziła że promocja się skończyła i że nagrody nie otrzymam.Wszystko to ściema.LUDZIE IDIOCI TACY JAK JA I INNI NACIĄGALI ZNAJOMYCH I RODZINĘ NA PRZEJŚCIE DO PLAY W ZAMIAN ZA NAGRODĘ A PLAY ZYSKIWAŁ KLIENTÓW PO CZYM WYPINAŁ SIĘ NA SWOJĄ „OFIARĘ”.Play to oszuści i kretacze którzy omamili nas nagrodami.Zastanawiam się nad pójściem do adwokata aby wystosował stosowny wniosek no i do rzecznika konsumentów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości