Play prezentuje ofertę Formuła 4.0 z telefonem, smartfonem i super smartfonem

28 marca o 11:36
komentarzy 103

Formuła 4.0 to nielimitowane połączenia i SMS/MMS z użytkownikami wszystkich sieci komórkowych w Polsce. W ramach stałej opłaty abonamentowej 99 zł, 139 zł lub 159 zł użytkownik otrzymuje nieograniczone możliwości kontaktu głosowego oraz pakiet 2GB miesięcznie (w taryfach 139 zł i 159 zł)  do wykorzystania na transmisję internetową oraz najlepsze na rynku smartfony w bardzo atrakcyjnych i konkurencyjnych cenach. W taryfie Formuła 4.0 z telefonem w pierwszym miesiącu abonent otrzymuje bezpłatnie pakiet 200 MB, w kolejnych miesiącach koszt pakietu wynosi 7 zł.

Play, jako pierwszy operator w Polsce wprowadza taryfy Formuła 4.0 z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci w cenie osiągalnej dla każdego użytkownika telefonu. Po wykorzystaniu pakietu danych dodatkowe opłaty nie są naliczane, jednak prędkość transmisji ulega zmniejszeniu. Przez trzy pierwsze miesiące abonent otrzymuje również bezpłatne i nielimitowane połączenia na numery stacjonarne.

W ramach oferty Formuła 4.0 SuperSmartfon telefony Nokia Lumia 800 oraz Samsung Galaxy SII dostępne są w cenie 1 zł. To flagowe super smartfony w ofercie Formuła 4.0 wybrane przez klientów PLAY w głosowaniach na Facebooku i blogu PLAY.

Formułą 4.0 ? Super Promocja dostępna dla:

  • Klientów przenoszących numer z abonamentu od innych operatorów
  • Dla Abonentów przedłużających umowę

Promocja FORMUŁA 4.0 z 2 GB SuperSmartfonem (159) dostępna także dla Abonentów z umową na czas określony

Formuła 4.0 Standardowa  promocja dostępna dla:

  • Dla wszystkich, których nie obejmuje Super Promocja

Kategoria: Formuła 4.0, Play  

KOMENTARZE 103

Można rzec że to jest to! Gratuluję! Oferta idealna dla osob z duza iloscia znajomych ktorzy dzwonia po wszystkich sieciach
wiedzialem ze o fresh-u zapomna :!
Nie wszystko na raz :)
no i mamy bombę :D ja się nie zawiodłem! :) kolejna rewolucja na rynku, dzięki Play!! :D
Czy bedzie dostepny Samsung Rugby Smart?
no to pięknie, mam nadzieję, że biznes będzie równie trafiony :))))
pakierhakierxd
Jest ok dla tych co chcą płacić duży abonament i chcą mieć fajny telefon w niskiej cenie.
a jeszcze rano miałem nadzieję, że będzie coś w stylu abonamentu za 19zł... ja mam AI 85 za 75zł miesięcznie z 350 minutami i nie umiem tego wykorzystać...

oferta moim zdaniem mało atrakcyjna, coś w stylu pakietów w Orange typu 2012 smsów na 7 dni
prosze cie ofera mało atrakcyjna , znajdz mi lepsza? Ty dzownisz mało a ja duzo dla mnie trafione w 10!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bredzisław
Trzeba było obejrzeć bilingi w Play24 i wziąć mniejszy AI a telefon kupić poza operatorem.
"W ramach oferty Formuła 4.0 SuperSmartfon telefony Nokia Lumia 800 oraz Samsung Galaxy SII dostępne są w cenie 1 zł" mam rozumieć, że we wszystkich ofertach? nawet tych za 99zł? Czy w nich te telefony maja inna cene...
Oczywiście, że inną! Zobacz, że wyrażnie oferta z supersmartfonem jest oddzielna i kosztuje 159 (169) zł.
te ceny dotyczą ofert za 159 zł
Czytaj ze zrozumieniem :) Oferta Formuła 4.0 SUPERSMARTFON, czyli przy tej ostatniej, najwyższej opcji.
Prowokator
Ewentualnie może być taka opcja, że w kolejnych taryfach te telefony są tańsze.

Powiedzmy w taryfie 99 zł telefon X kosztuje 1 zł, a reszta więcej itd.

Poczekamy na regulaminy wtedy wszystko będzie wiadome.
Kiedy cenniki telefonów?
No właśnie!!
Też czekam, bo oferta jest dobra,ale nie ukrywam,że to czy zostanę z play zależy także w dużej mierze od ceny topowych smartów i oczywiście od dostępności. Trochę szkoda,że nie było nic o htc one x (będzie, nie będzie)
Też chciałbym wiedzieć.
Ceny topowych smartów i dostępność. To mnie interesuje, bo oferta jest ok
To było oczywiste, że promocja będzie dla abonamentu. Nie oszukujmy się, ale firma zarabia na abonamentach. Głupotą byłoby wprowadzanie równie świetnej oferty na kartę.
jeszcze by sie przydał rozklad jazdy na umowe bez telefonu
Czy aktualni klienci mogą zmienić taryfę na tą?
Podsumując
79 zł dotyczy tylko klientów przenoszących numer z abonamentu od innych operatorów i abonentów przedłużających umowę.
Dla innych: +10 zł
Jeśli nie wybierasz e-fakturę: +10 zł
Nielimitowane rozmowy na stacjonarne: +7 zł (3 m-c za darmo)
Pakiet 200 MB: +7 zł (1 m-c za darmo)
Pakiet 2 GB: +20 zł
Oferta z telefonem: +20 zł, ze smartfonem w ofercie 2 GB: +30 zł, ze supersmartfonem w ofercie 2GB: +60 zł
już myślałem ,że wezmę ten abo za 99zł , ale kurde nie dać choć 1 GB internetu za free ?
cenniki telefonów bym prosił!!!
Czy "Super Promocja" to oferta czasowa i po pewnym czasie wroca stare (nizsze) ilosci smsow i minut w abonamencie ?
Wg play.pl oferta zagości na dłużej.
Kiedy cenniki telefonów!? Oferta bomba!
Poprosimy tylko o cenniki telefonów w ofercie dla nowych klientów, bo właśnie czekam na umowę od orange. Jeśli przy abo 99 zł dostanę Galaxy S II za jakieś 500-700 zł to biorę :)
"W ramach ofert y Formuła 4.0 SuperSmartfon telefony Nokia Lumia 800 oraz Samsung Galaxy SII dostępne są w cenie 1 zł." Tak to jest napisane jakby we wszystkich abonamentach te telefony tyle kosztowały...
od 1 zł , uczymy sie czytac;d
Jaka będzie czas zobowiązania dla ofert z telefonem/smartfonem?
dostaniesz za 159zl
Za 159 to dostanie za 1zł.
przy ofercie za 159 zł sgsII jest za 1 zł... a ile będzie kosztował przy ofercie abonamentowej to będzie wiadomo w piątek...
Przy abonamencie 109 zł za 159 zł Galaxy S II?
A mnie interesuje jak to jest z tą formułą i rozliczaniem tego ? bo tak non limit sms / rozmowa ale tylko komórki a na stacjonarne 7 zł pakiet i teraz czy w tej taryfie jest jakieś pakiet złotówek czy jak to było do tej pory z sms premium rozmowy są naliczane poza abo ?
Mnie interesuje abonament 109 zł i cena Galaxy S II.
Czy te abonamenty zawierają pakiet złotówek do wykorzystania na stacjonarne?
najprawdopodobniej nie, połączenia na stacjonarne będą liczone poza abonamentem, chyba że będziesz korzystać ze zbieraj minuty albo wykupisz nielimitowane na stacjonarne za 7 czy 10 zł miesięcznie
Play
W tych abonamentach nie ma pakietu złotówek. Minuta na stacjonarne kosztuje 19 groszy. Możesz wykupić pakiet no limit.
Czekamy w takim razie na cennik telefonów, bo to mnie intertesuję najbardziej.
tez jestem ciekaw tych cennikow...
Dopiszcie do zdania "Minuta do wszystkich sieci" człon "komórkowych", bo inaczej wprowadzacie ludzi w błąd.
z resztą jaka to rewolucja, w planach biznes jest juz taryfa "no limits", fakt że dużo droższa ale to już było... jedyne co dobre to jest to że teraz orange t-mobile i plus wprowadza to samo... miejmy nadzieje ze za mniejsze pieniadze
Aż tak kolorowo nie jest jakby się miało wydawać. Oferta nie obejmuje takich sieci jak HeyaH i innych operatorów pre-paidowych mających miano wirtualnych. Bez limitu dzwonimy do Orange, Plus, T-Mobile i Play, reszta jest płatna.
Play
DO WSZYSTKICH SIECI MOBILNYCH W POLSCE :-)
K.O.L.E.K.T.Y.W.
warto dodać na slajdzie i we wszystkich materiałach reklamowych o tym, to bardzo uprości pracę konsultantom
Bredzisław
A przede wszystkim w regulaminach.
Prowokator
Ewentualnie można w regulaminie zamieścić, że abonent ma do dyspozycji 46 tys. minut w abonamencie i wtedy nie ma możliwości aby to przegadać.

Trudniej z smsami ;)
operatorów wirtualnych obsługują normalne sieci, np. HeyaH -> T-mobile, czy mbank Mobile -> Play (mogę się mylić bo dawno nie byłem w temacie). więc rozmowy i smsy też do takich sieci też obejmuje oferta. poza ofertą może być aster, sferia, upc, no ale do nich możesz za 7zł wykupić pakiet jak będziesz potrzebował.
Play
Heyah nie jest wirtualnym operatorem, a jedna z marek należącą do PTC. mBank Mobile pracuje na infrastrukturze Polkomtela.
Czy zna ktoś już ceny telefonów przy tym najniższym abonamencie ze smartfonem? Tj. 99/109?
najtałejk
a centernet, mobyland?
Play
DO WSZYSTKICH SIECI MOBILNYCH W POLSCE :-)
A można wiedzieć w jakiej cenie będzie Galaxy S II w abonamencie najniższym z telefonem w ofercie Formuła 4.0? Bo czekam na umowę z Orange kurierem i jeśli cena będzie przystępna to podpisuję umowę z Wami :) WAŻNE!!
najtałejk
i cyfrowy polsat?
Bredzisław
Netia zrobiła ofertę "ile tylko łącze daje" z wysoką ceną, ale wycofali się z niej. Ludzie wolą płacić mniej i dostać proporcjonalnie mniej, niż płacić więcej, dostać niesamowicie dużo i tego nie wykorzystać.
Oferta jest ciekawa.
Old Good Play!
Gratuluje!!! Oferta prosto w dziesiątkę! I jeszcze wybranie dwóch flagowych modeli dobrych producentów ! Brawo ! Chylę czoło. I o to mi właśnie chodziło. Wysokie Abo i ceny za solidne telefony na przystępnym poziomie. Zwracam honory za poprzednie komentarze. Już czuje przypływ klientów. Tylko nie zróbcie tak, jak to było w przypadku Neo V, zamówcie dużą ilość modeli do głównych magazynów, a będą spełnione wasze plany :) Pozdrawiam Bigbude Play'a
Jak dla mnie slabizna :) 150zl za abo? Teraz place 60zl i to wydaje mi sie ze za duzo...
Co z połączeniami na numery komórkowe zagraniczne w UE (np. T-mobile +31)?
Panie Marcinie, czy w takim razie pochwali się Pan cenami telefonów w planach taryfowych? Klienci podpisują umowy z innymi operatorami - tak jak ja, więc chciałbym wiedzieć jak będzie z ceną telefonu przy abonamencie 109 zł, chodzi o Galaxy S II, jeżeli jego cena nie przekroczy 500 zł to po poprostu nie podpiszę umowy z kurierem u konkurencji i wezmę abonament w Play :)
A czy cena telefonów jest tajemnicą? Albo chociaż przedział cenowy telefonu Galaxy S II w najniższyb abonamencie?
migracja z mojego All inclusive do nowego wyglada ciekawie, gdzie moge znalezc rozpiske smartphonow ktore beda dostepne?

Old Good Play!
Czyli cenniki dopiero będą dostępne od 30 marca i regulamin promocji? Proszę o info od Big Play'a.
Od roku korzystam z taryfy VIP250. Czy jest możliwość zmiany taryfy na Super FORMUŁA 4.0 ?
Paweł
nie, nie można zejść na niższą taryfę
Ciekawe jakie ceny smartfonów będą? kiedy cennik? wie ktoś?
Już widzę ceny SG2 i Lumii w niższych abonamentach. Hehe - 1000zł ?
jako uzytkownicy, serdecznie prosimy o szybki cennik telefonow z czytelna rozpiska abonamentow :-)
czeslavv086
dokladnie teraz jestem trzeba czekac na ceny telefonow.. ciekawy jestem czy w all inc cos sie pozmienia:>
W tej firmie jest jakaś kompetentna osoba potrafiąca odpowiedzieć na 1 proste pytanie. KIEDY W KOŃCU BĘDZIE NEO V? Pisaliście, że w tym tyg. Przedzwoniłem dolnyśląsk i nikt nie słyszał, aby w tym tygodniu były jakieś dostawy. To jest żenujące, żeby od miesiąca czekać na telefon, który na stronie jest opisany jako CHWILOWO NIEDOSTĘPNY. Jeżeli u Was chwilowo to ponad miesiąc, to ja w takim razie chwilo nie zapłacę abonamentu.
Play
Jak producent je dostarczy to będą :-) Póki co nie wywiązuje się z kilku terminów dostaw.
Panie Bartku, Neo V w ofercie nie ma i nie będzie, Sony zmienia brand więc telefony które są u operatorów to pozostałości. Mam nadzieję, że złudzenia rozwiałem. Pozdrawiam.
Więc dlaczego Panie Damianie zapewniają, że będą w tym tygodniu.
WantNeoV!
Więc dlaczego Panie Damianie te smartfony są w innych sieciach cały czas dostępne i są nowe dostawy w razie braków?
Play
W innych sieciach też ich brakuje.
To powiedzcie czy beda lub ich nie bedzie, bo ile mozna czekac. Mowiliscie, ze w tym tygodniu beda i co? Jest czwartek i dupa...
Nie chciałbym takich zwrotów tutaj użytwać Panie Bartku, ale jeśli chodzi o ten model to na Pana miejscu dałbym sobie spokój w oczekiwaniach. Albo nie, żebym zachęcał do złego, ale u pomarańczowych w abonamencie 59,90 do jutra jest promocja i można go wziąć za 3 zł :)
I tu jest problem Panie Damianie, gdyż nie potrzebuje aż tak dużego abonamentu.
No i wyszla kupa jak zwykle+ciag dalszy braku telefonow.
Szkoda mi was
To pozostaje abonament bez telefonu + kupno telefonu we własnym zakresie :)
No to Wojciech pojechał ostro na blogu...
Wojciech się trochę zbłaźnił mówiąc, że 79zł za taryfę typu no limit to nic.
Bardziej liczyłem na ofertę PLAY zbliżoną do tej ORANGE gdzie za 3zł można dostać Arc S . Po przeliczeniu bardziej się opłaca niż niższy abonament w PLAY z taką samą ilością minut i telefon na wolnym rynku za 1200zł.
Trzeba migrować do konkurencji bo Play stawia na klientów, którzy potrzebują co najmniej kilkuset minut. Teraz inne sieci będą ściągać klientów tańszymi telefonami. I wielu na to pójdzie bo wielu nie stać na wyłożenie kilkuset złotych na nowy telefon.
Oferta bardzo dobra dla osób, które dużo gadają, a przy tym nie potrzebuje drogiego telefonu :)

P.S. Marcinie kiedy można się spodziewać regulaminów? W piątek?
Tukidydes
Błagam o cenniki telefonów w abonamencie za 99 i 129 zł ;)
Już było mówione, że w piątek będzie
Dawno temu PLUS postawił na klientów biznesowych zapominając o szarym obywatelu (chyba ciągle można tam za 40zł dostać 60 min.) licząc,że na bogatych zarobi kokosy. Jak skończył każdy widzi. PLAY chyba też popełnia ten błąd zapominając, że liczy się mały zysk pomnożony przez dużą skalę a nie kilka tysięcy najbogatszych. Rewolucyjny PLAY FRESH i niskie abonamenty z tanimi telefonami nie były przecież przeznaczone dla najbogatszych a to one wyniosły PLAY na szczyty.
Czy mozliwa migracja z LongPlay II 129 na jakich zasadach?
co z tego ,że no limit jak to golas i za wszystko trzeba dopłacać- internet stacjonarne. z 99 wyjdzie zaraz 130. Może i fajna oferta ale nie dla mnie . Może telefony na magazyn wejdą to coś się dla mnie znajdzie - pod warunkiem ,że będą niższe ceny. Może jakaś promocja jak w pomarańczy? super telefony po 3 zł?
A nie prościej byłoby dodać 5 zł do każdego abonamentu i zrobić taryfy "na wszystkie numery bez ograniczeń" ? 4.0 Formuła to ogólnie krok w dobrym kierunku. Przeszedłem kiedyś do Play, bo były proste, jasne zasady. No i teraz prościej już być nie może: do wszystkich bez ograniczeń za np. 116 zł (z internetem). Jestem ZA!
Oferta dla bogatszych klientów i bez telefonu :) A my lubimy dostawać nowe telefony wiec chyba mamy niewypał roku
Ludzie tak sie "ciskacie" o te tanie telefony. albo rybki albo akwarium. Nie mogą Wam dac wszystkiego za darmo. Policzcie sobie dobrze- większość tel lepiej kupić na all... to macie tańszy abo
chciałem zapytać czy ta oferta będzie jeszcze dostępna w czerwcu? bo dopiero wtedy moge sie bez opłaty wynieść z mojej sieci
a ja mam pytanie o cenę Galaxy Note w tej ofercie za 159zł. Rozumiem, że w tej za 139zł nie będzie dostępny?
a i do tego BB 9780 i pytanie o możliwość (i koszt) BIS w którejś z ofert
Play
Będzie dostępny w każdej opcji z telefonem. Poczekajmy na cenniki do jutra.
przedluzylam umowe i mam teraz LongPlay II 49 + RePlay All Inclusive MAX 30.03 i LG E610 Swift L5, PLAY, BLACK, ile bede placic co miesiac bo w salonie dowiedzialam sie ze 49 zl ale w regulaminie nie potrafie tego znalezc i obawiam sie ze bedzie to znacznie wieksza kwota.

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość