Poczta głosowa lite – nowa usługa w PLAY

3 lutego o 8:13
komentarzy 176

Poczta głosowa lite - to nowa usługa, którą oddajemy Wam bezpłatnie.

Zapewne korzystaliście lub korzystacie ze standardowej poczty głosowej, w której  musieliście dzwonić na numer poczty i wybierać odpowiednie opcje z menu by odsłuchać zostawioną dla Was wiadomość. W wersji Lite proponujemy Ci lekką, łatwą i co najważniejsze całkowicie darmową możliwość odbierania wiadomości. Dzięki niej każda nagrana wiadomość trafia na Twój telefon jako wiadomość MMS. Możesz ją odsłuchać  kiedy chcesz (od razu a może za tydzień?), bo wiadomość MMS jest przy Tobie w Twoim telefonie i sam decydujesz kiedy ją otworzyć i kiedy skasować

Jak to działa?

1. Kiedy masz włączoną Pocztę Głosową Lite i dzwoni ktoś do Ciebie (a jesteś poza zasięgiem, nie odbierasz lub gdy jesteś zajęty), to ta osoba słyszy komunikat: ?Nagraj wiadomość. Wyślemy ją MMS-em na telefon odbiorcy? i  może nagrać dla Ciebie wiadomość (max 3 minuty).

2.    Ty otrzymujesz MMSa z wiadomością załączoną jako plik dźwiękowy.  Aby ją usłyszeć, wystarczy po prostu ją otworzyć.

Jak zarządzać?

1.  Krótkimi kodami – wybierz odpowiedni kod z klawiatury telefonu i zatwierdź zieloną słuchawką:

- *111*144*1# – włączenie usługi

- *111*144*2# – wyłączenie usługi

- *111*144*3# - sprawdzenie stanu usługi

2. Przez InternetPlay24

  1. Na portalu www.playmobile.pl z wejdź do Play24
  2. W zakładce [Usługi] włącz usługę Poczta głosowa lite

Więcej o usłudze na stronie Playmobile.pl.

Kategoria: Play  

KOMENTARZE 176

Świetna usługa. Juz gdzieś o niej czytałem ;)
czyzby jedyne roznice do tej uslugi: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslug... to brak oplaty miesiecznej, sztywny limit dlugosci wiadomosci i brak przechowywania wiadomosci na poczcie glosowej?

Bo zmiany na plus :)
A nagrania wideo też będzie wysyłać? Jeżeli tak, to w ogole byłoby super.
Bardzo fajny pomysł! Sam poczty głosowej nie lubię, ale pomysł mi się podoba jako alternatywa dla tradycyjnej poczty głosowej
K.O.L.E.K.T.Y.W.
Jest Notka SMS, teraz będzie także Notka MMS.
Trochę inna zasada działania.
K.O.L.E.K.T.Y.W.
jesteś pewien? wszystko wyjdzie w działaniu a nie w teorii.
W notce sms były treści do wyboru a tu nagrywasz wiadomość głosową i wysyłasz mms-em na telefon odbiorcy.
K.O.L.E.K.T.Y.W.
ciagle nie rozumiesz. pamietasz jakie były kłopoty z NotkaSMS i jej wyłaczeniem? Mam nadzieję, iz PLAY sie nauczył na błedach i nie będzie powtórki.
Trzeba było tak od razu:)
Ja czekam aż zrobicie czat z technikiem. Albo miejsce w którym można zgłaszać bezpośrednio do techników z danego regionu informacje co do działania sieci swoje uwagi itp.
Chciałem ostatnio zgłosić zapytanie techniczne przez play24 opisałem się daje wyślij wywalił błąd i po zgłoszeniu:(
Napisałem do play4you2 :)
Wg mnie totalnie zbędny bzdet
W moim odczuciu kolejna niepotrzebna usługa...
Trzeba było włączyć wszystkim bez pytania o zgodę i pozostawić bez możliwości wyłączenia... Przecież tak lubicie uszczęśliwiać wszystkich...
Krzysztof
Genialna usługa, play jak zwykle wszystkie usługi promocje ma genialne :)
Otóż nie wszystkie. Trochę też skopali. A Ty liczysz na telefon, czy doładowanie za "ciepłe słowo"?
OSTRZEGAM
NOWA USŁUGA ? niech dobrze PLAY przygotuje stary temat tzn FATALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA złożyłem 3 reklamacje i dostałem 3 razy rekompensaty w postaci dodatkowych transferów i co teraz ? PLAY mnie olewa nie dosyć że nie aktywują tych usług mimo pisemnych wniosków to na dodatek milczą - 3 razy Play wyłożył się na podstawowych usługach - WNIOSKI dla wszystkich BOK i pisanie do nich zgłoszeń przez stronę / wysyłanie e-mailem jest niczym. I niech teraz atakują mnie pracownicy tej firmy wpisując dalej pozytywne komentarze - słowem Play to najgorszy operatora w Polsce to że jest tani nie oznacza że może z nami jeżdzić jak po bandzie nie realizując swoich zobowiązań - do czytających tu pozytywne opinie tutaj na tym blogu w komentarzach są ? ale od kogo ? .......
.... a na primier ode mnie. Nie pracuje w Play i nigdy nie będę tam pracował ale póki co, komentarze daje pozytywne bo są po prostu zajefajni i tyle. Nie mam z nimi żadnych większych czy nawet średnich problemów czego dowodem może być fakt, że od ponad roku na w sumie 5 numerach nie musiałem korzystać z BOK-u czy zgłoszeń na P24.
Niepasuje to paszol won do konkurencji! może tam będziesz miał lepszą obsługe! ha ha.
PLAY TO GENIALNY OPERATOR, CHWAŁA WAM ZATO ŻE JESTEŚĆIE!:)
Zmień Kolego leki, bo te Ci szkodzą!
AnonimowyInfomrator
dlaczego Play nie informuje o tej usłudze? 10% na facebook? http://www.proline.pl/?n=play-mniejsze-ekstra-dol... Do 31 stycznia było 30% teraz 10% ok ale dlaczego o tym Play nie mówi? Może nie chce żeby ludzie przedłużyli sobie pakiet 100zł za 30zł? Najpierw do 24stycznia tragicznie działały kody i play24, jakoś dziwnie że do 24stycznia (30 dni wcześniej najwięcej ludzi włączyło ten pakiet). Ja już raz sobie przedłużyłem pakiet 100za30 doładowaniem z fikcyjnego konta na FB teraz zrobię to ponownie. NIE zemną PLAY te numery!
Freszowiec
Informacja o zmianach w doładowaniu przez Facebooka była na blogu rzecznika kilka dni temu.
K.O.L.E.K.T.Y.W.
Było info nt. temat. Kłopoty z czytaniem? http://www.facebook.com/Play?ref=ts#!/photo.php?f...
Nie wiem, po co takie machinacje, skoro na http://doladowania.playmobile.pl/ też masz 10% więcej bez fikcyjnego profilu na facebooku i innych cudów ;).
Zróbcie proszę Voicemaila dla iPhone ;-)
Poczta głosowa lite daje taką samą wygodę ja Visual Voicemail - wiadomości widzisz w swojej skrzynce odbiorczej, masz do nich przypisane kontakty z ksiązki adresowej. I jest za darmo.
kolejna lipa, żeby wyciągnąć pieniądze
Freszowiec
Ktoś Ci każe korzystać z usługi?
Zapewne juz jest aktywowana na moim koncie bez mojej zgody jak notka sms
Po co te bzdety wypisujesz?
Sprawdziłeś? Nie.
bzdety chodzi o 4G Play :D?
Czy jest szansa na nagranie własnej zapowiedzi do tej usługi?
Lakoniczna informacja "Nagraj wiadomość. Wyślemy ją MMS-em na telefon odbiorcy” w moim przypadku to trochę za mało...
A to będzie z urzędu uruchomione wszystkim? Mam zasadę, nigdy nie korzystam z poczty głosowej. Albo odbieram albo na drzewo :)
SPYCHOLOGIA I BRAK PROFESJONALIZMU
Nie wiem gdzie mogę umieścić swój komentarz albo raczej reklamacje - ale spychologia w Państwa firmie to rzecz powszechna i rażąca - przeniosłam do was swój numer który miałam od 8 lat - bardzo mi na nim zależało- wam natomiast na mnie jako kliencie nie bardzo - od 1,5 miesiąca czekałam na podpisanie umowy bo wraz z nią liczyłam na nokie e72 której w monecie przeniesienia numeru salon nie posiadał - rozumiem może się tak zdarzyć - potem jeszcze były moje 3 wizyty -nadal brak telefonu. potem kolejne obietnice ,ze niebawem pojawi sie telefon- 0 odzewu z państwa strony! telefony na infolinie nie pomogły - w ostatnim dniu gdy numer był aktywny dostałam informacje z salonu , do którego cały dzień próbowałam się dodzwonić, że telefonu nie ma i że mogę sobie podzwonić po innych salonach zapytać czy przypadkiem któryś go nie ma! - Dla klienta nie ma chyba gorszej rzeczy- jaką może usłyszeć- oczywiście nie omieszkałam zapytać pani czy się jej role nie pomyliły i to ona powinna zabiegać o to ,żebym była ich klientem a nie ja- pani jednak wytłumaczyła mi ,że nie wszystkie salony mają ze sobą podpisane umowy i zakończyła rozmowę. Tak więc resztę dnia spędziłam na obdzwanianiu salonów - numer przepadł a ja obiecuje wam i sobie ,ze tak tej sprawy nie zostawię.
Magda, takie rzeczy tylko w Play. Dlatego dobra rada, trzymaj się z daleka od parszywych Taśmowców.
A co ma piernik do wiatraka?
Zgłoś to do działu reklamacji a nie wypisuj w komentarzach do nowej usługi poczty głosowej...
zadowolony
to jest tania sieć a nie sieć all inclusive dla arapskich shejków
@Nabity problem w stanach z klientami którzy bardzo często i gęsto korzystają z sieci przez telefon jest nie od dziś, w NJ nawet bardzo ograniczono usługi dla internetu mobilnego, bo jest przeciążenie. W Play to co innego nie dość że i tak ciężko jest u nich złapać ten internet na ich zasięgu (na Plusa to co innego i inny cennik). Cóż do autorki komentarza "Magdy" trzeba było się tego spodziewać że ich BOK jest taki a nie inny. Nie od dziś było i jest to wiadome że poziom obsługi jest bardzo przeciętny.
Magda, nie przesadzaj, nic nie przepadło ;) wystarczy przejśc sie do jakiegokolwiek salonu i podpisać umowę lub chociażby wrzucić numer na fresha :)
Z prasy można się dziś dowiedzieć, że niektórzy operatorzy za Oceanem zawyżają rachunki za Internet, to przecież tak samo jak Taśmowcy z Play!
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/483457,at_...
Freszowiec
Jest tu moderator czy śpi może ktoś zajmie się takimi prowakatorami i zrobi w koncu porzadek, przeciez ten koment nie ma zupelnie zwiazku z wpisem.
Freszowiec, jest takie stare przysłowie pszczół : nie ruszaj.... Nabitego bo będzie śmierdziało.
Kolego Freszowiec bardzo ciekawy link podał Nabity i warto go przeczytać.
Freszowiec
Link ciekawy zgadzam sie tylko jaki kontekst.
A łatwego wyłączenia poczty głosowej (kod, online) jak w innych sieciach brak.
Dlaczego w Play 24 nie można wyłączyć poczty?
Dlaczego nie mogliście zrobić kodu, który dezaktywuje usługę poczty na koncie?
##0002# tylko podmienia przekierowania i uruchamia notkę.

Play to rzeczywiście INNA TELEFONIA!
Po drugie bardzo podobają mi się modernizacje Play24, szkoda, że dotyczą one głownie wyglądu, a nie funkcjonalności. I jeszcze powodują problemy. Ostatnio pisałem 2 ważne zgłoszenia, które nie dotarły do BOK.
Odpowiedź BOK na te zgłoszenia:
"Witamy,

W związku z modernizacją serwisu Play24 Państwa zgłoszenie, jakie otrzymaliśmy 26.01.2011. nie zawiera treści. Bardzo prosimy o ponowne przesłanie zapytania korzystając z Play24 lub adresu email ok@pomocplay.pl.

Za powstałe niedogodności uprzejmie przepraszamy. Jednocześnie informujemy, iż obecnie serwis Play24 działa poprawnie i zachęcamy do jego odwiedzania.

Zespół Play"
Przeciez sam mozesz wylaczyc poczte w opcji 'przekierowania' na swoim telefonie.
Odróżniasz wyłączenie przekierowań od dezaktywacji usługi na koncie?
Mi przekierowania potrafiły czasem same wracać.

P.S. Zresztą co to za chamski zwyczaj u wszystkich operatorów, żeby na każdej nowej karcie włączać pocztę. A u Playa jeszcze wciskanie tej durnej notki.
Zresztą co to za chamski zwyczaj u wszystkich operatorów, żeby na każdej nowej karcie włączać pocztę.

Ja tu nie widze niczego chamskiego. Poczta glosowa ma tyle samo zwolennikow, co przeciwnikow.

PS nie widze roznicy miedzy deaktywacja, a wylaczeniem przekierowan, czyli niezglaszaniem sie poczty.
A ja niestety widzę.

P.S. Potem wszyscy się czepiają, że BOK źle działa, jak w sprawie wyłączenia głupiej obsługi trzeba do nich pisać. Postawcie w końcu na samoobsługę, ale taką, która działa.
Ja tam wyłączam przez BOK Play na P24, zazwyczaj sprawnie - docelowo chcę sytoacji gdzie nie ma Poczty Głosowej, oraz bzdurnej Notki. Powinien na to być kod, ale cóż... Z pięciu kart tylko raz miałem kłopot z jakimś nierozgarniętym konsultantem, który odpisał, że PG wyłączył, a ta, mimo upływu kilku dni nadal była aktywna... Trzeba było złożyć ponowne zgłoszenie i tym razem sprawę załatwiał ktoś nie tylko potrafiący czytać ze zrozumieniem, ale też nie kłamiący w odpowiedziach.
I za każdy tel do biura obsługi kasują złotówkę - niby niewiele ale pomnożyć przez ilość ludzi dzwoniących to niezła kasa...
Pytanie do osób mających okres rozliczeniowy 20: Czy ktoś jeszcze nie ma dostępu do efaktury z 20 stycznia?
Mam 2 dni do końca terminu płatności, a faktury brak. Dlaczego Play to jedyna sieć na świecie, gdzie efaktury się spóźniają?
Papierowe dochodziły na czas!!!
Nie histeryzuj z tą jedyną siecią na świecie. Moja mama nie dostała dwóch e-faktur z Telekomunikacji Polskiej. Kiedy ich nie zapłaciła z- przyczyn oczywistych-, upomniał się o nie, najęty wierzyciel. Po telefonicznej interwencji u operatora dowiedziała się, że jak chce papierową (kwota do zapłaty była zbyt wysoka), to niech najpierw zapłaci, a potem wystąpi na piśmie po wersję papierową.
A myślałem, że chociaż pod jednym względem Play się różni od W3 ;-)
Jak mogę w takim razie sprawdzić fakturę skoro jej w Play24 nie ma?

P.S. Gdyby nie to, że w P4 mogę za 1zł gadać ile chcę, to bym się z tą siecią pożegnał.
Play Online mnie nie zadowoliło, to wypowiedziałem umowę (oczywiście w Innej Telefonii Komórkowej nie obyło się bezproblemowo).
ks. Mustafa
Mozesz napisac cos wiecej o tych problemach? Ja jestem w trakcie rozwiazywania umowy i sie wlasnie zastanawiam czym mnie zaskocza... Grucha obiecala ze nie bedzie problemow :]
W trakcie nie powinni Cię już zaskakiwać, tylko się upewnij jaki jest termin, bo czasami się okazywało, że przesunęli wypowiedzenie o miesiąc do przodu.
P.S. Nauczyłem się, że umowy z P4 można rozwiązywać tylko przez MNP (przeniesienie numeru), bo wtedy Ty ustalasz termin i operator biorca ich przypilnuje. Polecam prepaidy w sieci na O. Starter gratis, a 10zł na koncie.
ks. Mustafa
Wlasnie dzwonilem do BOK i faktycznie pismo jeszcze nie wplynelo a trzeba bylo zrezygnowac z uslugi z miesiecznym wypowiedzeniem wiec Grucha bedzie mogl jeszcze wydac moje ostatnie 80zl na fryzjera :P bo nie wierze ze taka emo fryzure sam sobie codziennie zaczesuje :P hehe
Ja mam pocztę wyłaczona ale usługa naprawde przyjemna.
O co wam wszystkim chodzi? Wchodzicie na ten blog i nie widzicie jaka jest polityka Play wobec klienta. Jak chcecie wiedziec jaka ,to zobaczcie to zdjecie u góry: p. Gruszka+te dwie kobitki z boku. Przecież to aż nadto dobitny przekaz!
Frontem do klienta tyko ręce ma na oczach żeby nie patrzeć klientom w oczy :(
To chyba o konkurs chodziło ?
O widzę że "dyżurny Barwnik" zadziałał
odchodzi4
ciekawe ze usługa wprowadzona od razu bez testowania przez blogowiczów. czyzby play stworzył usługe która działa bez zarzutu ? pozyjemy zobaczymy.
i jeszcze pytanie kiedy właczycie ta usługe wszystkim? hehe
Widać przetestowali sami. Tak jak nadajnik u mnie który ma działać a nie działa :(
A będzie to działać w PO? Bo mam w play 24 w usługach tą opcję ale gdy chce ją włączyć to pokazuje mi że nie jest to dla mnie dostępne...
Marcinie,

Jest choćby cień szansy na uruchomienie Visual Voice Mail dla iPhona?
Poczta głosowa lite daje taką samą wygodę ja Visual Voicemail - wiadomości widzisz w swojej skrzynce odbiorczej jako MMSy, masz do nich przypisane kontakty z ksiązki adresowej. I jest za darmo.
stały abonent
http://www.speedtest.pl/results/17598905.jpg << ahh patrzcie jak pięknie chodzi, gdyby tak cały dzień chodziło a nie tylko przed południem to by było całkiem nieźle :P :)
A głównie w nocy tak chodzi :(
Już minęło 1,5 roku od wydania pozwolenia na stację bazową o oznaczeniu KNS 4401 A. W mojej okolicy nie było protestów itp. Proszę zajmijcie się tym. Stacji bazowej dotychczas brak a roaming Plusa jest najgorszy z całej W3. Jeżeli ktoś z czytających czyli Pan Marcin, Pan Zbyszek lub Play4You przeczytali mój komentarz to proszę o zajęcie się tą sprawą.
Gmina Radoszyce; 26-230 Radoszyce
spod hotelu
koło hotelu
Nie prawda woj. świętokrzyskie
9 dzień mija od zgłoszenia w PLAY 24 ,myślę że na przyszły tydzień będzie odpowiedz........,a że sami włączyli mi pakiety i naliczyli kasę bez komentarza .


Play najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce .


ha ha ha ha ...............ha

Kiedyś podobała mi się ta sieć,ale obecnie schodzi na psy,i bardzo u mnie straciła w notowaniach .
Widzę że Samsung wprowadza nowy telefon Samsung Galaxy SL I9003 z wymienionym ekranem na super clear LCD i procek inny reszta to samo. http://nt.interia.pl/news/nowy-samsung-galaxy-s-z...
ks. Mustafa
W playu dobrymi uslugami, ktore mnie przy nim trzmaja, są:
--- abo firmowe - musze przyznac ze b. dobra oferta + BOK nigdy mnie nie zawiodl, krotko oczekuje na rozmowe, kompetentni ludzie, szybka i profesjonalna obsluga.
--- we freshu waznosc konta przez rok niezaleznie od doladowania bo mam w rodzinie 2 dodatkowe freshe na ktorych 30zl starcza na srednio 3 miesiace; inni operatorzy daja tylko 30dni co uwazam za porazke.

Reszta dla mnie jest porownywalna z innymi operatorami i gdyby nie waznosc konta to prawdopodobnie bylbym w heyah :P

P.S. wazne tez ze Play korzysta z nadajnikow Plusa ktory wg mnie ma najlepsze pokrycie kraju w zasieg!
ks. Mustafa
dodam ze takie rzeczy jak 29gr/min pakiety stacjonarne, stan darmowy tez sa super (fresh) ale dostepne w lepszej czy gorszej opcji takze u innych :-)

4G - zaden atut, to moze byc dobry chwyt marketingowy na nowych uzytkownikow ktorych Play chce zlapac w "siec swojej sieci" :P Ci co maja PO lub mieli wiedza o czym pisze :-). Ja osobiscie juz nigdy nie kupie netu w Playu chocby byl najlepszy w calej europie poniewaz mam uraz i to calkiem spory... sorry
W play24 znów modernizują ciekawe dlaczego zawsze w czasie największego ruchu.
Czy da się coś zrobić, żeby móc odczytywać otrzymane MMS'y i móc je wysyłać mając jednocześnie zablokowany transfer poza "tanim" Internetem?
Apropo zasięgu:
Na zgłoszenie, że w mojej miejscowości rodzinnej nie ma zasięgu Play mi odpisuje:

"Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 27 stycznia 2011 roku.

Uprzejmie informuję, iż miejscowość Złożeniec jest objęta działaniem zasięgu telefonii komórkowej Play. Pragnę zaświadczyć, iż cały czas trwają prace nad ulepszeniem naszego zasięgu, jednak nie mogę udzielić informacji o planowanych zamianach ze względu na tajemnicę biznesową.
Jeżeli problem z zasięgiem występuje w dalszym ciągu, proszę o wypełnienie formatki technicznej oraz przesłanie jej w korespondencji zwrotnej celem ustalenia i wyeliminowania ewentualnej usterki:

• Nr abonenta:
• Częstotliwość problemu (rzadko / często / cały czas)?
• Miasto, w którym wystąpił problem:
• Ulica, przy której wystąpił problem:
• Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)?
• Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku / na zewnątrz)?
• Model telefonu:
• Komunikat na wyświetlaczu:
• Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
• Godziny w jakich wystąpił problem:
• Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, proszę podać:
• KRÓTKI OPIS PROBLEMU:

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl."

Jest objęta na ok. 40% powierzchni miejscowości, reszta nie ma zasięgu w domach ani poza nimi (na poziome min. 1-2 kresek). I co ja mam mu napisać...
Jak widzę tajemnice biznesową to mi się flaki przewracają. W BOK PLAY jak nie wiedzą co powiedzieć to mają tajemnicę biznesową. A w innych sieciach można się dowiedzieć czy jest planowane na ten rok czy nie bez problemu nie robią takich przedstawień.
No ale ja już to mam od roku, co to za nowość??!
Przecież poczta głosowa na MMS była w Play nie od dzisiaj, tyle że płatna. Bezpłatny był e-mail, który dochodził niestety z kilkugodzinnym opóźnieniem.
To jest uproszczona wersja - nie ma w ogóle opcji odsłuchiwania przez numer poczty głosowej, nie ma nagrywania powitań, ale za to jest bezpłatna (Poczta głosowa MMSem pozostaje dostępna i kosztuje 2 zl/m-c)
Nie moge aktywować bo USSD nie działa i Play24 - idzie dostać ku****y z ta siecią....
Dlatego podnieśli cenę BOK:) Jak spieprzą USSD i Play24 to mają zarobek jeszcze większy!
piszą, że to darmowe. Ale jak odbiera się MMSa to tel chyba łączy się z netem, a to jest płatne.
Play
Odbieranie MMS jest darmowe. Tak jest od zawsze i u każdego operatora. Po to właśnie jest specjalny APN do MMSow ;-)
A co z "wpadaniem" na pocztę? Na bank płatne!
a mogła by przyjść wiadomość SMS z treścią zostawionej wiadomości zamiast MMS? Dlaczego? Bo jeden z moich tel nie ma MMS :D
ks. Mustafa
operator komórkowy to nie jest koncert życzeń, masz płacić myto a nie uskarżać się na jakość usług!
To co opisujesz to Notka Sms.
ks. Mustafa
Powinieneś mieć ją aktywną z defaultu :)))))
Kolejna niepotrzebna usługa i to uruchamiana w czasie, gdy macie duże problemy z regulaminowym włączaniem usług i pakietów oraz działaniem kodów: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492&a...

Gratuluje, ale może poprawi się za miesiąc jak wprowadzicie 5g.
To dopiero poprawi się przy 6G+
Sławomir
Moje wyłączenie poczty :
>>>>>>>>>>>>>>>>>
"Uprzejmie proszę o całkowite wyłączenie poczty głosowej dla moich numerów:
66xxxxxxxxx
66xxxxxxxxx
60xxxxxxxxx
Pozdrawiam- Sławomir XXXXXXXXXXXX"

/Pisownia oryginalna ale warto pokazać/
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 7 grudnia 2009 r., dotyczące wyłączenia poczty głosowej.

W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w celu wyłączenia poczty wystarczy dezaktywować przekierowanie połączeń poprzez wybranie i zatwierdzenie na klawiaturze telefonu kodu ##002#. Może Pani również złożyć dyspozycję dezaktywacji poczty głosowej w Obsłudze Klienta, kontaktując się z nami za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej lub dzwoniąc pod numery *500, 790 500 500.

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.

Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

Z poważaniem
XXXXXXXXXXXXXXXXX
konsultant back office ds. obsługi klienta"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
podsumowanie:
Fajnie raz jestem pan a raz pani hehehe, pisane chyba za pomocą ctrl+c i ctrl+v .

Też nie poważam poczty, udało mi się anulować przekierowania .

Kilka dni temu pierwszym problemem z jakim zgłosił się do mnie kolega, którego namówiłem niedawno na przejście do play, było: "Jak wyłączyć tę cholerna pocztę? "
Mówi Ci że możesz zgłosić dyspozycję a przecież właśnie to robiłeś :)
To jest cały BOK.
Bez jaj, przecież pocztę można także anulować z poziomu telefonu nie tylko kodem, ale i anulując przekierowywanie połączeń. Szkoda, że jeszcze ludzie nie piszą zgłoszenia o tym, że nie wiedzą jak zrobić zdjęcie telefonem.
No to wpyte! Gratuluję poziomu wdrożeń!!! Zmienili Play24 i nie mogę się zalogować! Otóż ograniczyli liczbę znaków w haśle do 11 więc moje nie pasi bo miało więcej! Spróbujcie sami! Nawet bez loginu jak piszesz hasło to widać że nic nie pisze po 11 literze! Kogo oni zatrudniają w dziale IT?? https://logowanie.playmobile.pl/p4-idp2/Login.do
Zupełnie niepotrzebna i zbędna informacja dla nagrywającego się na pocztę, że odbiorca dostanie MMSa, co to kogo obchodzi?????....
Podoba się wam to nowe okno logowania do play24. Moim zdaniem nawet ładne.
działa ci logowanie? ja wpisuję swoje hasło i do połowy tylko się pojawiają znaki...
Nie mogę się zalogować :/
No bez problemu ale mam krótsze hasło.
ja mam długie... poczekam aż naprawią
A co to ma za znaczenie czy jest ładne?
Jak będę chciał pooglądać ładne rzeczy to pójdę do galerii sztuki.
Play 24 może być nawet szaro - bure byle działało i aktywowało usługi w terminie, niestety na razie jest tylko ładne...
leonginus
No może szaro nie jest ale za to fioletowo i najważniejsze - działa.
[...] Play proponuje swoim klientom zupełnie nową pocztę głosową. Jest prosta, wygodna i przede wszystkim ? zupełnie darmowa. źródło: BLOGPLAY [...]
Co się znowu stało z play 24 nie mogę się zalogować na swoje konto bo nie mogę wpisać 2 znaków(hasło 13 znakowe) :P
SolarWarden
Bez jaj, u mnie ta sama bajka.
Naprawcie to do jutra nie mam zamiaru zmieniać hasła jeśli tak zostawicie to ja nie mam zamiaru zmieniać hasła aby pobrać fakturę ....
A i jeśli tak zostawicie to będę musiał ustalić całkowicie nowe hasło bo nie mam innych na 8 znaków i więcej
Tak to jest jak coś się polepszy to coś innego się zwali!!
Tymczasowo pomaga skorzystanie z Firebuga w Firefoxie i zmiana wartości atrybutu maxlength z 11 na większą liczbę w polu dla hasła.
Oby jak najszybciej ktoś kupił Play, bo to jest jedyny sposób na koniec starych problemów (albo początek nowych).
Ty uważasz, że nowy właściciel byłby w stanie w krótkim czasie rozwiązać istniejące problemy? Firmę tworzą ludzie. Trzeba by pewnie wymienić sporo pracowników. Pozostaje kwestia zleceń dla zewnętrznych podmiotów, a z tym często bywa problem. Niestety cięcie kosztów często pociaga za sobą gorszą usługę i obsługę.
ks. Mustafa
"Czy wiesz, że
w Play24 możesz:
zarządzać swoimi usługami 24/h, 365 dni w roku
sprawdzć stan konta i finansów w Play
aktywować i konfigurować usługi
sprawdzać historię połączeń"

Powinno byc: (...)zarządzac swoimi uslugami 8/h, 150 dni w roku :D
ks. Mustafa
Rozwiązanie problemu logowania dla bardziej obcykanych:
Jesli uzywacie Firefoxa doinstalujcie dodatek Firebug i tam mozna "w lotcie" edytowac htmla. Wystarczy znalezc input field i zmienic maxlength z 11 na wiecej. W chrome jest wbudowany taki "firebug". W IE tez cos jest ale chyba nikt nie uzywa IE :))))

Jaka zenada hehehe masakra hehe
ks. Mustafa
Ludzie zrobcie cos w koncu z tymi "dymkami" w historii połaczen... jesli koszt polaczenia skladal sie z kilku opcji takich jak promocyjne zlotowki oraz konto to wyswietla sie tylko jedna opjca.... !!!!

Pytanie do flustratow: Czy mozna takie bledy zglaszac do UKE czy jak to sie zwie... tam gdzie zawsze grozicie Playowi jak cos nie dziala albo cos na sile wciskaja...?
Odnośnie dymków to zgłaszałem problem już do play4you2.
W zasadzie nie można weryfikować kosztów połączeń, bo nie wiadomo co z jakiego konta jest rozliczane.

Jeżeli chodzi o UKE to takie błędy chyba nie ale mogę się mylić. UKE bardziej pomaga w rozwiązywaniu reklamacji gdzie operator się nie chce przyznać do winy. Żeby coś zgłosić to musisz najpier wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego.
czyli w przypadku gdy mialem jedna darmowa minute i wykonalem godzinna rozmowe poza siec to "zjada" mi darmowa minute + 59(min) * 29gr z konta a w bilingu pokazuje mi ze ta rozmowa kosztowala tylko jedna darmowa minute a z konta glownego zniknelo 17,11zl czyli moge reklamowac ze Play ukradl mi 17,11zl, tak? No bo przeciez cala godzinna rozmowa poza siec kosztowala mnie wg bilingu tylko jedna darmowa minute... da sie z tym isc do UKE?
leonginus
On nie myśli. Inaczej nie zadawał by takich pytań.
ks. Mustafa
wg ciebie najlepiej siedziec cicho i cieszyc sie z byle g...a, tak? Przykro Mi ale Mnie to nie zadowala tak jak ciebie!
dostałem SMSa wczoraj na numer w PLAY, z sieci Orange. Do dziś przyszły na mój telefon 32 kopie tegoż SMSa. Może mi ktoś podpowie, jak to przerwać ?

Zgłosiłem ten fak przez play24, ale oczywiście bez odzewu. A SMS przychodzi nadal ....

Janek
Chyba kupili domenę play.pl, wejdźcie sobie http://www.play.pl ;-). Z tego co Marcin mówił rozmowy toczyły się od jakiegoś czasu..
I p4.pl z powrotem działa.
dostałem SMSa wczoraj na numer w PLAY, z sieci Orange. Do dzi[ przyszły na mój telefon 32 kopie tegoż SMSa. Może mi kto[ podpowie, jak to przerwać ?
PLAY idzie na łatwiznę. Przynajmniej kilka z danych o ktróre prosi, może sam sobie wyszukać w swoich bazach, a o resztę ew poprosić, jeśłi będzei to potrzebne.

dostałem taką odpowiedź :
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące sms przychodzących, które otrzymałam 2 lutego 2011, za pośrednictwem strony internetowej.

W celu dokładnego sprawdzenia powyższej kwestii, uprzejmie proszę o uzupełnienie poniższych informacji:

? Nr abonenta odbierającego SMS:
? Nr abonenta wysyłającego SMS:
? Czy problem dotyczy odbierania SMS od jednej osoby czy od różnych osób?
? Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie SMSy):
? Miasto, w którym wystąpił problem:
? Model telefonu:
? Komunikat na wyświetlaczu nadawcu SMS:
? Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
? Kiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)?
? Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową <a href="http://www.24.playmobile.pl" target="_blank">www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem,

konsultant ds. obsługi klienta
kolejne przychodzące SMS y są przysyłane do mnie w kilkudziesięciu kopiach. Odbieranie SMS mam praktycznie zablokowane !!!!!!!

NIe jest to wina mojego aparatu - włożyłem kartę do innego i jest to samo.
Nie jest to wina karty SIM - została zmieniona w punkcie PLAY.
Dziś mam już ok 60 kopii pierwszego SMS a na telefonie. Kolejne SMS y mnożą się podobnie. Jest to uciążliwe. Czy Rzecznik czyta moje wpisy ??
Beznadziejna usługa jak zresztą wszystkie ostatnio pomysły w Play. Wszystko się zmienia znów jak zwykle nie działa Play24 :/
Mysle, ze to kolejna śmieciowa usługa. Zalewająca skrzynke pocztową.
majac na uwadze slowa rzecznika p4 w zakresie konstruktywnej krytyki mozna napisac kilka normalniekwestii:program polec play znajomemu nie da sie aktywowac od prawie 2tygodni-ani przez play 24 ani ussd(nie interesuja mnie argumenty ze to niszowa usluga w p4 i malokto z niej korzysta)..aktywowalem e fakture bo nie zamierzam biegac na poczte/bankow ale mam pewne obawy ajk poczytalem troche-tym samym wierze ze p4 dolozy wszelkich staran,szczegolnie technicznych aby to dzialalo jak nalezy..o ussd na mixturze nawet nie wspominam z *111# nie mozna w ogole korzystac(wszystkie ussd zapisalem w ksiazce telefonicznej bo to żenujaco działająca usługa);mimo tego w abo dziala wszystko jak nalezy(normalnie??)widac z tego jasno ze play jednak dzieli swoich klientów na lepszych i gorszych.róbcie tak dalej
Ja skorzystalem z uslugi polecenia zgodnie z regulaminem :) Oczywiscie bonusowe pieniadze nie wplynely na moje konto. Olalem sprawe bo nr nie byl jeszcze zarejestrowany i nie moglem zglosic tego przez play24 a dzwonic do boku mi sie nie chcialo.
no wszystko ładnie pięknie, ale gdzie tu jest "bezpłatnie"? przecież aby pobrać mmsa trzeba połączyć się z netem.
Play
oczywiście, że nie ;-) Odbiór MMS zawsze był, jest i będzie darmowy. W Play i u każdego innego operatora. Właśnie po to są specjalne APNy do MMSów ;-)
Ale mając blokadę neta poza zasięgiem play w roamingu plusa nie możemy ściągać mms-ów.
Czym to się różni od Poczta głosowa MMS-em?

Po aktywacji usługi Poczta Głosowa MMS-em każdą nową wiadomość z poczty głosowej, otrzymasz na swój telefon jako wiadomość MMS. Wystarczy otworzyć MMS, aby usłyszeć nagranie - to prawdziwa wygoda w korzystaniu z poczty głosowej.
Usługa płatna 2 PLN/miesiąc.
stały abonent
Hey, mam pytanko. :) Dlaczego zazwyczaj w godzinach porannych zasięg PO jest kilkanaście % wyższy w stosunku do godzin wieczornych. Przykładowo ok godziny 10 mam zasięg ok 80%, a teraz zaledwie 60%. I tak praktycznie codziennie. Wie ktoś czemu tak się dzieje? :>
Wraz ze wzrostem obciążenia maleje prędkość oraz zasięg nadajnika.
Panie rzeczniku, czy może ktoś naprawić logowanie do PLAY24. Po dzisiejszej modernizacji jak ma się hasło 12 znaków lub dłuższe to nie idzie się zalogować!
@ mirku-dziekuję.mądry jestes bardzo..byc moze nie zauwazyłes ze są promocje do ktorych osoby prowadzace bloga wrzucaja regulaminy lub jasno jest napisane ze usluga hjest bezplatna..tutaj tak nie było..czyzby usluga była płatna?do tej pory nie wiem..dobrze byloby aby nikt nie wprowadzal w błąd klientów nieinformujac de facto o ewentualnych oplatach.jak w tym oraz niejedynym na tym blogu przypadku
Zamiast ciągle jakiś nowych usług lepiej dopracujcie stare. Dziś np. na Play24 chcąc się zalogować nie mogłem wpisać pełnego hasła! Brakuje miejsca na dwa znaki, masakra po prostu!
uzyj przegladarki Chrome, kliknij prawym na polu od hasla i wybierz "zbadaj element" a nastepnie w oknie z htmlem zmien wartosc length z 11 na np. 20. To pozwoli Ci sie zalogowac, ja tak robie bo tez mam dluzsze haslo (12 liter)
Jak przychodzi mms to telefon pobiera go bezplatnie mimo polączenia z netem zawsze tak bylo i tak jest.
Ja też nie mogę się zalogować do P24,nie idzie wpisać tak długiego hasła ............szajse.......
zadzwonilem koło 22 do ok w zakresie niedzialania ussd/play 24 celem okreslonym w regulaminie "polec play znajomemu"..kobietka sie rozłaczyła po odpowiedzi na 3 lzejsze pytania ale nie na4 pytanie ;-))napisze skarge do uokik.na szczęscie w trosce o Moje Dobro rozmowy sa nagrywane(na roamiongu polkomtel NIGDY mnie nie rozłaczyło a mam go na sztywno ustawionego).szkoda mi tych ludzi w OK p4 ale co zrobić??jakosc ma swoja cenę-p4 dobrze wie jak jest.róbcie tak dalej
Spytaj się ile czasu trzymają nagrania.
No i znowu kody, a na prawdę już wierzyłem, że usługa będzie działała sprawnie. Nie wiem, podnieście trochę ceny, ale weźcie się za jakościową stronę Play, bo to jest coraz większa żenua z waszej strony.
odchodzi4
no zobaczymy jak kody działają i ile czasu bede czekał na aktywację profilu w pf wystukałem kod *111*33*5# i dostałem potwierdzenie ze zmiaana bedzie w ciagu 24h czyli maja czas do 4 lutego 2011 g 23:47
niech mi w playu powiedza ze nie odnotowali ze kod wstukałem.pstryknąłem zdjecie tego komunikatu o przyjeciu zlecenia zmiany zeby jakis inteligent mi nie wmawiał głupot
Witam od 28 stycznia próbuje polecić znajomego w poleć play po wpisaniu kodu i numeru mam komunikat usługa czasowo niedostepna ktos z play się tym zajmnie? A wam to działa?
To się nadaje do kabaretu.
Ktoś złowił nowego klienta dla Play, a tu usługa polecania nie działa.
Jak myślicie będzie polecał następnym, żeby się następnie tłumaczyć z niedziałającego badziewia?
hej, usługa poleć play znajomemu powinna działać w pełni poprawnie - czy Twój numer jest może zarejestrowany - jeżeli tak, mógłbym dokładnie sprawdzić co sie dzieje.
A Ja z innej beczki... naprawcie logowanie do play24 bo nie mogę się zalogować pomimo wprowadzenia prawidłowych danych wrrr...
Brzydkie zagrywki Playa. Na stronie http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/dokum... wybrać "LP bez telefonu " i zwrócić uwagę na punkt drugi warunku udziału w promocji. A stanowi on o obowiązkowym wykupieniu pakietu Play Online za 48 lub 28 pln w strefie taniego, playowego netu. Ciekawe dlaczego zmuszają do takiego zakupu ludzi, którzy mogą nie mieć możliwości wykorzystania tego obowiązkowego zakupu. Czy to z braku zasięgu PO czy też z powodu wieku i niekorzystania z neta wogóle.
Toś mnie teraz zaskoczył gały mi na wierzch wyszły.
Ty ale ci co biorą lp69 nie muszą brać neta.
poczytaj proszę to - http://blogplay.pl/2010/10/pakiety-play-online-w-...
a później napisz czy to faktycznie brzydka zagrywka
Czy żeby podpisać umowę muszę na LP 29 bez fona muszę wydać 49 pln czy nie? Nawet gdy mi ten pakiet zupełnie nie będzie potrzebny, nie skorzystam z tego nigdy ? To po prostu wciśnięcie ludziom oplaty aktywacyjnej w stylu godnym peerelu. Z mojego punktu widzenia brzydko się chwytacie manipulując słówkami. W lipcu gdy brałem tą usługę żadnej dodatkowej opłaty nie było.
kiedyś było tak, że przy podpisaniu Umowy na LP 29 zapłaciłbyś opłatę aktywacyjną 49 zł. Teraz zapłacisz 1, a za resztę 48 zł dostajesz Play Online w telefonie. Chodzi o to że teraz klienci nie płacą "pustej" opłaty aktywacyjnej, ale dostają coś za tą opłatę. Jeżeli Ty nie będziesz mógł skorzystać - szkoda, nic nie zyskujesz nic nie tracisz, 9 innych klientów będzie mogło skorzystać i na pewno będą z tego zadowoleni
Kiedy pojawi się Samsung S5830 Galaxy Ace w PLAY ? W Orange dla Firm jest już od dzisiaj
Działa ,ale na moje zgłoszenie od 10 dni brak odpowiedzi,a od 3 dni pisze rozpatrywane .!!!!!Normalnie żal.pl,takie rzeczy tylko w Play .Jestem tylko ciekaw co mi odpowiedzą i jak to wyjaśnią,a wtedy to dopiero się wk.....i .Naciągaczą zdecydowanie STOP !!!
ks. Mustafa
Ja polecilem jeden numer i oczywiscie nie dostalem bonusu... wiecej polecac juz mi sie nie chcialo :) Kto zechce to kupi, namawial nikogo nie bede, zeby mi pozniej w twarz pluli ze play24 nie dziala albo ze notka sms co chwile sie sama wlacza... phi
"oczywiście nie dostałem bonusu" - a może nie spełniłeś jakiegoś warunku?
Zobaczcie co dziś zobaczyłem http://www.speedtest.net/result/1142225822.png
upload ponad 1 mb/s gały mi na wierzch wyszły.
Z takim łączem to już mogą walczyć o klienta :)
Szkoda że trwało to tak krótko :(
Nigdy nie lubiłem, a może nie chce mi się sprawdzać poczty :) fajna usługa :)
GaduJORDAN
i znowu kolejne kody zamiast usprawnic te ktore juz wczesniej powolano do zycia. Notka sms tylko w innej i ulepszonej formie wcielenia i tym razem nie na sile
zróbcie sondę czy poczta głosowa powinna być włączona czy wyłączona przy nowych akrywacjach. Myślę, że to dobry pomysł.
Przepraszam bardzo ale CZYM to się dla klienta różni od Poczty głosowej MMS-em poza 2zl roznicy?
Co z tym do cholery sie dzieje? Przysłano mi 2 smsy z treścią, że mam wiadomość mms i nie moge w żaden sposób odtworzyć wiadomości. O co chodzi? Mam Samsung Ace
Austino48
Co to ludzie nie wymyślą, żeby dogodzić ludziom.
Ostatnio na jednej ze stron też wyczytałem od dodatkowych [sprawdź to] dogodnościach w posługiwaniu się pocztą internetową.

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość