Ania Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują FORMUŁĘ RODZINA 4.0

Udostępnij

Rusza kolejna odsłona kampanii Play z gwiazdami wielkiego formatu. Tym razem mamy w komunikacji trzy gwiazdy – znanych i lubianych aktorów oraz…FORMUŁĘ RODZINA 4.0, która jest totalną nowością na naszym rynku.

A nie ma lepszych osób do reklamowania rodzinnej oferty, niż piękna i uzdolniona aktorka ale przede wszystkim wspaniała mama – Ania Przybylska, dla której rodzina jest najważniejsza oraz znany szerokiej publiczności wspaniały aktor, lider zespołu Cochise, prywatnie wspaniały ojciec i mąż dbający o swoją rodzinę. O kim mowa? O Pawle Małaszyńskim oczywiście.

Oboje w codziennym życiu mają dużo na głowie, dwoją się i troją, aby jak najlepiej  zadbać o całą rodzinę. Teraz z pomocą przychodzi im nasza nowa FORMUŁA RODZINA z nieograniczonymi rozmowami do wszystkich sieci i nieograniczonym internetem LTE. A zapanowanie nad płatnościami jest naprawdę proste – jeden rachunek na 99,99 złotych za 4 karty SIM!

To się nazywa prawdziwa oferta dla rodziny!

Informacje o autorach:

Kreacja – Grandes Kochonos

Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia Rozwadowska-Myjak (art  director),  Ewa Jaworska (copywriter), Grzegorz Święcicki (dyrektor kreatywny), Maria Snopkiewicz (copywriter), Celina Kozikowska (Client service) ,

Dom produkcyjny – Papaya Films

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Dom Mediowy – Mediacom

Internet – Artegence,

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel, Olga Walus, Beata Zielińska, Marta Biała

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Agencja Plej – BTL -Karolina Ostrowska, Andrzej Wyszomirski, Adrian Piekarski

Agencja Artegence – internet – Magda Koźlicka, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Magdalena Bauer , Michał Piwowarczyk

TV:

[youtube]https://youtu.be/NVnca5_FgyI[/youtube]

[youtube]https://youtu.be/FVU47JHOGkc[/youtube]

[youtube]https://youtu.be/VHxagYvGTGw[/youtube]

OUTDOOR:

PLAY_ANIA_6x3-01

PLAY_MALASZYNSKI_6x3_2-01

PRASA:

PLAY_ANIA_PANI_DOMU-01

PLAY_MALASZYNSKI_A4-01 patka

BTL:

140-1948-Backlight-Abonament-Przybylska-180x270

140-1948-Backlight-Abonament-Malaszynski-150x240

INTERNET:

przybylska_ogarnia_v2a przybylska_supermama Clinton_1_V2 Clinton_1_V1 Play posty OZ v1 Malaszynski1 LP-marketingowy

Zobacz więcej

60 KOMENTARZE

  1. Zamiast coraz nowych celebrytów proszę przywrócić taryfy S,M,L Obecnie wprowadzane są chyba po to aby można było usłyszeć w reklamie (i to już nie długo: ” 7 na 10 klientów przenosi numer z PLAY „

      • Kolejni celebryci w reklamach. To stało się juz nudne. Najzwyczajniej w świecie się przejadło. Ileż można…?

    • dokładnie mówcie prawdę 7 na 10 nie potrzebuje no-limit płacz i płać za coś czego nie potrzebujesz! s-m-l to była rewolucja i dodatkowo 50% rabatu na pół roku pokażcie mi lepszą ofertę
      jak dobra oferta to i celebrytów nie było potrzeba
      teraz to i celebryci nie pomogą

    • Zgadzam się z twoją opinią w 100% ,nak huk mi celebryci ,jak taryfy abonamentowe to dno!! Tryfy S,M,L oniebo lepsze ja juz 2 tygonie temu złozyłem rezygnację z abonamentu na firmę,propozycje abo hiper drogie ,o fonach juz nie wspomnę.

    • to rzeczywiscie kiszka straszna ze oni przeszli do t-mobile… jak widac te reklami z celebrytami obdija sie pleyowi, poniewaz kto im wiecej zapalci to beda u nich…. jaja na calego tego sie nie spodziewalem

  2. No wy…li was bez mydła wasi celebryci. Ale cóż się dziwić w końcu powiększająca się rzesza klientów też ma was powoli dość

  3. Marcin Gruszka – to bardzo ważna lekcja(prokop i mozil) – nie przegapcie nauki z niej płynącej – Celebryty pójdą tam gdzie są pieniądze, więc u was tez byli dla pieniędzy.

  4. Ania bardzo pozytywna postać, prywatnie taka swojka babka, przeklnie pogada itp. (osobiście nie znam, ale jesteśmy z jednego miasta więc sporo zasłyszanych historii).

    Co do Prokopa i Mozila…im więcej gwiazd/gwiazdeczek tym więcej szans, że któraś ucieknie:)

    Nie ukrywajmy liczy się tylko haj$!

    • Diego wędrówki celebrytów jakoś nie szczególnie mnie interesują, mimo to kampania Play była jak do tej pory bardzo udana (moim skromnym zdaniem). W całej tej „masie” mniej czy bardziej znanych twarzy przechodzących do Play można się było pogubić ;-) Generalnie udało się stworzyć wrażenie że „wszyscy” przechodzą do Play.
      Czy Prokop i Mozil są w stanie zatrzeć to wrażenie ? Nie sądzę. Osoby które nie obserwują uważnie tematów telco dawno się już pogubiły kto do tego Play przeszedł a kto nie. Ogólne wrażenie zostało. Natomiast uważni obserwatorzy zawsze przyglądają się raczej ofercie operatora a nie nazwiskom w reklamach i dobrze wiedzą że Panów nie skusił żaden mega zasięg, czy super obsługa. Tylko kasa T-Mobile ;-)

  5. Oferta bez kolejnych celebrytów byłaby pewnie tańsza o kilkadziesiąt procent i lepiej by się sprzedała… Ale widać dla Play ważniejsze jest pompowanie portfeli znanym osobom niż dobro własnych klientów!

    • Gdzieś czytałem artykuł jakiś czas temu, w którym wyliczono, że taka zmiana („bez celebrytów”) obniżyłaby każdemu klientowi miesięczny rachunek o… 50 groszy miesięcznie.
      To według Ciebie jest „kilkadziesiąt procent”?

      • A ja z kolei czytałem, że zatrudniający celebrytów znacznie lepiej wychodzą na tym, niż ich konkurencja, która tego nie robi. A właściwie teraz to kto z konkurentów Playa tego jeszcze nie zrobił?

    • Reklama nie wpływa na cenę oferty. Problem pojawia się właśnie teraz kiedy będzie „przechodzenie” pomiędzy opami celbrytuf ;)

      • Te przejścia i tak będą zależeć od podpisanych umów. Jeśli zawierają „lojalkę” z okresem np: 2 lat to przejść nie będzie.

        • Ameryki nie odkrywasz, ale będąc aktorem do wynajęcia nie dasz się uwiązać tak aby nie zarabiać. podpiszesz umowę na dwa lata z celebrem i będziesz mu płacił miesięcznie – 10, 20, 30 tyś?

          • Nie wiem jak jest z celebrytami i Playem ale ja mam zakaz konkurencji przez rok i nikt mi za to nie płaci nawet złotówki. Mogą mnie „sprzedać” do innej firmy, ale pod warunkiem minimalnie rocznego zatrudnienia na tych samych warunkach finansowych i zbliżonych zawodowych. Mam rok czasu na znalezienie nowej pracy bo inaczej na kuroniówkę.

            • Aktor czy celebryta i zakaz konkurencji – nie ich to nie dotyczy. Zresztą oni nie negocjują swoich umów – ich prawnicy to robią.

            • Naucz się czytać – już ci wyjaśniłem. Popraw sobie pamięć jakimś farmaceutykiem – zrobili to więc mogą. Jak nie potrafisz wynegocjować sobie lepszych warunków to się potem bujasz 2 lata – i kto jest głupi?

  6. Dlaczego play tylko walczy o klientow o najniższym arpu ?
    Co z klientami biznesowymi ? Gdzie pakiety rozmów do EU ? Gdzie pakiety roaming data ?

  7. Witam.Panie Gruszka dlaczego blokujecie karty sim w tel GSM Netkom ED1.Nadmieniam że,tel posiada deklarcję zgodności i może pracować w sieci GSM 900\1800.Nie rozumie sici PLAY.Tel pracujące o innej obudowie nie blokujecie kart sim w tym paśmie.Zgłosiłem do obsługi PLAY nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.Zgł nr77055148 . Może pan odpowie

  8. Witam, pan Marcin zamilkł ponieważ przeszedł z Play do T-Mobile z p.Prokopem i Mozilem :) a powody są proste: jakość usług i lepszy dział utrzymania klienta.

  9. reaper-pl może masz racje,ja tak zrobie.Rozmowy wychodzące i kasa zablokowane, lecz przychodzące nie jes wszystko dobrze i tel nie wpływa na pracę sieci.Masło maślane odkręciłem głowę i pier…w ścianę

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości