Jak robiliśmy spoty z Margaret i Pawłem Małaszyńskim?

Udostępnij

Niedawno rozpoczęliśmy dwie bardzo fajne kampanie. W jednej Paweł Małaszyński proponuje Wam Xboxa One z sensorem Kinect jako rozrywkę dla całej rodziny, w drugim Margaret zachęca do skorzystania z mega ciepło przyjętej promocji dla użytkowników ofert na kartę, którzy nie zapłacą więcej niż 10 zł za rozmowy ze wszystkimi sieciami w Polsce (zarówno komórkowymi jak i stacjonarnymi) do końca roku i jeden dzień dłużej ;-)

Jak zwykle staramy się Wam pokazywać materiały zza kulis, nie inaczej jest tym razem. Tak wyglądała współpraca z Margaret:

[youtube]https://youtu.be/co7aIkB6BQw?list=UUxRYaesK7vTvYlBieEJzVug[/youtube]

A tak bawiliśmy się na planie razem z Pawłem Małaszyńskim:

[youtube]https://youtu.be/UWMrmePp8X0?list=UUxRYaesK7vTvYlBieEJzVug[/youtube]

Zobacz więcej

8 KOMENTARZE

  1. A może dalibyście propozycje dla stałych abonentów, wcześniejszego przedłużenia umowy za dodatkową opłatą z nowym telefonem? Mamy 2x Europa Unlimited 99,99pln i za cholerę nie mogę przedłużyć umowy wczesniej, która trwa już rok a była podpisana na 2 lata. Czekam…

  2. Myślę, że o jakichkolwiek dodatkowych „promocjach świątecznych” poza tymi ochłapami, które już rzucili, możemy zapomnieć. Play ma gdzieś swoich klientów i woli się zając zatrudnianiem pseudo-gwiazdek do swoich spotów i/lub modernizacją designu bloga rzecznika prasowego. Nachapali się klientów, to teraz mogą sobie trochę odpuścić z promocjami, póki hajs się zgadza :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości