Nowości w NaviExpert w Play

Udostępnij

Zaktualizowaliśmy dla Was aplikację NaviExpert w Play. Bardzo polecam Wam przetestowanie jej ze względu na zdolność do wyszukiwania alternatywnych tras. Takie trasy często wytyczane są „bokami”, co w przypadku korków na głównych trasach sprawdza się wyśmienicie :-)

Pierwsze 30 dni użytkowania aplikacji jest darmowe :-) Aby przetestować NaviExpert w Play wystarczy wysłać SMS o treści NEXP na numer 321. W odpowiedzi przysłany zostanie link do pobrania aplikacji. Podczas instalacji na wszystkie pytania odpowiedz TAK. Apka dostępna jest na platformę Android.

Aby zaktualizować już posiadaną aplikację należy wejść na stronę https://www.naviexpert.pl/play/

Co nowego w wersji 8.3?

  • wyszukiwanie POI wzdłuż trasy – możliwość wybrania z menu nawigacji opcji Wyszukaj wzdłuż trasy; po wybraniu opcji pojawia się ekran wyszukiwania, a wyniki wyszukanych POI są zlokalizowane wzdłuż aktualnej trasy
  • nowy wygląd ekranu nawigacji oraz mapy – nowe okienka informacyjne oraz ikony mapy
  • zmiana ekranu planera trasy – usunięty dodatkowy ekran ustawień trasy, na ekranie planera pojawiła się dodatkowa belka informacyjna Ustawienia trasy, po kliknięciu na nią możemy zmienić typ trasy, datę, godzinę, omijanie odcinków płatnych itp.
  • widet na pulpit zawierający ostatnie oraz ulubione punkty
  • nowy porządek ustawień
  • możliwość wpisania w aplikacji kodu usługi
  • dostęp do punktów ulubionych bezpośrednio z głównego ekranu
  • scalenie opcji Zaplanuj trasę i Nawiguj – obecnie jedna opcja Trasa, po kliknięciu: Zaplanuj, Kontynuuj i Edytuj; opcja Zaplanuj pozwala zarówno ułożyć trasę w danej chwili z aktualnej pozycji jak i zaplanować trasę na inny dzień pomiędzy dowolnymi punktami
  • dodatkowy popup przypominający o aktualnych ustawieniach trasy, podczas układania trasy z głównego ekranu oraz z ekranu opisu POI, możliwy do wyłączenia w Ustawieniach trasy, tam również możemy zmienić domyślne ustawienia nawigacji: typ trasy, omijanie odcinków płatnych, sugerowanie alternatywnych tras itp.
  • przycisk Zakończ nawigację, po dojechaniu do celu
  • zmiana w ostrzeżeniach CB dot. kontroli drogowych – odróżnienie miejsc „częstych kontroli drogowych” od faktycznie stojącego patrolu, inny komunikat głosowy oraz ikona
  • możliwość wyłączenia komunikatów głosowych na mapie, bez nawigacji
  • stabilizacja autozoom
  • stabilizacja rysowania map – zmniejszenie transferu danych

Ponadto w aplikacji NaviExpert w Play 8.3 dostępny jest widget, który można dodać na pulpicie telefonu lub tabletu. Widget zawiera listę ostatnio używanych oraz ulubionych punktów i pozwala nie tylko szybko ułożyć do nich trasę, ale także szybko sprawdzić przybliżony czas dojazdu.

Zobacz więcej

29 KOMENTARZE

  1. To działa online czy offline? Jakie kraje obejmuje? Jade we wrzesniu do Chorwacji czy polecacie ta appke czy lepiej cos innego?

  2. a ja mam pytanie dlaczego ta appka nie jest dostępna dla iphone-ów ? skoro na stronie naviexpert.pl można już takową dostać a play zapomina o użytkownikach używających słynne telefony apple.

  3. W testach szybkości przejazdu naviexpert pobił google maps i to całkiem sporo… po Drugie mapy google bardzo często (przynajmiej w wersji pc) są nieaktualne… Nawiexpert takich wpadek miewa o wiele mniej, pozatym w mapach googla nie masz zaznaczonych np stacji paliw, fotoradarów, niebezpiecznych miejsc a do tego nawiexpert próbuje wbudować w swój system coś na wzór yanosika czyli mobilne cb… nie ma idealnych rozwiązań ale te parę plusów które wyieniłem pozwala zastanowić się nad przetestowaniem naviexperta…

    • Poza tym NE non-stop ciągnie dane, nie buforuje map i ma małe wyprzedzenie, co przy utracie sygnału GSM powoduje, że jedziemy po pustej mapie.

      • Serio? Jechałem bez sygnału przez ładnych parędziesiąt km po Bieszczadach i jakoś pustej mapy nie zobaczyłem.

    • Od jakiegoś czasu w googlach jest dostępny MapMaker. Można poprawiać i korygować mapy samodzielnie. Jest szansa, że w ten sposób mapy zyskają na aktualności

  4. Dzień dobry
    Moja matka zgubiła telefon w Play parę dni temu. Poszukiwania niestety nie dały rezultatu, ale telefonu jeszcze się odzywa. Karta SIM nie była rejestrowana.
    Czy posiadając kod PUK mogę uzyskać w salonie choćby zgrubne informacje o lokalizacji telefonu, choćby do której stacji bazowej jest zalogowany albo w którym mieście, żeby wiedzieć gdzie szukać i czy w ogóle warto ?
    Pozdrawiam i dziękuję serdecznie za odpowiedź

  5. wszystko brzmi świetnie, dopóki nie masz jakiś reklamacji. niestety siec play nie szanuje klienta zupełnie. najpierw błędnie udzielają informacji (na nagywanej linii), potem nie wyciągaja z tego konsekwencji od pracownika, lecz odrzucają reklamacje. myślałam, że bardziej cenią sobie klienta. na szczęście można jeszcze odwiłac się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. może on coś wskóra. najpierw poinformowali mnie, że by mieć bezpłatną komunikację z zza granicą wystarczy ściągnąc aplikację i połączyć się z darmową siecia wi-fi, okazało się jednak, że tak nie jest, bo i tak się płaci. pomimo moich telefonów do BOKu, nie usłyszałam, że to jest płatne. wręcz przeciwnie. dopiero na końcu, gdy juz była fv wystawiona, okazało się, że mega opłata, bo ponad 200 zł to opłata za transfer danych, której mogliśmy uniknac, gdyby ktoś prawidłowo przeanalizował nasze łatności wcześniej
    (prosiłam o to). a teraz mi piszą, że wyczerpałam drogę reklamacji. porażka! taka sieć i taka obsługa :( smutne, że za nic mają klienta.

    • zgadzam się, że Play to dziadostwo, mnie bezczelnie rąbnęli na VAT-cie od umów. Zrobiłem przez internet 3 umowy po 49 zł, w kolejnych krokach pojawiała się kwota 59zł, na koniec „kwota miesięcznego zobowiązania – 59zł”, więc zatwierdziłem. Niestety na pierwszej fakturze wyskoczyło ponad 70 zł bo doliczyli VAT. Nigdzie nie było informacji ze 59 zł to cena netto, nawet małym druczkiem, nawet z gwiazdką – nigdzie ! Podana była też kwota aktywacji 23 zł i taka jest na fakturze jako brutto, więc podają sobie ceny jak im wygodnie, co jest niezgodne z prawem. Moja „droga reklamacji też się wyczerpała” – zostałem związany umową na 24 m-ce, która jest nieopłacalna. Nie dajcie się tym OSZUSTOM, wszystko bardzo dokładnie czytajcie 10 razy, a najlepiej wybierzcie konkurencję, bo z korporacją, która gra takimi metodami nie warto się wiązać !

      • Ręce opadają jak to czytam. Po cholerę załatwiasz takie sprawy przez internet a nie w salonie ?
        W salonie masz człowieka od którego uzyskasz więcej konkretnych informacji a nie od kodu html na stronie e-shopu.

        • oczywiście chciałem w salonie (aby było szybciej, bez czekania kilku dni na kuriera i potem na aktywację) ale ta oferta jest tylko „internetowa”.

          • Wi-fi , a transfer danych do dwie calkiem inne rzeczy, nie uzaliby Ci za nic reklamacji bo WIFI wszedzie jest darmowe a to ze jednoczesnie korzystalas z transmisji danych w roamingu to juz niczyja wina nie jest.

  6. Panie Marcinie. Lato, wakacje, ludzie wyjeżdżają. Dajcie promocję na dodatkowy transfer danych po doładowaniu w prepaidzie :)

  7. Niestety w nowej wersji jest problem z fotoradarami czasem ostrzega a czasem nie. W poprzedniej wersji problem ten nie występował.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości