Nowy starter : Play na Kartę Rok Ważności Konta

24 września o 21:00
komentarzy 190

Od jutra rusza dystrybucja zupełnie nowego startera, który powoli zastąpi staruszka FRESHa. Zmieniają się nazwy i opakowanie, ale to co najważniejsze pozostaje bez zmian.

Po każdym doładowaniu Klient przedłuża ważność konta o 365 dni. Promocje, które znacie z FRESHa pozostają bez zmian. 
Kategoria: Play  

KOMENTARZE 190

Co to oznacza? Koniec Fresha? Pakiety z Play Na Kartę obecnego, czy z Fresha? Trochę mało informacji. Może 365 dni rozmów w sieci za 5zł?
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
zmienia się tylko starter, nie zasady
Można zmienić taryfę zamiast kupować starter ?
Czy po prostu teraz nie będzie Fresh tylko Play na kartę ?
Play
Tak, dokładnie.
Rozumiem, że na Play24 będzie napisane, że mam taryfę Play na kartę zamiast Play Fresh ?
Po co zatem zmieniać nazwę?
(Co prawda rozumiem że "Fresh" już nie jest świeży,ale... )
Czyli godny następca Fresha. Zmiana nazwy jak najbardziej słuszna. Ciekawe, czy obecni użytkownicy innych taryf bedą mogli przejść na taryfę Play na kartę.
Ech... ktora to juz bedzie taryfa "Play na karte"? czwarta czy piata? :(
to tylko zmiana nazwy a nie obecnych taryf czy wejścia nowej. Czaisz....???? :/
Może najlepiej najprościej CO TO K*&^A ma być teraz to już będzie kompletny CHAOS!!! 2x Play na Kartę??

Mam 0zł za sms i rozmowy do playa
- o masz play na kartę?
Tak
- ja mam 365dni ważne konto i mam Play na Kartę
Nie żartuj ja mam za 50zł 100dni
- WTF??!?!?!!
Tylko nazwy zmieniają ! Żadnej rewolucji w Play już na kartę nie będzie !
Ciekaw jestem czy zapowiedziany na 26 IX iPhone będzie w Play czy skończy się tak jak z Huawei P1 którego premiera miałą być w połowie sierpnia :D :D
28 IX a nie 26 - ależ oczywiście, że będzie. Apple jest teraz (powiedzmy) oficjalnym partnerem Play i iPhone'y będą regularnie wprowadzane do oferty.
Spoko moze 28 IX ale P jak nie było tak niema ! Jeśli Apple jest partnerem Play czyli słuchawki będą w przyzwoitych cenach chcesz powiedzieć ????
Play
Olik w tej chwili mamy najlepszą ofertę na iPhone, więc jest "przyzwoicie" :-)

P1 będzie w czwartym kwartale.
Marka Fresh idzie do likwidacji?
maciek.desire
no niestety, na to wygląda
szczerze, to żenada. fresz to był fresz. a teraz play na karte, brzmi jak plus na kartę.
Czy w związku z likwidacją Fresha i połączeniem z Plany na Kartę szykują się jakieś nowe promocje:)
maciek.desire
Bardzo lubiłem markę/produkt Fresh i to zielone pnącze. Nie podoba mi się teb mały rebranding. Plus też zabił swojego Simplusa, tyle,że oni nie tylko nazwą lecz zasadami.
Heh zmieniliście NAZWĘ he he he
Ale naprawdę wielki krok do przodu :P
Nazwa zmieniona oferta ta sama ale jajca sobie robicie z ludzi
Play
Kolec dlaczego jajca?
Ale bieda tylko opakowanie się zmienia, a ja myślałem że zrobią najniższą stawkę na rynku 18gr;) zamiats tych bardziewiarskich promocyjek pakietu 10zł za 5zł i 15zł za 10zł i 30min za 6zł:D Ale odwagi Im brakuje :)
hahaha... ale masz marzenia ! 18 gr w Play ?? _ nie możliwe !!
Właśnie zobaczyłem waszą reklamę tabletu lub netbooka za 79 zł z tą panią która mówi ze oferta sie skończyła... Jezu, zróbcie coś z tym, już dawno nie widziałem tak "suchej" reklamy...
a czemu Play na kartę pozbawiony jest 100 minut na stacjonarne oraz nie ma programu doładowań i traci się zbieraj minuty na zawsze? :)
Bo trzeba zachęcić ludzi do porzucenia oferty, która mimo lat nadal jest konkurencyjna. Nawet dla Nowy Play na Kartę i RedBull Mobile.
jest pakiet 100 minut na stacjonarne !!! Już nie przesadzajcie !
TW Bolesław
Skąd wiesz? Widziałeś cenniki farbowanego Fresha?
cennik ponoć sie nie zmienia
TW Bolesław
Zmienia się nazwa sieci, więc powinny pojawić się cenniki z nową nazwą sieci i nową datą wejścia oferty.
Poczekamy, zobaczymy. Rzecznik lubi czasami rozmijać się sam ze sobą.
"play na kartę 5zł" już jest, a teraz będzie jeszcze "play na kartę". Widać że brak jest weny twórczej w wymyślaniu nowych nazw w Play
Play
Kiedy każda oferta nazywa się inaczej robi się bałagan.
Kurcze ale teraz dopiero jest bałagan.
Na stronie niezmienione info. W Play 24 nie ma Fresha a jest już nowa nazwa ale jak klikniemy na dymek z info o taryfie to dalej jest opis z Fresha. Dodatkowo ciekawe jak się będą nazywać pozostałe profile z Fresha? Bałagan że hej.
TW Bolesław
Bałagan jest większy niż może się zdawać.
Wszedłem w cenniki (odnośnik Regulaminy w stopce play.pl). Nowy Play na Kartę jest starszy niż Play na Kartę. Jeszcze Lubię to! i Play na Kartę Lubię to! i wymienione przez Ciebie profile z Fresha.
Jak dla mnie to dość dziwne posunięcie. Niby nic się nie zmieni no ciekawe czy rzeczywiście tak będzie i pozostanie taryfa z sms-ami do wszystkich oraz rozmowami do Play? Czy tylko gołą podstawową ofertę pozostawią :D
To byłoby coś :-) 30 zł na rok, 1000 sms-ów i nielimitowane rozmowy w Play do wszystkich sieci na 30 dni :)
Panie Gruszka, co za dureń to wymyślił?! Ja rozumiem że Fresh już dawno nie jest Fresh bo jest po prostu drogi w porównaniu z konkurencją ale pojechać tak po bezpłciowemu "Na kartę"
To już może pójdźcie za ciosem i Mixa zmieńcie na "Play trochę abonamentu a trochę na kartę" albo "Play nie mogę się zdecydować" Straaaaasznie kreatywnych ludzi zatrudniacie!!! ŻENADA!!!
Już wiem dlaczego to robią. Ludzie mogą sobie pomyśleć że skoro wprowadzili Play na kartę w którym są marne długości ważności konta to że Play chce w ogóle wycofać Fresha. Teraz to będzie taka świeżynka po liftingu :D dla większości okaże się to nowym produktem ;)
Innowacyjność w Play już dawno poszła się walić :D
"Zwalmy razem", jak powiedział TW Gierek.
Play
Karol chyba zapomniałeś o Formula 4.0, o ofercie na laptopy i tablety za 0 zł na start, o dzieleniu internetu w ofertach PO - to wszystko są bardzo innowacyjne oferty :-)
TW Bolesław
F4.0 obejmie może 5% w porywach 10% dotychczasowych klientów, z których część będzie przepłacać ponad swoje potrzeby.
Dzielenie internetu tylko w abonamencie PO, brak w POnK, abonamentach telefonicznych a niemal na pewno nie będzie pozostałych ofertach na kartę. Fajne, ale dla wąskiego grona.
Szkoda, wielka szkoda dobra marka idzie do wywalenia ehh pewien symbol niszczycie który odegrał ważną rolę w telekomunikacji. Trzymamy za słowo z tym brakiem zmian.
a po co w ogóle była wprowadzana ta nowa oferta Play na kartę co nie ma ważności konta na rok po doładowaniu? :D Ona ma jako taki sens tylko przy doładowaniu za 50zł.
Moglibyście to trochę uprośćić zamiast coraz bardziej komplikować. W dziale samych regulaminów na kartę znajduję się już ponad 80 dokumentów http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/dokumenty/regulaminy-promocji/#karta
Przypominają mi się dawne czasy w innych sieciach. Maksymalnie skomplikować aby przeciętny Polak nie mógł się rozeznać w tym bełkocie promocyjnym :D
Może trochę posprzątacie w tych regulaminach zamiast produkować co chwilę nowe :D
Fresh ma już 3 i pół roku no to teraz zabłysnęli :D
Czy to aby nie tak że to tylko nowy starter który zastąpi stare startery? Zawsze play tak robił przy nowych taryfach. Fresh jako taryfa pozostaje wraz ze swoimi pakietami wiec jak chcecie mieć fresha to po prostu nike zminiajcie taryfy. W tym play na karte365 nie będą dostępne pkiety z fresha.
Joseph Ratatuj
Plus na kartę, T-mobile na kartę, Orange na kartę,
Plus Internet mobilny na kartę, T-mobile Internet na kartę, Orange Free na kartę, Play Online na kartę.

A jakby tego było mało to jeszcze Play na kartę.
Brak pomysłów? Zwolnijcie ludzi od marketingu, przydałaby się świeża krew. Zmieńcie też agencję reklamową.
Co się za tym dziwnym posunięciem kryje?
Oby to było tylko "oranie marketingowego pola" przed jakąś miłą niespodzianką. Nowe oferty to krok w tył, kiedyś Fresh był jeden i wydaje mi się, że dla mnie był korzystniejszy. Jedyna pozytywna, w moim odczuciu zmiana w ostatnich latach to ujednolicenie pakietów internetowych. Reszta poszła na drobne, szkoda.
po co zmieniać nazwe!
stanislaw01
chodzi o to aby byl balagan i wiecej nie uznanych reklamacji.
Jak ktoś w reklamacji pisemnej wali takie byki jak ty, to jasne, że reklamacja nie może być rozpatrzona/uznana.
A gdzue ty tam jakieś straszne byki widzisz? I co ma reklamacja i jej zasadność współnego z ortografią?
Nawet źle postawiony przecinek czy myślnik może kosztować życie:
"Powiesić - nie wolno wypuścić"
lub:
"Powiesić nie wolno - wypuścić"
Jak widzisz twoje życie może zależeć od jednej kreski. A co dopiero reklamacja.
Wydaje mi się że jest to przymiarka do wyłączenia All Inclusive Rozmowy
w Play
All Inclusive SMS
Tak samo pomyślałem.
Kiedy od dawna o tym mówiłem, cały czas słyszałem, ze jestem "narzekaczem".
TW Bolesław
Nie narzekaczem tylko hejterem. To teraz takie modne słowo, które ma zbić z pantałyku osoby zauważające dziwne ruchy firm, nie tylko Play.
Być może "hejterem", ale prywatnie mam alergie na te te wszystkie bezsensowne anglicyzmy.
Już Rej pisał, ze Polacy nie gęsi i swój język mają.
Rej pisał nieco inaczej
o ile dobrze pamiętam to ostatnie kampanie reklamowe dla fresha były z rok temu więc jest to zmiana przygotowywana już dość długo, praktycznie klient z innej sieci lub nawet playowy abonamentowy fresha nie kojarzy z niczym a nowi przywykną coś sie namiesza w cennikach dając jakiś tam wybór i będzie git... hmm wszedłeś między wrony musisz krakać jak i one wszyscy mają "na kartę" to my też tak to działa i możecie się spinać ale nic nie zmienicie a to że reklamy play to juz nie to samo co kiedys to inna bajką ale też ewidentnie widać ze play zmienia wizerunek z sieci dla młodych na sieć dla ludzi bardziej poważnych ;-) pokazuje to ostatnia "firmowa ofensywa". kolejna "marka" po POP i SAMi SWOI idzie do lamusa. na tak dynamicznym rynku jak telekomunikacyjny takich "marek" nie opłaca się utzymaywać na dłuższą metę i trzeba wprowadzić coś nowego lepszego itp itd
ale jak się trned odwróci to proponuję nazwę "easy play" ;-)
Marcinie, mógłbyś nam powiedzieć, czym się różni ten nowy play na kartę od starego, wprowadzonego w marcu? Po co wprowadzacie 2 tak samo nazywające się oferty?
Marcin ci nie odpowie kolego bo cały ten Play ma głęboko w poważaniu zdanie klientów. Proponuje zmienić nazwę z P4 Sp. z o.o. na "Erdol - płać i nie pie***l"
Ale trochę mi brakuje udziału w dyskusji właściciela bloga. Powinien zablokować możliwość pisania komentarzy, to by wszystko było pieknie i zero krytyki.
Oferty wcale nie nazywają się "tak samo". "Play na Kartę" masz darmowe rozmowy i SMS-y w sieci, "Play na Kartę Lubię to!" - darmowy internet. A to jest "Play na Kartę Rok Ważności Konta", który jak widać zastępuje fresha, żeby pasować do reszty oferty.
Play
Ta dzisiejsza oferta to właściwie to samo, co Fresh, tylko pod zmienioną nazwą. Główna różnica jest taka, że w tej ofercie masz rok ważności konta po każdym doładowaniu.
jaki rok jak jest napisane że że za doł 5 zł jest 5 dni wych :) http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/play-na-karte/
Czytać nie potrafisz ?przecież pisze wyraźnie że "play na kartę rozmowy i smsy 0zł"a ta taryfa będzie się nazywać "play na kartę roczna ważność konta" czyli nie jest to samo...
Niezły bałagan to wszystko jest.
TW Bolesław
Słowo klucz to "właściwie", które znaczy, że zmiany jednak będą, tylko jakie? Na lepsze, na gorsze, czy drobna kosmetyka?
Podobne słowa klucze można było wypatrzeć w wywiadach m.in. z panem Dobrzyńskim po wprowadzeniu "Play na Kartę" i zmodyfikowanego "Lubię to!".

Czekam na oficjalne cenniki. Ze zmianą nazwy powinien pojawić się też cennik z nową nazwą, datą, cenami i regulaminem.
Jak to są efekty Waszego wysiłku umysłowego to myślenie o udostępnieniu Teleplaya na bramkach sip może zakończyć się w przyszłej dekadzie :-(
Witam
Z tego co widzę Play zmienił sobie regulamin
LongPlay z PlayStation promocji. Że teraz trzeba uzbierać az 300 zł z polecenia.. masakra... wczesniej były 2 progi przynajmniej 150 i 250 zł. a teraz tak się wycfanili. Może ktoś zabierz głos w tej sprawie ????
Nacisk na wciskanie wyższych abonamentów.
wiadomo cos czy beda tansze ajfony w nizszym abonamencie z mniejsza iloscia minut?
tak będą w abonamencie za 200 z :D Play to taki partner Apple jak ze mnie ksiądz :P
TW Bolesław
Czy warto pakować się w iPhone? Niedawno w markecie AGDRTV oglądałem sobie telefony. Nie młody już model 4s kosztował ponad 3000zł a był najmniejszy, najbrzydszy i stary w porównaniu z nowszym sprzętem konkurencji na połowę ceny.
p4 tak gmatwa byle tylko sie to sprzedawało :) a kiedyś simplusy miało w uj różnych opcji/profili ale teraz p4 bije simplusy na łeb na szyje :)
A kto ci każe wszystkie opcje wykorzystywać. Gdyby było ich malo to napisałbyśże nie ma w czym wybierać. Teraz marudzisz, że opcji za wiele.
jeśli zniknie fresh i bonusy (darmowe rozmowy i darmowe smsy) to uciekam do Virgin Mobile
po co to cnotki :) ona ma tylko te 19gr i to wsio :) lepiej heyah gdzie esy po sieci masz w standardzie za free bez pakietów i doładowań a sd masz za 9zł lub bonus msc rozmowy za free za doładowanie 30 zł :) do tego 1000 esów do wszystkich sieci za 3.90zł i 1.2gb za 25zł :)
racja, jak pogorszą fresha lub ofertę na kartę zawsze będzie można uciec
Don Belissimo
Nie każdy potrzebuje masy SMSów. Przy stosunkowo korzystnych cenach za minutę rozmowy wolę zadzwonić, niż męczyć palce na pisaniu referatów SMSem.

W VM za 5zł (+bonus) będziesz rozmawiać około 40 minut. Środki z bonusu trafią na konto główne i są tyle samo ważne, a nie jak w Play, konto promocyjne 30 dni.
Gwoli ścisłości to środki z bonusowego doładowania w VM trafiają również na konto bonusowe, gdyż jest to ten sam system bilingowy co w Play Fresh. Różni je tylko fakt, iż są ważne 365 dni od doładowania a nie 30 oraz jest ich 50% kwoty uzupełnienia konta zamiast 10-20% jak w Play.
Rozumiem, że na koncie w Play24 będzie napisane Play na kartę zamiast Play Fresh ?
już jest "Play na Kartę Rok Ważności Konta"
SimplusowiecU
Play24. Twoja obecna taryfa: Play Fresh 1. Zmień taryfę na: 1. Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich 2. Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play 3. Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play)
przecież to jest głupie Fresh tez ma ważność konta rok ! Po co zmieniać ?
nazwę zmieniają, wszyscy teraz mają ofertę na kartę to Play też chce mieć (nazwę, bo przecież ofertę mają, może ludzie w sklepach są nie ogarnięci i nie wiedzą co to Fresh)
Pewnie dużo ludzi poszło do Virgin, dlatego oferta gdzie konto jest ważne krócej niż rok jest podstawą pre-paida. Ten Play na Kartę, gdzie konto jest ważne krócej niż rok, w zależności od kwoty doładowania też pozostaje, czy będzie unifikacja całej oferty pre-paid?
gdzie konto jest ważne nie krócej niż rok miało być.
Czyli teraz trzeba zmienić taryfę z Fresh na Play na kartę ? Czy będzie to obowiązkowe bo Fresh zostanie zlikwidowany ?
I co z AllInclusive SMS, który był we Freshu ?
Boże, jakie poruszenie w związku ze zmianą nazwy. Po jaką Holerę siedzicie we freszu? Nie lepiej abonament z/bez telefonu? Piętami się w 4-litery bije i piwko popijam. Tak nie lepiej? Życie za krótkie jest by se dooopsko zawracać kartami, śledzić każdy ruch, liczyć, kombinować, sprawdzać.
comprende
Nic dziwnego, że nikt cię nie lubi, gdy walisz bykami.
...bo ja nie od lubienia jestem. To ja lubię albo nie. Biada temu co go nie lubię. A te byki to które?
hheheheeh dobre z tym "lubieniem" . Gdybym chciał być lubiany, to bym się podpisał Miś Pluszowy.
A po co mi abonament,trzeba go co m-c płacić,a na kartę nie trzeba co m-c doładowywać,dla mnie to korzystniejsze jest..
A po co ci karta? Trzeba ją co chwila kontrolować.
Wprowadzanie w błąd zamiast zrobić porzadek z nazwami taryf to teraz bedzie play na karte 5zł i play na karte zamiast fresza wiec celowe wprowadzanie klienta w błąd i odsuwanie w cień rocznej ważnosci konta. Zlkwidujcie 5tki w taryfach
Oj wy zawsze biedni, nieszczęśliwi, wszystko was w błąd wprowadza ....a do szkoły!!!! Uczyć się czytać - nie będzie nieporozumień.
"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości"
Terry Pratchet ;-)
Zmienić nazwy na stronie
Sałatkowy Coleslav
Czy Play się nie obawia, że "Play na Kartę" będzie się mylić z "Plus na kartę"?
Nazwy są bardzo podobne do siebie, łatwo o pomyłkę.
czekający na cud
Przygotowywali nową ofertę na kartę i wyprodukowali do niej masę starterów. Oferta z różnych względów pewnie nie wypaliła i jak na razie nie ma musu żeby coś nowego wypuszczać to wystarczy że rozprowadzą nowe startery a przy okazji coś tam jeszcze popsują i ludziskom w głowach namieszają....
Byle jak to widzę!!!
Powinni zrobić FAQ bo jest mnóstwo pytań :-)
Co ty? Z paraolimpiady wróciłeś?
pseudo alter ego Polla
To pewnie taki żarcik był, prawda?
Bardzo śmieszne. Choć twoja znajomość języka polskiego wydaje się być śmieszniejsza. I do tego ten mentorski ton. LOL
PS Pouczasz ludzi, bo przecinki źle stawiają a sam piszez zdania w trybie rozkazującym bez wykrzyknika albo o podmiocie zapominasz.
PPS Śmierdzisz uprzedzeniami!
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Cytat: Ta dzisiejsza oferta to właściwie to samo, co Fresh, tylko pod zmienioną nazwą. Główna różnica jest taka, że w tej ofercie masz rok ważności konta po każdym doładowaniu.

Mam rozumieć że Fresh Oferta standardowa? Myślę że nie będzie w ten nowej ofercie freshowych opcji All Incluzif, a ten kto je ma będzie je miał
Te, pseudoalterczego, nikomu nie zarzucałem źle postawionych znaków interpunkcyjnych (choć źle postawione zmieniają sens zdania) tylko pisania "nie uznana". To już nie literówka z dotykowej klawiatury a luka w wykształceniu.
Luki to ty masz w kulturze osobistej.
To może standardowo: "podaj przykłady i uzasadnij".
O kurcze, jak ja to lubię.
Terry Pratchet to nie znawca w omawianej dziedzinie. Samo znane nazwisko nie pretenduje go do tego. Równie dobrze Putin lub Obama mógłby powiedzieć, że papierosy nie szkodzą zdrowiu.
Tym bardziej jakiegoś trolla-Polla nie pretenduje do pouczania innych. Tak więc przestań trollować. Z tą drobną różnicą, że akurat w twoim przypadku Pratchet trafił w 10! ;-)
Nie pouczam tylko tłumaczę czemu reklamacji tak napisanej nikt nie zrozumie. Przeciez po drugiej stronie nie siedzi ekspert od języka polskiego. On musi to zrozumieć.
Ja też cię przecież nie pouczam. Ja tylko tłumaczę... Posługując się w tym celu trafnie dobranymi cytatami.
No nie jest to, niestety dla ciebie, trafna cytata, bo pochodzi z ust czy pióra dyletanta w tej dziedzinie.
To jest trafny cytat w stosunku do twojej osoby! Dyletant, nie dyletant, taki sam jaki ty. Ważne, że cytat trafny. Wystarczy poczytać twoje wypociny, by wyciągną podobne wnioski.
Możliwe, że jest i trafny skoro tak uważasz i jest z tym ci lżej na sercu, ale pochodzi od zupełnie "nikogo". Równie dobrze cytata może być od ciebie. Nie szafuj więc słowami pochodzącymi od zupełnie nieistotnej w sprawie osoby, jak gdyby miał być wyrocznią bo to śmiesznie brzmi. Jeszcze trochę i zaczniesz się posiłkować "wybełkotami" Davida Copperfielda w sprawie fizyki termojądrowej i astrofizyki. David Copperfield może jest i świetny ale jako prestidigitator, coś jak T.P..
Sądzę, że Terry Pratchet jest zdecydowanie bardziej znany niż Poll.
Co nie zmienia nic w tym, że by być wysłuchanym trza mieć posłuch. On w tej dziedzinie go nie ma, bo mieć nie może (przy całym szacunku dla jego bujd ).
Poll ma! Krzywe nogi, jak s*a. Za to do twoich bujd coraz więcej osób tarci szacunek. ;-)
No ale ja nie jestem nikim ważnym, znanym itd. Nikogo nie szanuję więc trudno by ktokolwiek mnie szanował. Nie wymagam tego i wymogom więc nie podlegam.
Zgadza się. Ale to już wiemy. Co nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu piszesz bujdy, do których się zresztą sam przyznajesz. To nie twój prywatny wychodek, byś zostawiał po sobie g***a.
Daaaaanielu, ten fragment wątku nie jest o mnie, tylko, o niewielu znanym T.P.- bujdopisarczyku, którego to wypowiedź podawana jest jako najwyższy majestat w sprawie.
Teraz będę musiał zmienić nick na vhnakartęrokważnościkonta.
posiadam startery z aktywna opcja all inclusive sms, rozmowy i internet, okolo 15 starterow. jak ktos jest zainteresowany to prosze o MAILA
zuraw09@wp.pl
Myślałem, że gdy pójdę na emeryturę i dorobię się wnuków pokażę wnukom starter, który zmienił rynek telekomunikacyjny. A tak zostanie tylko trochę plastiku ze startera.
Dziś 26.09.2012 a na stronach Play nic nie ma o nowej ofercie. (Gdzie znajdę wszystkie krótkie kody do Play)
Oferta - Karta - Niezbędnik - Kody
Kody są te same co w starym Freshu.
Robert, mi chodzi o wszystkie kody a nie o 10. Potrzebuje m.in. blokadę z numerów zastrzeżonych itp. Czy Play gdzieś to podał? Na telixie jest, ale tej funkcji nie ma.
Krzepki Harry
Może tu:
http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm
Z tego co widać to ze strony Play zniknęły profile Fresh - została tylko oferta podstawowa...
bzdura, jeszcze są http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/
TW Bolesław
Raczej nie ma, chyba, że chwilowo znikły i zaraz wrócą.
Jak widać, słowa Rzecznika i innych przedstawicieli Play trzeba czytać między wierszami. Rzecznik za bardzo kluczy, czasami za bardzo wierzy marketingowi, który też lubi zmieniać stanowisko i potem mamy takie kwiatki, że z tajemniczych słów Rzecznika unosi się już nie tak tajemniczy smrodek rozbieżności.
i tu http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/all-inclusive-rozmowy/

oraz tu http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/all-inclusive-sms/
Jesteście ograniczeni ???? czy noby z konkurencji się odezwały :) w sumie tu i tu są prości ludzie :D
Zmieniłem sobie taryfę na Play Rok ważności konta i teraz nie mam opcji do wyboru co chcę mieć przy doładowaniu ... Jest tylko znów mozliwa zmiana taryfy na fresh all inclusive sms lub rozmowy w play ... mówiąc krótko: wtf ?
bo to jest stary goły fresh bez bonusów!!
Witam posiadam Fresha All Inclusive Rozmowy w Play. Na koncie mam 400 zł. Co teraz jak będę chciał doładować konto? Mam zmienić taryfę czy sama się zmieni? i CO NAJWAŻNIEJSZE czy pieniążków NIE STRACĘ???
Przy zmianie taryfy nie stracisz tych środków.
Ładnie nazbierałeś w tej skarbonce:D
Krzepki Harry
Jakich znowu pieniążków? Pieniążki to takie małe, okrągłe. A może jesteś malutkim dzieciątkiem, które je obiadek, pije soczek, wali kupkę i bawi się PIENIĄŻKAMI?
Może Ci chodzi o pieniądze?
Krzepki Harry
Jak fajną, wyrobioną markę "play Fresh" możecie zamieniać na potworka "Play na Kartę Rok Ważności Konta"? Dział marketingu powinien zostać wywalony na zbity pyszczek...
ale to jest żałosne zmienili nazwę po to żeby w regulaminach skrócić ją do Plan na kartę RWK :D
Nic nowego od 3 i pół roku na kartę ważną na rok się nie pojawiło to chodziarz nazwę zmienili :D
Nie ma to jak kreatywność :D
A co z bonusami po doładowaniu konta na stronie www.doladowaniaplay.pl ??? Nic słowem o tym nie ma? Ile % bonus jest o ile w ogóle jest?
A i wyczytalem ze bonus z play fresh za doladowanie przez internet przepada przy zmianie taryfy
Byznesman
Czy Play zamiast kluczyć z Freshem, mógłby po prostu podać przybliżony termin likwidacji Fresha/Play na kartę Rok Ważności?
Można by wtedy z wyprzedzeniem planować przeniesienie numeru, co jest ważne w byznesie.
Play-u odpowiedz proszę. Posiadam ofertę Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play. Jeśli mam przejść na Play na Kartę ? Rok Ważności Konta wysyłam kod: *163*2# i dotąd rozumiem wszystko. Natomiast co oznacza plan: "All Inclusive Rozmowy w Play - wybierz kod *163*4# i zatwierdź zieloną słuchawką" = BĘDĘ MIAŁ JAK WE FRESHU PO KAŻDYM DOŁADOWANIU ROZMOWY I SMS W PLAY ZA DARMO? czy tylko rozmowy? Bo wyglada na to że All Inclusive Rozmowy w Play jest tylko na rozmowy w play a All Inclusive SMS tylko na darmowe smsy w play. Proszę o odpowiedz szefostwo z PLAY bo jak nie bede mial darmowych rozmow i smsow po doladowaniu to ja zostaje na frehu
nie przechodź, zostaw to co masz.
W opcji All Inclusive SMS (Darmowe SMS-y do wszystkich sieci) otrzymasz SMS-y za 0 gr po każdym doładowaniu.
W opcji All Inclusive Rozmowy (Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play) otrzymasz nielimitowane rozmowy i SMS-y w Play po każdym doładowaniu
czemu nie przechodzic?? play fresh chyba juz nie istnieje
Kamil ale jesteś w gorącej wodzie kompany nic nie rób i siedź na d**pie i będzie tak jak miałeś.
Play na kartę rok ważności konta = Play Fresh (bez bonusów) "W opcji All Inclusive Rozmowy (Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play) otrzymasz nielimitowane rozmowy i SMS-y w Play po każdym doładowaniu"
http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/all-inclusive-rozmowy/
Play na kartę rok ważności konta = Play Fresh (bez bonusów)
a jeszcze jedno? przejde na Play na Kartę Rok Ważności Konta i na All Inclusive Rozmowy w Play i co z promocyjnymi bonusami za doładowanie na stronie www.doladowaniaplay.pl??? jest bonus jak w fresh 15%???
Play na Kartę Rok Ważności Konta - to jest jedna taryfa, All Inclusive Rozmowy w Play to jest druga taryfa, zdecyduj się którą chcesz mieć. Bonus 15% też jest. "oferta dostępna dla klientów korzystających z oferty Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play Fresh, oferty promocyjnej Lubię to!,
oferty Red Bull MOBILE na Kartę."
http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/ekstra-doladowanie/
Mylisz się: Play na Kartę Rok Ważności Konta to taryfa a All Inclusive Rozmowy w Play to tak jakby podtaryfa do wyboru albo rozm i sms po doladowaniu albo smsy do wszystkich po doladowaniu. Tak jak masz w play fresh albo rozm i sms po doladowaniu albo sms do wszystkich sieci po doladowaniu w zaleznosci od wyboru podtaryfy
nie, nie mylę się, w Play jestem bardzo długo, jestem od momentu kiedy był tylko jeden, jedyny Play Fresh
Mylisz się: Play na Kartę Rok Ważności Konta to taryfa a All Inclusive Rozmowy w Play to tak jakby podtaryfa do wyboru albo rozm i sms po doladowaniu albo smsy do wszystkich po doladowaniu. Tak jak masz w play fresh albo rozm i sms po doladowaniu albo sms do wszystkich sieci po doladowaniu w zaleznosci od wyboru podtaryfy
Byłem dziś w salonie Play i dostałem kod na przeniesienie do Play Fresh z Play Na Kartę lecz "W tym momencie nie możesz skorzystać z usługi. Spróbuj ponownie gdy twoje konto będzie aktywne." Dodam tylko, że konto jest aktywne - kupiłem doładowanie dziś. Co mam zrobić jest jakiś nowy kod? Z góry dziękuję za odpowiedź.
a nie łatwiej zrobić to przez Play24
dokładnie, a jeszcze łatwiej kodem *163#
Jak włączyć
All Inclusive Rozmowy w Play - wybierz kod *163*4# i zatwierdź zieloną słuchawką
All Inclusive SMS - wybierz kod *163*3# i zatwierdź zieloną słuchawką


Czytajcie dokładnie strony baranki
Kupiłam kartę startową do play za 5 zł. chciałbym skorzystać z promocji 0 zł za smsy i rozmowy do wszystkich. Nie wiem jak to się ma z tym że kupię kartę np. za 30 zł i będę miała ważne srodki przez cały rok czy to juz jest inna oferta???
oświećcie mnie, bo już całkiem zdurniałam.przeszłam po raz pierwszy z 36i6 na play. kupilam starter za 5zl Play rok waznosci konta. spoko, doladowalam za 3dychy. chcialam wlaczyc jakas taryfe czy promocje(jak zwal tak zwal)aby miec darmowe smsy i polaczenia z play. wiec w play24 dalam taka opcje, i rzeczywiscie mam za darmo do playa ale..... nagle nie mam waznego konta na rok! o co biega? bo zaczyna mnie to denerwowac. pomóżcie!
Play
Prawdopodobnie zmieniłaś taryfę. Rok ważności konta jest tylko w taryfach Play Fresh lub Play na kartę rok ważności konta. Zerknij na stronę: http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/
Czy JAK ZMIENIĘ TARYFĘ TO CZY ZOSTANĄ MI ŚRODKI NA KONCIE
Witajcie. Czytam czytam i już nic nie rozumiem z tego.Cały czas używałam Plusa jednak Play daje ciekawsze oferty. Zakupiłam starter za 5 zł 0 zł rozmowy w play i sms. Teraz tak rozmowy mam faktycznie za darmo w sieci ale po 5 dniach jak zasilę za 5 zł przykładowo konto jest wyłączane, to rozumiem,pomyślałam że warto by przejść na taryfę rok ważności konta tylko czy nadal będę mieć darmowe rozmowy w Play? Słyszałam coś takiego jeżeli przejdzie się na rok ważności konta to po każdym zasileniu trzymajmy się już 5 zł jest 5 dnia za darmo w Play później płacisz chyba że załadujesz konto jak to właściwie jest???
XXX --> bo to są osobne dwie oferty/dwie taryfy. Jeżeli zakupiłaś Play na kartę 0zł do Play to długość ważność konta zależy od doładowania (5-9zł - 5dni, 10-24zł - 10 dni, 25-49zł - 30 dni, 50-99zł - 100dni, 100 - 300zł - 150dni) Jednak jeżeli wybierzesz taryfę 360 dni wazności konta płacisz już za połączenia do WSZYSTKICH w tym do Play, więc zawsze Twoja rozmowa będzie Ciebie kosztować 0,29 zł za minutę połączenia. ;) OK, rozumiesz?
Starterek
Witam. Czy jeżeli kupię starter Play 0zł sms i 0 zł rozmowy konto także ważne będzie przez rok ???
Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje.
moge wykupic jakies sms ??
Kupiłam Play na karte rok waznosci konta.
Aktywowałam dodatkowy bonus:
All Inclusive Rozmowy w Play ( *163*4#
Gdy sprawdzam w play menu, Twoja taryfa to:
Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play

Chce doładowac konto za 30 zł i miec darmowe rozmowy i smsy w play przez 30 dni? ale nie moge sie doczytac czy
http://www.play.pl/obsluga-klienta/faktury-i-platnosci/doladowania/doladowania-termin/
będę mieć 365/455 waznosc konta
justynka11921
zal zaden kod mi nie chodzi
witam jest osobny kod na rok waznosci konta do play??
da sie wylaczyć pakiet internetu ?
Ile koszztuje taki starter?
Mam ten nowy starter play rok ważności konta ... i chciałabym wiedzieć jak mogę włączyć tę opcję że mam za darmo rozmowy i sms'y do play po każdym doładowaniu (np. 50 zł - 50 dni za darmo)?? Podobno miło być tak samo jak w Fresh a jednak coś tu nie gra i nie ma tych darmówek ...
Po włączeniu *163*4#
bedzie aktywowany profil "Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play". Tu również doładowania
mają rok ważności a każde doładowanie pozwala na darmowe rozmowy przez 5, 10, 15.... dni zależnie od kwoty doładowania.
pytankooo
Jeżeli kupię kartę z play na rok ważności konta to będę mieć sms i minuty za darmo do wszystkich ?
witam, kupiłam ostatnio Play na karte rok ważnosci. Dlaczego nie mam darmowych sms do play? za każdy płacę 8gr, mimo że w usłudze jest napisane że sms są darmowe i pierwsza minuta połączeń także
kupiłam starter play rok waznosci konta.
bede miala darmowe smsy i minuty do play , jak doladuje konto za 5zł? kiedys tak bylo ;<
Krzysiek Sylwerski
Nie i nigdy tak nie było :)
Tu masz zestawienie ofert: https://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawienie/
Przy wyborze na przykład MINI MAX masz nielimitowane połączenia i SMSy w Play, lecz ich ważność jest uzależniona od wysokości doładowania :)

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość