Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Większa wygoda jest z polecenie zaplaty.
Dokładnie.
Gdzie tylko mogę, korzystam z PZ i sobie chwalę.
Chyba najfajniejsze płatności ma Mobile Vikings – podpięcie karty VISA pod system a potem doładowanie SMSem albo przez apkę mobilną.
Mój bank (Alior) nie udostępnia takiej usługi.
Zawsze dobrze, ze jest jakaś kolejna usługa, ale nie widzę jej sensu.
Skoro i tak trzeba się logować do banku, to równie dobrze można wysłać normalny przelew.
A ci którzy lubią rozwiązania „korzystaj i zapomnij” pewnie wolą zlecenie stałe.
Raczej polecenie zapłaty, bo zlecenie stałe zazwyczaj obciążanie rachunku stałą kwotą w równych odstępach czasu.
tyle , ze przy przelewie Play masz zaksiegowana kase w ciagu kilku minut, jak ktos ma blokade a wstrzymywal blokade to napewno jest pomocne
Korzystam z usług Play od 2008 i nigdy nie miałem blokady, bo zawsze płacę w terminie :)
konkurs jak najbardziej ok tyle że nagrody kiepskie, w 2012 w konkursie konkurencji wygrałem Ipada 2 też za zapłacenie faktury u partnera i jakieś tam hasełko konkursowe…więc nie ma się czym jarać a co do płatności to loguje się na konto płacę i mam po zawodach bez stresu i komplikacji
najlepiej miec konto w banku i robic przelewy w domu na komputerze i zglowy kazdy w play ma swoje konto i po sprawie ale tez problem bo ksiegowosc chyba sie opiernicza strasznie dlugo ksiegoja wplaty
Dla mnie to super sprawa, bo kasa jest od razu księgowana. Polecenia zapłaty nie lubię, bo zawsze muszę mieć zapewnione środki na koncie, których juz często nie mam przy terminie płatności. A tak, w dniu wypłaty od razu szybki przelewik
Zawsze to jakaś opcja, z tego co pamiętam to opłata jest tylko symboliczna (50 groszy?)
ja wolę jednak zrobić tradycyjne przelewy;)
Opłata 50gr dotyczy usługi „Przelew Online” (szybkiego przelewu dokonywanego poprzez link na Play24), a nie usługi „Przelew do Play” (Invoobill) czyli udostępniania danych do przelewu w systemie transakcyjnym bankowości internetowej.
A ja sobie chwalę taką opcję – w 10 minut faktura z Play Internet zapłacona i zaksięgowana. Rewelacja! :)
A ja nic tym razem nie napiszę bo ostatni mój post został wykasowany przez gruchomodertora :( Potraktowaliście mnie jak jakiegoś nie wiadomo kogo :(
Nie został :(
Ta opcja „Przelew do Play” jest płatna?
bezpłatna
„Przelew do Play” jest usługą bezpłatną.
Opłata 50gr dotyczy usługi „Przelew Online” (szybki przelew realizowany przez link w Play24).
gdzie podaja cene? przyznam, ze szukalem i nie znalazlem
Jeżeli mój bank ma darmowe przelewy,zrobię sobie odbiorcę zdefiniowanego (bez wpisywania hasła)i wykonuję przelew w 30 sek to po co płacić 50 gr? Niby niewiele ale grosz do grosza….A gdyby mieć np 10 takich płatności na miesiąc (co nie jest wygórowaną liczbą)…..
Przelew do Play (Invoobill) jest bezpłatny.
Opłata 50gr dotyczy szybkiego przelewu dokonanego przy użyciu linku na Play24.
ja korzystam, jest ok, ALE… mam wrażenie że mBank celowo tak ukrył tą opcję płatności za 'eFaktury’, aby co miesiąc mieć problem ze znalezieniem odpowiedniej zakładki [Przelew -> Wykonaj przelew cykliczny -> eFaktura -> Płatności -> Akceptuj] Trudniej się nie dało tego ukryć? ;-)
Ja korzystam z bm.pl – system Blue Media – SAM pobiera faktury z Play i mogę płacić automatycznie z karty płatniczej.
Ja chodzę na Pocztę Polską i dam opłacam wszelakie rachunki. Pogadam z miłymi Paniami i jest fajnie.
Super Wiesław!
Poczta wciąż zatrudnia bardzo wiele osób, fajnie, że są osoby, które się dorzucaja do ich pensji;)
Ile kosztuje na poczcie zrobienie przelewu? (dla mnie to abstrakcja)
Coś ok. 3zł.
Ja tam wolę zrobić płacić z konta (przelew, albo formy automatyczne – polecenie zapłaty, zlecenie stałe) – nie płacę prowizji, nie muszę szukać placówki banku/poczty/agencji opłat i stać w kolejkach. I zawsze mam dostęp do potwierdzeń wykonanych transakcji.
Brakuje możliwość płatności w salonie.
W dniu 10.02.2015 r. stałem się klientem Firmy PLAY. Formalności zostały załatwione w punkcie Obsługi klienta w Ełku przy ul. Wojska Polskiego – muszę dodać że obsługa była bardzo miła. Pani poinformowała mnie, że mam oczekiwać na fakturę do opłaty, co też w niedługim czasie się stało. Radość moja trwała do dnia 15.07.2015r. W tym dniu otrzymałem SMS-a z Play
z prośbą o wpłatę zaległości w kwocie 29,99 zł + odsetki karne razem 30,79 zł która jest na moim koncie. Należność natychmiast uregulowałem przelewem chociaż nie miałem o tym żadnego pojęcia, gdyż nie dotarła do mnie faktura na powyższą kwotę. Następnego dnia tj. 16.07.2015r. otrzymałem wezwanie
z groźbami z firmy windykacyjnej Kaczmarski inkaso Sp. Z.o.o o zapłacenie kwoty 30,79 zł na konto wierzyciela /Play/. Telefonicznie upewniłem się
w dziale obsługi klienta, że moje konto jest czyste. Poinformowałem firmę Kaczmarski o tym fakcie. Otrzymałem informacje, iż nie posiadają żadnej informacji na ten temat i nadal żądają zapłaty ze wszystkimi konsekwencjami. Ponownie kontaktowałem się z biurem obsługi w celu wyjaśnienia tej dziwnej sytuacji. Otrzymałem zapewnienie, że z moim kontem wszystko jest
w porządku. W dniu 20.07.2015 r. otrzymałem ostateczne wezwanie z następnej firmy windykacyjnej INKASOPlus na kwotę 30,79zł. Ponowne kontakty
z biurem obsługi, z firmą windykacyjną w celu wyjaśnienia sytuacji. Nadmieniam iż rozmowy z windykacją nie należały do przyjemności. Po godzinie otrzymałem telefon z następnej firmy windykacyjnej o zapłatę 30,77 zł zaległości w PLAY. To już było ponad moją cierpliwość.
Jestem zbulwersowany tą sytuacją. Nie widzę tu swojej winy, gdyż wszelkie należności reguluję na bieżąco. Takie traktowanie klienta uważam za skandaliczne i niedopuszczalne. Nadmieniam, że wszystkie rozmowy mam nagrane i zamierzam sprawę skierować do Prokuratury z wnioskiem o złośliwe nękanie, co będzie się wiązało z wyegzekwowaniem odszkodowania za szkody moralne. Ile jeszcze firm windykacyjnych będzie mnie nękać?
Pozostaje pytanie kto pokryje koszty połączeń z biurem obsługi klienta?
Nadmieniam że jest to moja pierwsza i ostatnia współpraca z Firmą PLAY. Do czasu zakończenia umowy będę regulował należności zgodnie ze zobowiązaniem.
Żądam pisemnego potwierdzenia, iż moje koto w PALY jest wolne od zaległości i odpowiedź na zaistniałą sytuację.