Play na kartę – zero, zero w cenniku!

Udostępnij

Oferta jest już od kilkunastu dni na rynku i cieszy się dużym zainteresowaniem. Zobaczcie nasze najnowsze spoty reklamowe, które w bardzo fajny sposób pokazują zalety nowej oferty. Przypominamy tylko, że w PLAY macie do wyboru 3 oferty a w zasadzie 4. PLAY na Kartę, Lubie to!, kultowy PLAY Fesh i nasz kuzyn RED BULL MOBILE ;-)

 

Rozmowy i SMS-y w Play za 0 zł bez gwiazdek! 

Play wraz z agencją Grandes Kochonos przygotowały kampanię promującą nową ofertę Play na Kartę. Kampania odbywa się pod hasłem ?Zero bez gwiazdek?. Teraz dzięki nowej ofercie w standardzie można rozmawiać i SMS-ować w Play za 0 złotych! Bez żadnych opłat, gwiazdek i kodów. Żeby korzystać z tych dobrodziejstw wystarczy aktywne konto. A całe doładowanie można wykorzystać na inne sieci i Internet!

W ramach kampanii powstały 30 sekundowe spoty ?Gwiazdy? oraz ?Miejsce spotkań?. W pierwszym filmie ludzie przyklejają do białej powierzchni tajemnicze, prawie niewidoczne przedmioty, które po zgaszeniu światła okazują się pięknymi, fluorescencyjnymi gwiazdkami, świecącymi na nieboskłonie. Bo Play lubi gwiazdki…ale tylko na niebie. Oferty ma jasne i przejrzyste, pozbawione gwiazdek. Drugi film pokazuje ludzi, którzy cieszą się życiem i pozostają w kontakcie, bo nic nie łączy jak zero bez gwiazdek. Spoty są pełne kolorowych, wesołych ludzi, dynamicznie nakręcone, towarzyszy im wpadająca w ucho muzyka.

Trzeci 15 sekundowy spot ?Przenieś numer? zachęca do szybkiego, łatwego i bezpłatnego przeniesienia  numeru do nowej atrakcyjnej oferty Play na Kartę.

Muzyka: ?Gwiazdy? – When The Moon Goes Down (…), komp. Harry Bluestone

?Miejsce spotkań? – Little David Play On Your Harp, komp. Harry Bluestone

Media: TV, OOH, Prasa, Internet

Start kampanii: 9 lipca 2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia Rozwadowska-Myjak (art  director) Ewa Jaworska (copywriter), Rafał Leski (art director), Adam Rodak (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Internet: K2, Małgorzata Chmiel (P4)

 

Prasa

Outdoor

Internet

TV

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ISf3brXbPyY[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kBOpfrzH2WY[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bECvZhrSXmc[/youtube]

Zobacz więcej

124 KOMENTARZE

  1. Ważność krótka ale wg mnie to nie jest problem dla większości ładować co 3 miesiące 50zł.

    • No właśnie taka masa żalu się na temat tej ważności konta leje, jakby 90% użytkowników na kartę zużywało mniej niż te 15 zł miesięcznie (50zł / 100 dni). Przecież dalej pozostaje Fresh – jak ktoś chce tylko odbierać, to za 5zł ma spokój na rok, jak ktoś chce rozmawiać, to 15 zł miesięcznie będzie mało, nawet przy darmowym Playu ;)

      • Nie odwracaj kotka ogonkiem człowieku, i nie zwalaj teraz winy na użytkowników. Przypominam Ci, że to właśnie Play w 2009 roku puszył się na wypasionej konferencji z udziałem Bannistera, jacy to oni „uczciwi”, bo jako pierwsi w Polsce „nie kradną klientom ich złotówek z konta”, szydząc przy tym z W3. I teraz ten sam Play już w drugiej swojej taryfie odchodzi od tego czym sam niby walczył.
        Co za nielogiczna logika, by bronić ewidentnie gorszych rozwiązań?
        G***wno wiesz na temat świadomego używania komórki, a posługujesz się jedynie stereotypami, skoro twierdzisz, głupio się przy tym śmiejąc, że Fresh służy jedynie do odbierania, bo za 15 zł miesięcznie to zbyt mało by rozmawiać. I nie będziesz mi wmawiał, czy mam doładowywać raz na kilka miesięcy za 50 zł czy też nie. Mnie interesuje ładownie konta na bieżąco, nie robienie zapasów, bo taka też jest idea karty. Wciąż nie wykazałeś sensu wprowadzenia nowej taryfy, a tym samym wycofania się w niej z rocznej ważności konta. Jedyne co weszło wraz z nią, to dodatkowa komplikacja oferty pre-paid.
        Także skończ waść i wstydu oszczędź.

        • Ciebie może i interesuje ładowanie konta na bieżąco ale innych mogą rajcować zapasy. Dla nich jest ta oferta i taki jest sens wprowadzenia tej oferty.

          • Nie Poll. Nie ma to żadnego sensu. Dokładnie to samo można by z powodzeniem wprowadzić w już istniejącym „starym” profilu Fresh’a „Darmowe rozmowy i SMS-y w Play”. O czym już poniżej wspomniałem.
            Dzięki czemu wszytko byłoby w jednym profilu = mniejsza komplikacja oferty. Ktoś, kto chciałby ładować za 50 zł raz na 100 dni, dalej bez przeszkód robiłby to, bo i musiałby to robić, żeby korzystać w sieci za „free”, tak jak dotychczas ładował 50 zł na 50 dni. Pozostali, którym danej chwili byłoby to zbędne, dalej w jednym i tym samym profilu bez nacisku na doładowania, ładowaliby mniejszymi kwotami, korzystając z cennika lub innych promocji, np. pakietów „10 zł za 5 zł” lub „100 minut do sieci Play i na stacjonarne” za 5 zł. W niczym by to się nie gryzło.
            A tak, co uzyskał Play? Nic. Ci którzy i tak mało doładowują pozostali w starej taryfie, do nowej przeniosą się tylko doładowujący dużo (albo nieświadomi „pułapki”, a potem rozczarowani, chcący powrócić do Fresh’a). A jak komuś zmienia się w danej chwieli potrzeby, to będzie musiał bawić się z uciążliwa zmianą taryfy i utratą bonusów.

            • Może i można było wprowadzić kolejną opcję do starego fresza ale nie każdemu odpowiada coraz to bardziej rozbudowana jedna oferta. Inaczej – tak robiąc doszli byś mu do sytuacji w której mamy jednego fresza i 100 000 możliwości konfigurowania. Nie każdemu taki wykwit pasuje.

        • A Ty wykazałeś? 50zł raz na 3 miesiące to dużo? Jak ktoś chce mieć roczną ważność konta i mieć mało kasy to ma Play Fresh, dla osoby mało dzwoniącej jest takaryfa. A dla kogoś kto dzwoni więcej są inne. Jak ktoś dużo dzwoni to w miesiące na pewno wydzwoni 50zł, zwłaszcza, że można dokupić jakiś pakiet więc i wtedy kwota do wygadania odpowiednio spada.
          4 oferty to dla Ciebie zbyt skomplikowane? Korzysta się przeważnie z jednej, więc nie wiem o jakich komplikacjach mówisz. Jeśli to jest dla Ciebie za trudne to bez komentarza

          • Owszem. Naucz się czytać, zanim zbierzesz się za komentowanie. Tak, dla jednych dużo, dla innych mało. Co innego dzwonić dużo, a co innego pisać, że za 15 zł miesięcznie, w zasadzie można tylko odbierać połączenia. Za 15 zł można uzyskać 169 minut do wszystkich sieci i jeszcze 10 dni no limit w sieci. Właśnie dzięki pakietom. Nie pisz co kto wydzwoni „na pewno”, a co nie na pewno. Ty może być może „na pewno” wydzwonisz, pozwól pozostałym milionom użytkowników pre-paid samodzielnie zadecydować jak będą doładowywać swoje konto.
            Nie, dla mnie nie zbyt skomplikowane, ja sobie z tym radzę. Pytanie tylko po co w ogóle komplikować, skoro to w tym akurat przypadku było zupełnie nie potrzebne? Problem w tym, ze ja piszę, iż mogłyby w dalszym ciągu pozostać trzy taryfy. A to bardziej czy mniej skomplikowane twoim zdaniem, bo moim zdaniem miej.

            • 169 minut rozmów to w dzisiejszych czasach naprawdę niewiele. Ja nie uważam się za nadmiernie gadającego ale miesięcznie wygaduję ponad 10x tyle. Jeśli się żyje a nie wegetuje, jeśli się ma jeszcze rodziców i już dzieci, a do tego interesujące zajęcie, to 169 minut wystarcza na codzienne zapytanie sie znajomych, jak się dziś czują. Ja z samym trenerem pływania mojego syna połowę tego czasu wygaduję, bo syn ma talent i nie zamierzam tego zaprzepaścić.
              Kiedyś owszem, Idea 50 musiała wystarczyć, ale teraz? Teraz wystarcza na umówienie się na wyjście na brawara.

      • Tyle, że w nowej taryfie nie ma tej funkcjonalności z we Freshu. Mam na myśli pakiet minut na stacjonarne.

          • Innym to może odpowiadać. Dlaczego uparcie twierdzisz, że nikt nie jest nią zainteresowany???? Jedni wolą lody waniliowe a drudzy kotlety schabowe.

            • I co z tego…?
              To Ty pisz, że Tobie odpowiada. Widzisz tu gdzieś cenzurę?
              Mnie natomiast łaskawie pozwól napisać, że MNIE NIE ODPOWIADA, i to uzasadnić – czego nie robisz Ty. OK?

            • Cenzura jest ale musi być. Pisz zatem, że tobie taka opcja nie odpowiada zamiast wypisywać, że błędem było jej wprowadzenie. Przecież stanowczo wyraziłeś się o „ewidentnie gorszej ofercie”. Nie pisałeś że ona tobie nie odpowiada tylko, że jest beznadziejna, a broniącego jej określiłeś jako „goowno wiedzącego”. No wybacz, ale wygląda na to, że każdy komu oferta może się spodobać, lub nawet jest mu (jak mi) obojętna „goowno wie”.

        • Nic nie myślisz. Gdyby nie było różnic w funkcjonalności obu taryf to byłaby jedna i ta sama taryfa o nawie PnK i PF.

          • Tym postem udowodniłeś właśnie, że to Ty masz problemy z logicznym myśleniem. Przykro mi. ;-)
            Ale ja Ci pomogę. A nie prościej stwierdzić, że nie byłoby nowej taryfy, bo i po co ona. A za to poprawiono by zwyczajnie bonusy za doładowanie w profilu „DRiSwP” taryfy Fresh?
            Czy to nie prostszy wniosek! ;-D
            „Nowa” taryfa ma przede wszystkim wymiar marketingowy. Lepiej to brzmi, niż poprawa starej. Moim zdaniem powody są też i inne, o których pisałem już poniżej.

            • Wyjaśniłem ci powyżej że NIE KAŻDY lubi jedną ofertę z milionem mozliwości. Ja wole dwie czy trzy do wyboru.

          • Piszę tu, bo powyżej nie wiedząc czemu już nie mogę Ci odpisać -zdarza mi się to po raz kolejny. Echh… A niechcący kliknąłem też twój post do moderacji, przepraszam. ;-)
            Otóż nic by się bardziej nie skomplikowało! No przecież doszłoby „jedynie” do wydłużenia bonusów. Czyli wręcz przeciwnie, to uprościłoby całą ofertę, bo zmniejszyłoby częstotliwość doładowań, a tym samym kontroli stany bonusowych nielimitowanych rozmów i SMS-ów w sieci z np. 50 do 100 dni w przypadku doładowania 50 zł.
            To właśnie teraz oferta się bardziej pokomplikowała. Bo jak już pisałem, teraz trzeba w zależności od wykorzystania środków w danym momencie i chęci rozmów czy SMS-ów decydować się na jedną z dwóch taryf. A w okresie np. rzadszego korzystania z połączeń w sieci, powracać do Fresh’a (bo JESZCZE to możliwe), by odzyskać dłuższą ważność konta. ;-)

            • PS No przecież taryf byłoby O JEDNĄ (Play na Kartę) MNIEJ! Bo wszystkie zmiany (wydłużenie bonusów po doładowaniu) zaszłyby w już istniejącym profilu Play Fresh.

  2. powinna być też opcja że prócz sd we frehu za 10 zł że można dokupic free esy po sieci do tego sd lub razem pakiet za 12-15 zł , myśle że to kwestia czasu

  3. Normalnie 5- 5 dni, 10- 10 dni, 25- 30 dni, 50- 100 dni, 100- 150 dni. Ale skoro odwiedzasz to forum to na pewno to wiesz. Wiec co sie glupio pytasz :-)

  4. Marcin spytam wprost. Po co nowa taryfa? Tylko nie bajdurz mi o „możliwości „większego” wyboru”. Ten face-lifting, te kosmetyczne zmiany, jakimi jest wydłużenie bonusów po doładowaniu, spokojnie można było wprowadzić w profilu taryfy Fresh „Darmowe rozmowy i SMS-y w Play”. Nic nie stoi na przeszkodzie. Ludzie chcący rozmawiać i SMS-owac w sieci „za darmo” i tak płaciliby Wam określoną kwotę (np. te same 50 zł tyle, że bonus zostałby wydłużony z 50 do 100 dni). Po co komplikować ofertę? „Bo w cenniku”? Kolejny pseudo argument. W PRAKTYCE nic to nie zmienia, czy to promocja czy cennik. „Bo nie trzeba nic aktywować i wbijać kodów”? Bzdura. Wcześniej też wystarczyło zakupić starter z przypisanym do niego profilem i doładowywać konto. Więc o co TAK NAPRAWDĘ kaman? Przyznaj, kiedy przestaniecie promować Fresh’a, tak by umarł śmiercią naturalną? ;-)

    • Pytasz się po co nowe taryfy?? a choćby po to żeby ludzie przeszli na nowe taryfy i potracili usługę Zbieraj Minuty, dużo osób ma ją włączoną na starych zasadach gdzie opłata była jednorazowa a nie cykliczna jak jest w nowej wersji. Z drugiej strony póki play nie popsuje fresha to jest tylko większy wybór i każdy ofertę może sobie dopasować jak chce.

      • Otóż to! Najbardziej obawiam się, że nowa taryfa wprowadzona została w celu powolnego „uśpienia” Fresh’a. Co za problem wycofać teraz po kolei wszystkie dostępne w tej taryfie promocje, w raz z profilami, które też są przecież na zasadzie promocji, a zostawić jedynie goły cennik? A później, tak dla zabawy zablokować migrację na Fresh’a?
        Nie chcę krakać, oby taki scenariusz się nie ziścił.

      • Przejście na nową taryfę nie jest absolutnie obowiązkowe. Nikt tego robić nie musi, a jak zamierza zrobić to powinien pamiętać o skasowaniu ZM na starych zasadach i przepadku „mienia”. No myśleć to klient powinien sam. Operator tego nie zrobi za niego.

        • Ale co to ma za znaczenie? Obowiązkowe czy też nie. Tu nie chodzi o myślenie klienta, a o niecne praktyki operator, któremu nie podoba się to, że klient może mieć za dobrze, to trzeba go choć trochę oskubać.
          PS Wręcz zadziwia mnie u co poniektórych taka wręcz zaciekła obrona operatora/sieci? Czym to jest uwarunkowane, nie mam zielonego pojęcia.

          • A takie ma znaczenie, że nie jest klient niemowlęciem i niańki nie potrzebuje. Czyta regulamin, wie czym sie skończy zmiana oferty i decyduje czy warto, czy nie. Nikt za klienta myśleć nie będzie. I nie ma tu znaczenia który to operator.

            • O czym ty piszesz?! Bo ja o tym, że w ogóle nie trzeba by zmieniać żadnej z taryf, tracąc bonus za doładowanie i pakiety promocyjne! Można by mieć wszystko to co jest obecnie w dwóch – w jednej taryfie, bez uszczerbku zarówno dla sieci, jaki klientów. A ten nie, uparcie będzie wmawiał, że gorsze jest jednak lepsze. Dokładnie jakbym rozmawiał z rzecznikiem Play. Wmawiaj to sobie i sobie podobnym, może uwierzą, bez żadnych argumentów z twojej strony, bo to, co o czym piszesz, nie można uznać z argumenty. Udajesz i celowo nie rozumiesz, albo faktycznie jesteś … Mnie to ani nie rusza, ani też tym bardziej nie bawi.

            • Dalej uważasz, że ktoś komu ta opcja pasuje musi być idiotą. To mi nie odpowiada, i o tym piszę. Nie każdy lubi takie zestawienie jak ty, czyli: mak, sezam, słonecznik, suszone śliwki, pestki dyni w jednym bochenku chleba. Są tacy, i jest ich wielu, którzy nie znoszą takiego kogla-mogla. Nie pisz więc, że tacy którym ta opcja odpowiada wmawiają ci że gorsze jest lepsze. TO NIE JEST PRAWDĄ. Zrozumiałeś?

  5. Przecież tych nieograniczonych rozmów i smsów nikt nie jest w stanie wykorzystać nawet w połowie, nie mówiąc już o całości.

  6. Nieograniczone, to chyba w znaczeniu np. za 5zł maksimum 120 godzin rozmów. No więcej się niestety nie da, choćby ktoś bardzo próbował :-)

  7. Poll, no a niby w czyim imieniu piszę? Czy na każdym kroku, w każdej swojej wypowiedzi, każdy piszący ma jakiś obowiązek podkreślania, że to JEGO, a nie np. twoje zdanie? Bądź poważny! A jak nie jesteś tego pewien, jet coś niejasnego, to może się najpierw zapytaj, a nie od razu oskarżaj, że wypowiadam się w nie swoim imieniu.
    Co do do mojej odpowiedzi na post użytkownika Marek Jan Barański. To on pierwszy zaczął twierdzić okraszając to uśmieszkiem, że Fresh służy praktycznie tylko i wyłącznie do odbierania połączeń, bo 15 zł np. miesięcznie to zbyt mało by je wykonywać. Jemu oferta się może nie podobać. Ale to nie oznacza, że to co napisał o Fresh’u jet prawdą. Wiec stwierdziłem, że tyle właśnie na ten temat wie. Za 15 zł spokojnie można mieć ok. 169 minut do wszystkich sieci. A więc nie tylko odbierać. Inna kwestia czy to dużo czy mało. Dla jednych dużo dla innych tyle co nic, dl jeszcze innych w sam raz. ;-)

    • Nie musisz pisać w czyim imieniu się wypowiadasz tylko pisząc tyle postów o beznadziejnej ofercie mającej na celu …. wizerunek, marketing, pozbawienie klientów możliwości migracji itp itd piszesz za nas wszystkich. Czysty fresz za 5zł jest dla takich jak moja matula. Byłoby jeszcze lepiej gdyby w ogóle nie można było czegoś przypadkiem na mieszać mając niespełna 70 lat. Jak doszła by jeszcze jedna możliwość a potem kolejne to matka mi sie przeniesie tam gdzie jest to prostsze. Są to dwie różne możliwości dla innych użytkowników.

      • A mogłaby być JEDNA oferta w JEDNEJ taryfie, dla wszystkich, wystarczyło tylko wydłużyć bonus za doładowanie. Przy czym ani my, ani Play nic by na tym nie stracił. A teraz jest właśnie tak, że doszła kolejna (niepotrzebna moim zdaniem) opcja do wyboru – Play na Kartę, komplikująca tylko całość oferty pre-paid sieci Play.

        • Mogła by być jedna oferta w jednej taryfie i kilometry regulaminów do przeczytania. Dziękuje, ja wolę kilka ofert do wyboru z mniejszą liczbą opcji.

          • A byłyby to „kilometry” regulaminów, jak piszesz? Jesteś tego pewien?
            Zmieniłby się jedynie punkt, dotyczący długości trwania bonusów po doładowaniu, w profilu „Darmowe rozmowy i SMS-y w Play”.

            • No ni hu…hu nie myślisz. Zawiłości systemu z wielokrotnym wyborem wyjaśnił ci nieco niżej @Konrad Osman bo mi ta sztuka sie nie udała.

  8. D@niel. Czyli obie oferty różnią się jedynie długością bonusu? Pytam, bo nowa oferta jest mi zupełnie obojętna więc się w nią nie zagłębiałem.

    • Skoro nowa oferta jest Ci zupełnie obojętna, to w jakim celu tyle ze mną piszesz na ten właśnie temat? Ręce i nie tylko opadają. :-[

      • Bo po to jeste blog by pisać. Dla kogoś może ona mieć znaczenie i komuś się podoba więc nie rozumiem dlaczego spisujesz ją na straty?

        • Bo są tacy ludzie, którzy marudzą dla samego marudzenia. Nikt go nie zmusza do wyboru innej oferty, skoro jakaś wydaje mu się mało atrakcyjna to niech o niej zapomni, o kolejnej też może zapomnieć i wybierać sobie z dwóch pozostałych.

          • Konrad, to nie marudź! Jak nie masz nic konkretnego do napisania na temat oferty, to przestań truć d…ę!
            I co to za wciąż powtarzany pseudo argument, że nikt nie zmusza do wybory tej czy inne oferty? Czy dzięki temu ona automatycznie staje się dobra/lepsza/atrakcyjna? Co za bzdura!
            PS Ja już przyzwyczaiłem się, że szczególnie na blogach danej sieci, można wypowiadać tylko pochwalne peany na jej cześć. Ewentualnie jeszcze jechać po sieci konkurencyjnej. Na choć trochę bardziej obiektywne wyrażenie swojego zdanie miejsca nie ma.

            • Tak, ta oferta jest dobra, atrakcyjna choć nie dla wszystkich. Tobie ona nie pasuje. Masz prawo jej nie brać. Mój syn jest nia zachwycony. Też ma prawo. Ty sobie ubzdurałeś, że masz patent na określanie co jest świetne a co nie i każdy kto ma inne zdanie jest „goowno wiedzącym”

  9. Najbardziej mi się podobały te reklamy Play co był np. kot Filemon, porucznik Borewicz, Bruce Lee, Frankenstein, a teraz? Nawet ta kula była spoko już…

  10. Abyście tylko nie polikwidowali tych pakietów typu „Nieograniczone sms-y do wszystkich”, „Nowe Zbieraj Minuty” czy 30min za 6zł”, bo i tak widzę, że „10za5” zabraliście oraz „100min do Play i na stacjonarne”. Aha… i mam nadzieję drogi Michale, że nie wpadniecie na równie idiotyczny i kretyński pomysł, co T-Mobile i Heyah, że za sprawdzenie stanu konta w telefonie będziecie pobierali złodziejską opłatę??? Bo to byłby szczyt bandyctwa i cios we wszystkich użytkowników na kartę, a tłumaczenie się szukaniem oszczędności jak Jabczyński z Orange byłoby nędznym tłumaczeniem! To że T-Mobile i Heyah postąpili po frajersku z ludźmi, każdy to wie. Nazbierali aktywnych kart dzięki rocznej ważności konta i to bez doładowywania, a teraz stracą swych klientów, bo mnie już stracili i wracam do PLAY. Nie będę płacił 4 grosze za coś, co należy mi się za darmo, bo każdy użytkownik na kartę ma prawo wiedzieć kiedy chce, ile mu pozostało na koncie i to bez pobierania opłat!!!

  11. róznie tu piszecie, PLAY JEST I TAK NAJLEPSZy DLA KAZDEGO cos idzie wybrać, w mojej rodzinie kazdy wybiera własną taryfę od wnóczka po babcię zależy jak kto kozysta i wszyscy jesteśmy zadowoleni zwłaszcza ze bylismy kiedys w innych sieciach, PLAY GÓRĄ dzieki Ci PlaY!!!

      • Dokładnie tak, bo jedyną słuszną opcję już przerabialiśmy przez 40 lat i nikt raczej nie chce do tego wracać. A kolega D@niel powinien poczytać sobie o czymś takim jak pluralizm.

        • Adamie, czy rozumiesz, że mógłbyś mieć w jednej taryfie, wszystkie te opcje, które teraz masz w dwóch? Czy to dla Ciebie zbyt skomplikowane? Nie miałbyś na pewno mniejszego wyboru, za to mniej skomplikowaną ofertę.
          Oczywiście, stan faktyczny jest jaki jest. Są dwie, powiedzmy, że różne taryfy i wybór pomiędzy nimi. Jestem w pełni świadomy, że Play ma głęboko w d….ie moje komentarze i nie zmienię nimi strategi firmy. Ale popisać, wyrażając swoją opinie zawsze przecież można. ;-)

          • A czy Ty rozumiesz, że operator to nie organizacja non profit tylko firma, która ma zarabiać? W sklepie też marudzisz, że masz 5 rodzajów chleba do wyboru? Przecież mak, dynie, sezam itd można by upchać w jeden chleb i każdy by miał wszystko.

            • „W sklepie też marudzisz, że masz 5 rodzajów chleba do wyboru? Przecież mak, dynie, sezam itd można by upchać w jeden chleb i każdy by miał wszystko.”

              Zaje…..fajna odpowiedź. Jednym zdaniem sprowadziłeś gościa na ziemię czego mi się w 20 postach nie udało nawet rozpocząć.

            • Tak, a już szczególnie wówczas, gdy wszystkie pięć jest jakościowo do d***y. Jeśli tobie nie przeszkadza, i kupujesz chleb niedopieczony, z zakalcem. Smacznego!
              Gdybyś czytał ze zrozumieniem, co ludzie piszą , to wiedziałbyś, że Play wciąż dostawałby tyle samo kasy, od każdego, chcącego rozmawiać i SMS-ować w tej sieci bez limitu! BO, zęby uzyskać takie rozmowy, trzeba doładować konto! Czy ty potrafisz zakapować tak prostą sprawę? Bo widzę, że raczej nie. Przykre. :-(
              Inna kwestia, że widzisz, akurat masz raczej niewielkie pojęcie o tym co piszesz, bo twoja wersja analogii z chlebem jest z góry błędna. Całkowicie nie pasuje do problemu poruszanego przeze mnie.

            • No jeśli jakościowo wszystkie 5 sa do doopy to będąc powiązane razem też będą takie.
              Ja dalej nie rozumiem co widzisz świetnego w połączeniu samochodu terenowego z kombajnem, rowerem, hulajnogą i „łódką Bols”? Są tacy co lubią jeździć po wertepach, są tacy co lubią pracować na polu, są tacy co dbają o kondycję i używają roweru/hulajnogi i są wreszcie tacy co uwielbiają alkohol. Chcesz im wszystkim sprzedać to wszytko w jednym produkcie????

  12. Oferta moim zdaniem boska!
    A jak dodamy Nielimitowane SMS-y za 10 zł i Nielimitowany internet (1GB) za 10 zł wtedy:
    Za jedyne 20 zł/mie. dostajemy
    – Nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci
    – Nielimitowany internet z 1GB pełnej szybkości
    – Nielimitowane rozmowy w Play
    ZA JEDYNE 20 ZŁ!
    Ja idę w najbliższym czasie przenieść numer do Playa własnie za taką ofertę!

  13. Ludzie zawsze muszą narzekać była by 1 taryfa to coś innego by komuś nie pasowało, inny by chciał wszystko za darmo co za kraj :-D

  14. Poll, to dla Ciebie taka ilość minut jest niewielką. Da innych, w tym np. mojej mamy nie. Więc nie wmawiaj komuś za ile ma doładowywać swoje konto. Albo, że za 15 zł praktycznie nie da nie rozmawiać. To jest g***no prawda. I tego też dotyczyło moje stwierdzenie. Tak samo jak to, że Fresh przeznaczony jest głównie do odbierania połączeń przez rok za 5 zł, bo do tego nadje jedynie się roczna ważność konta.
    Ja wolę spotkać się z rodziną i znajomymi na żywo niż jak to określiłeś „wegetować” przy telefonie. A ty „wegetuj” dalej.
    Cały czas przecież o tym piszę. Dla mnie nie jest to oferta atrakcyjna i mam pełne prawo wyrazić o niej swoją opinię. W czym więc masz problem?

    • „Poll, to dla Ciebie taka ilość minut jest niewielką”

      Tak, bo jest ona zdecydowanie poniżej 5% ogółu wykonywanych połączeń. To, że twoja mama jest znacznie poniżej średniej, nie oznacza, że tak gadją wszyscy , wręcz przeciwnie. Większość, i to zdecydowana, w obecnych czasach, rozmawia znaaaacznie dłużej. Dlatego określiłem to „malizna”. Dziś norma to nie sto minut, tylko setki minut.

      • I co mnie to obchodzi? Po co dalej ciągniesz ten temat? Nie jesteś żadnym autorytetem, by ustalać co jest normą, a co nią nie jest. Człowieku, to nie ja rozpocząłem pisanie o tym, że niby 15 zł jest zbyt mała kwotą jak na rozmowy. Natomiast odpowiedziałem na te bzdury twierdząc, że nie zawsze tak jest, jest inaczej. Przeszkadza ci odmienne od twojego zdanie? Co mnie obchodzi ogół, czy jakieś procenty? Ja nie jestem większością. Większość osób spytanych na ulicy ile płaci za minutę rozmowy nie wiedziałaby nawet tego, nie wspominając już o tym czy potrafiliby wybrać w pełni dopasowaną pod siebie ofertę! I o czym niby to świadczy? A no o tym, że w tym akurat wypadku argument o tzw. większości jest zwyczajnie debilny. I ślepe powoływanie się na niego, podobnie. Kilka do kilkunastu procent korzysta z różnych pakietów i promocji oferowanych przez sieć. Większość więc tego nie robi. Czy zatem te pakiety i promocje są złe?
        A co do Play na Kartę. Nie rozumiesz o czym piszesz. Twoje analogie są zupełnie absurdalne, wzięte wręcz z przysłowiowego księżyca i niepasujące do powyższych ofert.
        Otóż z tymi ofertami jest tak. Leży sobie na półce w sklepie jeden bardzo przeciętny obecnie chleb – taryfa Fresh. Dostatecznie dobry, ale mógłby być znacznie lepszy. Piekarnia zamiast wykorzystać okazję i ulepszyć go smakowo, dodając większą ilość pożądanych składników, usuwa nawet te już dodawane do niego wcześniej (np. pakiet 600 SMS-ów, 30 zł za 10 zł), na czym ucierpiała ostatnio jakość tego chlebka. Najwidoczniej lepszym dla piekarni jest za to wprowadzenie nowego chlebka, obok starego (Play na Kratę) – równie przeciętnego. Oba więc są przeciętne, ale efekt marketingowy, polegający na rozreklamowaniu nowego chlebka jest ważniejszy od zadowolenia konsumentów. Obu chlebom brakuje jednak istotnych smakowo składników. Zamiast tego spokojnie można by wypiec jeden chlebek, który łączyłby idealnie proporcje z obu tych przeciętnych chlebów. Przy tej samej cenie za bochenek. Dzięki czemu produkt zyskiwałby rzeszę klientów, a piekarnia sprzedaż na zwieszonym poziomie.

        • I po co p******cie we dwóch na okrągło o tym chlebie?! Nic by tu się nie wykluczało i nic by się nie zmieniło, oprócz wydłużenia bonusów po doładowaniu dla korzystających intensywnie z np. 50 do 100 dni w opcji 50 zł, a pozostawieniu rocznej ważności, korzystającym z komórki sporadycznie w raz z pakietem 100 minut za 5zł. Wszystko inne byłoby tak jak dotychczas we Fresh’u. Co tu jest niby do kombinowania i „nie pasowania do siebie”?! W jakim celu tak zniekształcacie to co napisałem, jakimiś debilnie dobranymi analogiami?! Toż to się w pale nie mieści!

          • Nic by się nie wykluczało i nic by się nie zmieniało poza kolejnym ziarnem w tym chlebie. Nie wszyscy lubią kogel-mogel a ty uparcie starasz sie im to wmówić. Pozwól, że klienci nogami zagłosują którą opcję wolą.

            • Co już się obudziłeś? Jakim „kolejnym ziarnem”? Nie zabieraj głosu, skro nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Naprawdę twoja gadka nic nie wnosi d tematu.
              Pytam po raz ostatni, co niby zostałoby bardziej skomplikowane i co niby by do siebie nie pasowało? Zarówno ty, jaki Konrad Osman do tej pory nie daliście mi na te proste pytania odpowiedzi. Bawicie się w podanie analogii z chlebem, nie rozumiejąc tematu do którego tę analogię przywołujecie. I o czym z wami rozmawiać?

            • Chyba ja lepiej wiem czy ta oferta jest dla mnie atrakcyjna czy może twoja propozycja jest beznadziejną. To każdy klient z osobna podejmuje decyzję a nie ty za wszystkich. To ja decyduje czy dana oferta jest dla mnie bardziej lub mniej skomplikowana. Dla ciebie twoje rozwiązanie (wszystko w jednym) jest lepsze a dla wieeeelu innych, w tym i dla mnie jest ona do kitu. Te osoby będą wolały odseparowane od siebie pomysły a nie wszystko w jednym. To jest ta prosta odpowiedź.

        • Nie ja jestem autorytetem by ustalać co jest normą a co nie tylko jest nim STATYSTYKA. To ona twierdzi, że normą są setki, a nie sto minut. Nie walcz z tym bo stoisz na z góry przegranej pozycji.

          • Statystycznie, to pan i jego pies wychodzący razem na spacer, mają po trzy nogi… Żadna statystyka w tej kwestii nie jest istotna. Po co dalej ciągniesz uparcie ten temat? Problemem nie jest statystyka, problemem było szydercze twierdzenie jednego z piszących, że 15 zł to zbyt mało by rozmawiać. Kapujesz? A to, jak się okazuje NIE ZAWSZE PRAWDA. Tak więc zadałem kłam tym stwierdzeniom bez pokrycia. A czy to statystycznie mało czy dużo, to w tej kwestii nie istotne. Więc nie zmieniaj tematu. Mnie zarzucasz, że niby narzucam innym swoje zdanie, ale nie masz już problemu z tym, że ty robisz tak samo posługując się statystyką i popierając takie narzucanie opinii w wydaniu Marka Jana Barańskiego, do którego odniosłem swoją wypowiedź o 15 zł? Hipokryta pełną gębą!

            • Z matmą też widze masz problemy. Pies na spacerze z panem ma cztery łapy. Za to pan na spacerze z psem ma dwie nogi. Tu nie ma żadnego błędu tylko ty starasz się odwrócić kota psem.
              Play ma 7mln. 800tys. klientów z tego 7mln. wygaduje 500 minut a 800tys. wygaduje 169 minut. jakbys nie liczył to każdy z nich, wygaduje statystycznie setki minut a nie sto.
              Przekładając to na twojego pana z psem: mamy 7mln psów na spacerze z 800tys. panów a więc większość kończyn dolnych to łapy a nie nogi. Zatem normą są nie nogi a łapy.
              Żebyś nie wiem jak dzielił to zawsze łap będzie zdecydowanie więcej niż nóg.
              Stwierdzenie nie było szyderczym tylko zgodnie z zasadą „uderzyć w stół a nożyce sie odezwą” odniosłeś je do siebie.

  15. opisanie tej oferty jako „do play za darmo” świadczy tylko o tym że kosumenci usług tele dalej nierozumieją że nie ma nic za darmo
    i takie „marketingowe kłamstwo” może funkcjonować. żeby na prawdę było za darmo to powinno wystarczyc tylko kupienie startera a tak to rozmowy do play kosztują bo trzeba się przecież doładować czyli taki niby gratis za który trzeba zapłacić no i przecież to jest jedna wielka gwiazdka

    • Doładować trzeba ale ta kasa nie jest ci zabierana. Można więc powiedzieć, że rozmowy są za darmo tylko popracować musisz wpisując kod 14 cyfrowy.

      • prosta sprawa zeby dzwonic i sms-owac do play musze zapłacic czy nie?
        musze
        ludzie nie istnieje cos takiego jak bezpłatne minuty ;-) to tylko marketingowa kreacja która się przyjęła bo była lata wałkowana tak samo jak nie można dostać np 15% gratis tylko 15% wiecej itp itd mozna by sie na ten temat rozwodzic godzinami tak jak nad tym ze wiekszość uważa ze reklama na nich nie działa a są w wielkim błędzie

        • Prosta sprawa. Nie musisz zapłacić tylko wykonać czynność. Zapłata to zgodnie ze słownikiem języka polskiego uiszczenie należności za coś. Tu tego nie robisz. Pieniądze nadal sa twoje i możesz całą tę sumę wydać na zupełnie coś innego. Gdy było jak piszesz, to płacąc za inną usługę płacił byś dwa razy tymi samymi pieniędzmi.

  16. Ludziska kochane!

    Nie żołądkujcie się w tej dyskusji z niejakim Poll, gdyż jest to najpewniej ukrywający się pod tym pseudo pracownik Play. Przejrzyjcie sobie te posty, w których pada sporo krytycznych wpisów i kogo tam zobaczycie? Opowiadającego się po stronie Play osobnika o nicku Poll.

    Nie jestem za bardzo zainteresowany tematem, ale jeżeli sieć wprowadza nowe, to nie ma co tego krytykować – bo to nowe. Jeżeli się komuś nie podoba – nie musi brać. Warunek jest tylko jeden: nie psujemy i/lub nie wycofujemy starego! No i tu trochę Play rozrabia. Jak na razie nie za wiele jest tego psucia, ale po wpisach widzę, że ludziska widzą przyszłość w czarnych barwach…

  17. Pierwsza reakcja – porażka. Jednak teraz korzystam z tej oferty i jestem zadowolony. Co miesiąc wydaję 30zł na kartę więc nie robi mi to różnicy. Wcześniej miałem stan darmowy w play, pakiet 200mb za 9 zł i płaciłem za sms, przez co na koncie czasem brakowało kasy. Teraz płacę 30zł z czego 10 idzie na formułe 4.0 dzięki czemu mogę pisać ze znajomymi nie patrząc na koszta, oraz pakiet 1Gb także za 10 zł który spokojnie starczy mi na cały miesiąc. Żadna sieć nie daje tak wiele za niewiele. Brawo Play :)

    PS mam nadzieję że nie zrobicie tego co T-mobile i nie dorzucicie swoich „4 groszy”

    • Nie znasz się ;-). Nasz forumowy D@aniel wie lepiej co dla ciebie lepsze. On zdecydował, że ta oferta jest dla ciebie zła więc tak ma być i już.

  18. Ta oferta to dno, PLAY LICZY NA NAIWNOŚĆ KLIENTÓW, do tej pory w play na kartę (fresh) wazność konta jest przez ROK, po przejściu na tę popłuczynę za ZERO ZŁOTYCH ważność konta momentalnie spada i trzeba ciągle ładować kartę. Na stronie oczywiście nic o tym nie piszę, w regulaminie oferty też, PLAY staje się coraz bardziej szmaciarską firmą, kiedyś było ok, teraz jest powoli tragedia a to tylko wierzchołek góry lodowej. Pracownicy w salonach straszą swoją niekompetencją oraz są coraz bardziej opryskliwi, internet na kartę w PLAY to nieporozumienie (na kartę nie na abo). Nie zmieniajcie na tą taryfę bo się nie opłaca.

    • jak NIC NIE PISZA!!! jest wyraźnie podane ile wazne konto i po jakim doładowaniu!! za jdyne 50zł konto wazne az 100 dni i jest za darmo do w sieci, a 50zł zostaje na rozmowy i esy do innych sieci czyli 50gr dziennie, jesli kolega wyzej ma w innych sieciach znajomych to im współczuje,,, :-) pewnie zero kontaktu. w innych sieciach płaci sie nawet 20zł na 28 dni by miec zadarmow do swoich, hehe. KAZDY SAM DECYDUJE NA CO WYDAJE LUB W KTÓREJ SIECI MARNUJE KASE.

  19. KIEDYS LUDZIE MIELI STACJONARNE I 50ZŁ ABONAMENTU I ZA KAZDA WYGADANA MIN I TAK PŁACILI POZA ABONAMEN, PLAY JEST PRZEŁOMEM NA RYNKU KAZDY O TYM WIE A ZWŁASZCZA CI CO NIE MOGA PRZEJSC DO PLAY BO ICH OBECNE SIECI DO TEGO NIE DOPUSZCZAJA . wiec pozostaje obsmarowac cos czego nie mozemy dostac, hihi, brawo wszystkim złosnikom, których i tak nie musi być w play, hahahahaha

  20. Witam, jestem w Play od ok 5 lat. Można powiedzieć że prawie od początku. Przeszedłem z numerem z Orange. Najpierw miałem abonament pierwsze 2 lata potem przeszedłem do fresza w którym jestem do dziś. Mało dzwonię raczej to ludzie dzwonią do mnie taka praca. I wierzcie mi 30zł starcza mi na 5-7 miesięcy, i jeżeli zabiorą mi warunki umowy to jest rok ważne konto to przejdę do nowej sieci która właśnie wchodzi na rynek, oni będą na pewno dawać promocje leprze od tych co teraz dają nasi operatorzy.

  21. chcialbym sie dowiedziec czy w play na karte 0zl do play dotyczy rowniez rozmow do sieci virgin i red bull bo to tez na bazie p4.

  22. Ja ich nie rozumiem czyli co?
    za darmo możesz gadać i symsować do innych z tej samej sieci.
    A co jak to nie porawda jak kłamią ja ich wgóle nie rozumiem

  23. Witam wszystkich, moje zdanie jest takie patrząc z perspektywy tych biedniejszych użytkowników telefonów nie biznesmenów, bo tacy biznesmeni lagę kładą na telefony na kartę maja taki numer telefonu max jeden miesiąc do czarnych interesów tylko to oni wyrabiają taką statystykę jaką mamy, że musimy doładowywać konto np: za całą kwotę jednorazowo jaka jest ustalona przez operatora dla danej taryfy, a nie jest tak że mogę doładowywać na przykład: kilka razy po 5zł w miesiącu, tylko musi być jednorazowo 30zł bo inaczej nie odpali taryfy,i taryfa powinna przedłużać się po każdym doładowaniu o kilka dni, anie po jednorazowym i od pierwszego do pierwszego każdego miesiąca ważna taryfa, bo w tym przypadku taryfy 4.0 za 30zł miesięcznie w Dup… są bici starsi ludzie bo nie wiedzą i nie są w stanie sprawdzić ile mają wydzwonione do obcych sieci by potem mieć darmowe do wszystkich przez cały miesiąc, wszystkie ulgi powinny być nabywane w trakcie użytkowania telefonu i każdy powinien być o tym informowany na bieżąco przez sms albo przez konsultanta, a nie jakieś pierdoły są wysyłane smsami, na to to pieniądze operator ma pozdrawiam.

  24. Nie kumam o co chodzi z tym że mam wygadać 30zł do obcych sieci i potem mam za darmo do końca miesiąca, jeśli ja doładowałem za 30zł, to co mnie obchodzi czy wygadałem czy nie przecież zapłaciłem doładowaniem i już tych pieniędzy i tak nie odzyskam, pewnego dnia dzwonię do konsultanta i pytam skąd mam to wiedzieć ile złoty mam wygadane do obcych sieci, dostałem odpowiedz że mogę to sprawdzić na internecie, ja pytam jak ma ten numer telefonu starsza osoba którą ktoś ze sprzedających tą taryfę poinformował że za 30zł miesięcznie będzie miała nie limitowane połączenia do wszystkich, ale ona nie wie jak wygląda komputer, i jak ma to sprawdzić. Uzyskałem na to brak odpowiedzi. I co dalej robić…???

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości