„Play nieetyczny i taki beeee”

Udostępnij

Dziś dostałem kilka maili z pytaniami czy skomentuję w jakiś sposób dzisiejszy wywiad z Panem Prezesem Baucem.

No cóż. W efekcie tego tekstu powstaną kolejne. Jeden już jutro w Gazecie Wyborczej.

https://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6702313,Jak_Play_z_Plusem. html

Niestety w tekście bardzo skrócono moją wypowiedź.

zadano mi dwa pytania:

czy reklama jest etyczna:
Gruszka:

– Nasza kampania informacyjna nie jest nieetyczna, dla niektórych może być agresywna, ale zdecydowanie jest etyczna. Opowiada o sytuacji, która może spotkać każdego klienta Ery, Orange i co ważne również PLAY. To kampania uniwersalna, która jest odpowiedzią na pytania klientów zadawane w naszych salonach. Informujemy, nie zachęcamy.- mówi Marcin Gruszka, rzecznik Play.

Drugie dotyczyło tego, czy nasi pracownicy biegają i zaczepiają klientów na ulicy wręczając im druki do wypowiedzenia umowy.
Gruszka
– Mam nadzieję, że Pan prezes Polkomtela mówi o udokumentowanych, konkretnych przypadkach, bo nasza firma wyraźnie zakazała stosowania takich praktyk swoim sprzedawcom – mówi Gruszka. – Pytanie czy etyczne są ciągłe awarie systemu, drukarek i promocja dla sprzedawców sieci PLUS” Licencja na zatrzymanie” itd. Wszystko po to aby klienta zatrzymać /wielka szkoda, że ten fragment wycięto/
Najbardziej w tekście w Wyborczej podba mi się informacja o pikietach – no to już Panów z konkurencji poniosła ułańska fantazja.
good night and good luck

Zobacz więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości