LongPLAY bez telefonu

15 marca o 15:06
komentarzy 68

W ramach promocji bez telefonu z umową na 12 miesięcy – w ramach promocji przyznawany jest rabat 50% na abonament na zawsze, do momentu kiedy klient przedłuży / rozwiąże umowę.

ABONAMENT 29 49 69 99
Liczba minut / SMS 120 MINUTlub 161 SMS 240 MINUTLub 272 SMS 350 MINUTlub 383 SMS 500 MINUTlub 550 SMS
Promocyjny abonament miesięczny 14,5 PLN 24,6 PLN 34,5 PLN 49,5 PLN

Plus najbardziej potrzebny Wam pakiet!

PS: Przepraszam, rozpedziłem się. Aktywowane pakiety są płatne!

 Promocja dostępna w POS, eShop, Telesales oraz w procesie MNP

Kategoria: Longplay, Play  

KOMENTARZE 68

Jesteście kochani !!! ;) ta oferta jest cudowna. Mogę ją nawet podpisać na 24 miesiące, szkoda ze mozna tylko na rok, bo jest rewelacyjna.
Po roku oferta się nie wyłącza - zostaje :)
Z tego, co Marcin napisal, wnioskuje, ze po tych 12 miesiacach mozesz zostac na czas nieokreslony na tych samych warunkach, ale to sa tylko moje przypuszczenia.
orgazma dostalas to play a nie wibrator
no i tu mozna brac 69 + pakiet 100mb i koszt w 40 sie zamyka ;D
A 49zl - 50% to nie jest przypadkiem 24,50zl? ;)
No to już jest super oferta! Za nie całe 25zł 240min.
Czy można wykupić kilka pakietów czyli po jednym każdego typu ?
Jej - skoro 50% taniej i 1 pakiet gratis to biorę w ciemno :) Lepsze od PF :)
Aha - ale za ile ten pakiet? Najmniejszy czy np można wziąc 1000 SMSów za 15 PLN?
ten jeden pakiet to za darmo i mozliwosc aktywacji (odplatnej) innych pakietow? w takim razie LP moze byc konkurencja dla PF ! :)
Czyli to jest pełna oferta LongPlay, po upuście 50% mam abo za 34,5zł i 350 minut , darmowe w sieci i jeszcze dodatkowo pakiet do wyboru?
GIT Madżonez
LongPLAY bez telefonu jest ciekawszy niż z telefonem ;)
MEGA oferta. Wykorzystam środki w PF i przechodze na abo! :)
Wszystko pięknie, ale wpierw chcę zobaczyć regulamin ;-)
Przydaloby sie wyklarowanie jak to jest z tym "najbardziej potrzebnym pakietem", czy on tez jest na caly okres umowy i co np. moge sobie wybrac stan darmowy, albo inny pakiet za 15zl do tego abo 29 za 14,5(jakos watpie)?
cytat: "Plus najbardziej potrzebny Wam pakiet!" -poproszę o wyjaśnienie tego zwrotu z przykłądami i cenami rzecz jasna
Właśnie, dla wielu najbardziej interesujące jest to, jak w tańszych abo LP w opcji bez telefonu będzie wyglądał SD
Jeśli to sformułowanie "Plus najbardziej potrzebny Wam pakiet" pozwala na dobranie w prezencie jednego pakietu, włącznie z tym najbardziej kuszącym, czyli: "Nieograniczone połączenia do Play za 19 zł" , to oferta stanie się realną konkurencją dla PF :-)
Plus najbardziej potrzebny Wam pakiet! Ok czy mozna prosic o rozwiniecie tej mysli. Czy jest jakas oplata za ten pakiet czy 50% ceny sie placi. Jak to rozumiec bo zostalo rzucone haslo ale musimy sie domyslac co i jak.
Play
Przepraszam, mój błąd - za pakiet trzeba zaplacić.
No to kiepsko, że trzeba będzie zapłacić :-/. A ile dokładnie?
dariusz119
super oferta!!!!
Czy w tym abo za 34,5zł mam darmowe w sieci bez dodatkowych opłat?
Dobra oferta:)

to teraz pytanie dnia -- czy ktos w Play pomyslal i jest bonus dla przechodzacych z innych sieci jest, czy nie - i lepiej przejsc do PF i pozniej z tej oferty skorzystac.
Czyli musimy wybrać obowiązkowo jakiś pakiet? Bo już się pogubiłam.
Swietne ! Chyba zmigruje jeden numer z Play Fresh do abonamentu za 34 PLN. Akurat w grudniu zmigrowalem numer z Orane , telefonik mam wystarczajacy ( c702 ) wiec sie taka taryfa nada :D szkoda, ze umowa nie jest krotsza, nie lubie sie wiazac z operatorami ( zadnymi ) A swoja droga, czekam na telefony na deser bis, bo i tak doladowywuje PF za 100 zeta albo i czasem wiecej na miesiac.
czy w tych abonamentach są tez minuty na stacjonarne?
dokładnie , proszę o sprostowanie bo jeśli tak to ... welcome again no phone abo ;]
i tak słabo, lepiej zostać we Freshu, wysyłam ok 300 smsów miesięcznie, we Freshu mam je za darmo przy doładowaniu, a tu musiałbym puścić "z dymem" prawie cały abonament :)

OIDP w cenniku jest usluga "stan darmowy" (19zl) to raczej nie ma szans zeby sie tutaj w ktorymkolwiek pakiecie zawierala, ale kto wie -- obym sie mylil! Czekamy na Regulaminy Marcinie.
Świetna oferta. Odnoszę wrażenie, że może ściągnąć do abonamentu tych ludzi z Fresha, którzy telefonu i tak nie kupują u operatora, a chcą tylko rozmawiać dużo i tanio.
W sumie jedna jedyna rzecz ktorej brakuje na pierwszy rzut oka --- tanie rozmowy na stacjonarne (w biznesie play rozmowy w sieci i na stacjonarne za darmo). Na drugi rzut oka - pakiet 100minut za 5zl -- jesli jest tak jak w PF, czyli jest to pakiet do play i na stacjonarne i moze wziac wiecej niz 1sztuke/msc to witaj play bez telefonu. :)
Zaczalem mocne zasilanie fundacji TVN srodkami z konta -- POMAGAM na 7126 gdyby ktos tez sie zastanawial:)
W taryfie "Longplay bez telefonu" za 34,50 są identyczne warunki jak w zwykłym Longplayu za 69? SD jest w standardzie i na zawsze?
Mnie to też interesuje właśnie, a nijak nie da się dojść prawdy...
Panie Marcinie, czy w w/w promocji obowiązuje pełna oferta LongPlay i jest przyznawany rabat na abonament, czy jest to tylko oferta minuty/sms/mms bez Stanu Darmowego?
pytanie czy w abo 69 bez telefonu czyli 34,5
1.mam 350 minut wymiennie na smsy do wszystkich i play na zawsze darmowo
2.mozliwość kupna płatnych pakietów online
3. możliwość korzystania na roamingu plusa
4. czy minuty przechodzą na następne okresy rozliczeniowe
Jak ZWYKLE BRAK DOKŁADNEGO wyjaśnienia! Czy Wy się kiedyś nauczycie pisać dla ludzi skoro oferty dla ludzi wymyślacie? Proszę rozwinąć temat oferty bez telefonu.
Moim zdaniem MUSI być stan darmowy. W przeciwnym wypadku oferta ledwo dobra.
masz rację bez darmowego oferta słaaaba - w porównaniu do FRESHa
1) Dostajesz 237 minut/550 smsów w ramach opłaty abonamentowej i 113 minut jako gratis o czym w żadnych materiałach po za regulaminem pewnie nie wyczytasz.
2) Jak widać jest taka możliwość
3) A czemu niby miałoby nie być takiej możliwości?
4) Znając życie ani kwota abonamentu, ani gratisowe minuty nie będą przechodzić na następny miesiąc, co powoli staje się znakiem rozpoznawczym Play... Co komu po milionach minut, gdy czasem może się zdarzyć, że ich nie wykorzystamy?
Nie łudźcie się tymi wszystkim i bonusami. Play musi zarabiać!!!! Widzę jak niektórzy piszą o darmowych MB w pakiecie. Oby się tylko nie zdziwili jak nie zamkną się w abonamencie i przyjdzie im dopłacić parę stówek
w koncu brak odpowiedzi czy przy braku fonu jest bonus free to play always
Już nie sztyni
Jeżeli jest to promocja, to jak długo będzie dostępna?
Kiedy oferta dostępna będzie oficjalnie? Na playmobile.pl nic nie widzę o LongPlay, a bez regulaminu i cennika nie za wesoło.
Pytałem w salonie. W przypadku oferty bez telefonu i Abonamentu 69 zł, placisz 34,50 ale UWAGA! stan darmowy kosztuje dodatkowo 19 zł. Stan darmowy jest za darmowy tylko w przypadku umowy dwuletniej.
Jeśli to prawda to jak niby to okazja? Zniżka 34,50 PLN ale dopłacam 19 PLN więc w sumie zyskuję niewiele. Coś dziwne.
LongPlay bez telefonu. Info z innego forum. L pisze:
Pytałem w salonie. W przypadku oferty bez telefonu i Aabonamentu 69 zł, placisz 34,50 ale UWAGA! stan darmowy kosztuje dodatkowo 19 zł. Stan darmowy jest za darmowy tylko w przypadku umowy dwuletniej.

19PLN za SD bez fonu - to ma być dowcip? Mało śmieszny, jeżeli to prawda.
No to piękny sen prysł...
Szkoda, że skopali nieco tą ofertę bo byłaby na prawdę bardzo atrakcyjna, to nawet Orange nie pozbawiał "prezentów". Zasady były zawsze proste rabat 50% przez jakiś tam okres umowy, a reszta bez zmian, a tutaj okrajanie z najważniejszego bonusu jakim jest SD, szkoda, szkoda, szkoda .... :-)
Ludzie, SMS po 18 groszy? - jeden sms prawie w cenie minuty? TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA
Kto wymyślił taki przelicznik? Chyba ktoś z W3 Wam wymyślał te abonamenty... 0,29 zł minuta a 0,18zł sms = 1,6 smsa za minutę - chyba najbardziej niekorzystny przelicznik na rynku.
Czy dla opcji Long bez telefonu jest przygotowana oferta Replay - w której będę mogła korzystać z dodatkowych pakietów?
No jeśli bez SD to zapominam o abonamencie. Az tak zdesperowany nie jestem :)
Czy ktoś może udzielić informacji, jak to jest z tymi pakietami. Jasne jest, że SD nie ma w "LongPlay bez telefonu", pytanie tylko czy można go dokupić dodatkowo skoro w regulaminie „Nieograniczone połączenia w Play” w warunkach ogólnych skorzystania z Oferty Promocyjnej jest:
"Niniejsza usługa jest przeznaczona dla Abonentów Oferty Oferty LongPlay, Oferty LongPlay
TELEFON oraz Oferty Play Premium.", wiec nie ma tu słowa o "LongPlay bez telefonu". To samo się tyczy innych pakietów ("Wieczory i Weekendy", "Taniej z wybranymi numerami", itp). Jak to w końcu jest?
Czy Wam również ludzie z telesales (telesales@playsklep.pl) próbują wmówić, że w przypadku oferty "LongPlay 69 + RePlay Ekstra LongPlay (12)" - bo coś takiego mi zaoferowano przy przedłużaniu umowy - opłata za transfer danych jest rozliczana w ramach pakietu złotówek (czyli tak samo jak połączenia/sms/mms)?

Wysłałem mejla do rzecznika z prośbą o zabranie głosu w tej sprawie, lecz póki co pozostałem bez odpowiedzi.
pytanie jest tez czy e faktura w long play bez telefonu daje 30 minut do play i na stacjonarne przez pol roku??
Jesli nie ma darmowych rozmów do play itrzeba dopłacic 19zl to lepsza ta z tel bo wychodzi troche drożej ale mamy nowy tel.
"5. Abonent, który przeniesie swój numer z wcześniej obowiązującej Oferty Abonamentowej One Play,
One Play PRO, Nowy Play Abonament, Play Abonament, Rozmawiaj i pisz, Rozmawiaj bez końca,
na Ofertę LongPlay traci prawo do korzystania z dotychczasowych warunków Oferty Promocyjnej,
oraz nie może korzystać z dodatkowych usług oraz pakietów przyznawanych w ramach niniejszej
Oferty Promocyjnej."

Czyli pakiety sa platne, ale dla nowych klientow. Dla starego abonamentowca, ktoremu konczy sie umowa platne pakiety nie sa dane. - Dobrze rozumie?

I w koncu jakie jest oficjalne stanowisko co do stanu darmowego w abo 69zl (34,50zl z rabatem)? - Jest czy go nie ma przy przedluzaniu abonamentu?
Panie Rzecznik, wchodzi Pan czasami na tego swojego bloga?
Wyzej zadalem 2 pytania. Brak reakcji rozumie za potwierdzenie tego, co napisalem. Jezeli jest inaczej, to prosze uswiadomic mnie i innych uzytkownikow. Prosze wziasc pod uwage, ze klienci traktuja Pana czesto za najlepsze i najbardziej wiarygodne zrodlo informacji.
Tak jak moge zrozumiec, ze SD jest na zawsze tylko w ofercie z telefonem za abonament 69-zlotowy (PLAY chce zarobic), to dlaczego uniemozliwia sie wykupowanie pakietow starym klientom, w rozumieniu pkt.5 regulaminu? Rozumie, ze "wszyscy sa rowni, ale niektorzy sa rowniejsi"?
Long Play bez telefonu to jedna wielka ściema przynajmniej jeżeli chodzi o pracowników którzy zajmuja sie obsługa klienta. podpisałam umowe po telefonie miłej Pani która zaproponowała super oferte jedyne 24,50 i dodatkowo stan darmowy przez pol roku po czym po podpisanu umowy okazalo ze sie ze nie ma takiej oferty. dodatowo napisalam maila z zapytaniem o sposób rozliczania minut z abonamentu i dostałam kolejne potwierdzenie ze stan darmowy mam włączony. Jednak okazało sie ze za minuty w play płace i nie mam nawet mozliwości zrezygnowania z umowy bo w umowie nigdzie nie mam tego zapisanego ;/ a słowa pani moge sobie ze tak powiem wsadzic głeboko... Nigdy wiecej zadnego abonamentu w tej sieci ludzie ktorzy siedza na obsludze nie mają pojęcia co mówią a tacy naiwni klienci jak ja łapią sie na ich oferty
spoko ja tez dzisiaj podpisałem.
i to co przeczytałem to szok.
oczywiście rozmowe z Panią mam nagraną i jeśli potwierdzi się najgorsze stawiam jasny warunek:
zerwanie umowy albo sprawa do sądu za celowe wprowadzenie w błąd.
Poza tym wyczytalem juz po tym jak podpisalem bo oczywiscie wczesniej nie bylo mozliwosci bo przesylka zamknieta szczelnie i dopiero dostalem jak podpisalem ze zobowiązuje się do jednorazowej zaplaty playonline 49 zł. Jak tylko zobacze taką kwote na rachunku to wiadomo co zrobie.
W regulaminie ww. promocji jest mowa o promocyjnym pakiecie minut do wszystkich w wyskokosci 71 minut (LP 49) Ktoś mi uświadomi gdzie są pozostałe minuty? Dokładnie 169?
Dobra już się zorientowałam 49 zł abonament = 169 minut + pakiet promocyjny 71 minut. Razem 240 minut. I wszystko jasne ;) Aha w LP 49 jednorazowa opłata wynosi 28 zł, w LP 29 - 49 zł
OK czyli na przykład LP 49 = 350 minut. Czy te minuty są do wszystkich sieci czy część do Play, a część do wszystkich sieci. Niech ktoś to łopatologicznie rozpisze ile i do kogo.
OK czyli na przykład LP bez telefonu 49 = 350 minut. Czy te minuty są do wszystkich sieci, czy część do Play, a część do pozostałych sieci. Niech ktoś to łopatologicznie rozpisze ile i do kogo.
posiadam od nie dawna long play 29 i jestem zadowolony z tej sieci polecam tą sieć warto

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość