nie ;)

1 czerwca o 14:32
komentarzy 109

Non stop ktoś prosi o komentarz do nowej oferty naszej konkurencji. Zasada to zasada. Nie komentujemy! Z tej okazji jednak ubralem koszulke blogową „Magenta edition” ;)

Kategoria: Play  

KOMENTARZE 109

Bardzo ładnie ;) Kiedy jakiś konkurs z Galaxy S II? :)
Muszą go najpierw wprowadzić :)
po wakacjach jak go wprowadzą, chyba że kogoś do Media Markt wyślą aby jeden zakupić
liryczny wandal
szybciej do ery maja, przy okazji skonfiguruja im usluge blackberry bo pewnie sami nie potrafia ;] albo od eugirolli wyżebraja bo dostal za friko jako "ambasador" marki. Gdyby to był piróg to by rzecznik mogl ze swoja magenta podbijac...
bartolinio
tej Ery (T-mobile) to bym nie był taki pewny, niecałe pół roku temu szumnie zapowiadali że wprowadzili do oferty HTC Desire HD (ze 2 mies. po tym jak zakupiłem go w Play), pojawił się oczywiście na stronie i... do tej pory nie pojawił się na stanie ;) czyli w Erze to telefon widmo...
imć waćpan Klient
Apropo Galaxy S II - żeby tradycji stało się zadość pytam kiedy będzie jakieś info nt. ceny i wejścia tegoż telefonu do oferty. ;)
krzysiek_kili
wczoraj było, iż będzie w przeciągu tygodnia - ceny jak zwykle na dzień przed wprowadzeniem do oferty ;)
http://blogplay.pl/2011/05/samsung-galaxy-ii/
było na premierze 26.05 że będzie za tydzień czyli jutro !!
krzysiek_kili
Ale może mówili to "pod widza" - w sensie, że wiedzieli, że materiał zostanie opublikowany 31.05 i mówiąc "tydzień" mieli na myśli pierwszy tydzień czerwca...
A i nie ma sensu się bulwersować, bo i tak telefonu w abonamencie nie kupisz, a chcesz się nim tylko w salonie pobawić ;)
a powiem CI w sekrecie że mam na niego odłożony 1 tyś, i mam nadzieję że w abonamencie AIM 115 mi wystarczy ;)
krzysiek_kili
nie starczy ^^
Głupoty gadasz, inne sieci mają za 8xx-9xx zł w podobnym abonamencie. W Play drozej nie moze byc, wiekszosc telefonów mają zwykle 150zł taniej. Liczę na 650-700zł maksymalnie w All Inclusive max 115
krzysiek_kili
Ale Play jest inny :D Mój wpis był raczej nastawiony humorystycznie niż negatywnie w stosunku do cen telefonów :)
A tak szczerze - chciałbym, żeby był w niskiej cenie - i to nie tylko SGS II, ale i inne nowości (zwłaszcza się jaram HTC Sensation lub EVO 3D) ;] Tyle, że mi wysoki abonament potrzebny nie jest i jak zawsze sobie liczę to bardziej mi się opłaca kupić z allegro niż brać abo (gdzie minut i tak nie wykorzystam w 1/4) :)
a kupisz ten telefon czy tylko pytasz zeby pytac?:P
Ja mam sgs1 i chętnie wymienie telefon na sgs2 :) Chociaz jak mi sie skonczy umowa to bedzie juz sgs 3,5 pewnie ;)
Nie najlepiej ci w różowym Marcinie ;P
"Rewelacyjny kolor" koszulki ;) Zdrowy dystans do siebie to podstawa :)
krzysiek_kili
Marcin - powiedziałbym, że sexy wyglądasz, ale mi nie wypada ;)
Sam nie chodzę w takich kolorach ale powiem jak mój kolega zawsze mówi: "prawdziwi faceci nie boją się różu";)
To nie jest roz ;) to magenta!
A jak się mówiło na taki kolor 15 lat temu? Purpura? róż? Wiec wybacz mój znajomy ubiera się w magentę;)
w drodze na paradę?
Wiesz co Marcin, masz rację! Bo i nie ma zbytnio czego komentować...
michael_dee
I tu się mylisz ---> http://komorkomania.pl/2011/06/01/t-mobile-wprowa...

Ciekawe, czy Play odpowie w zakresie rozmów międzynarodowych.
Co do rozmów międzynarodowych - szczególnie oferty "Wszędzie rozmawiaj", zgadzam się, jest to dobra usługa. I jest ona właśnie tą jedną z nielicznych, dobrych.
Roaming i międzynarodowe, to jednak nie wszystko, nie można bazować przede wszystkim na nich.
Co z ofertą krajową? Tu T-Mobile moim zdaniem leży i kwizy.
Prowokator
Taka oferta to powinien byc standard, jestesmy w Unii Europejskiej i nie jestesmy tam po to by ciagle narzucano nam nowe regulacje kompletnie nie powiazane z realiami w Polsce, ale tez po to zeby miec korzysci ze wspolnoty.
(zdaje sobie sprawe o funduszach idacych na drogi, modernizacje itd... zeby uciac dywagacje na ten temat ;) )

Co nie zmienia faktu, ze T moglo by pochwalic sie jakas konkretna oferta na rynek lokalny.
Ceny w Erze sa mocno przestarzale, a tendencja przynajmniej na poczatku ma byc zachowana.
Z tego co zrozumiałem oglądając konferencję T, usługa "wszędzie rozmawiaj" jest bezpłatna od abonamentu za 145 zł i wówczas obie strony nic nie płacą za połączenie, ale w Play masz stan darmowy od abo 59 zł na miesiąc, bądź we freshu za 10 zł miesięcznie i jak dzwonisz na numer Play który jest w kraju UE to nic nie płacisz za połączenie, co prawda osoba odbierająca będąca za granicą płaci za rozmowę (z tego co pamiętam 0.70 gr/min) ale jaka różnica w opłacie za podobną usługę. Jedynie czego brakuje w Play to niższych stawek w roamingu.
Nie mo co omentować poczekamy na 5 czerwca ! Na obezną chwilę mało jest konkretnych wiadomości ! Wiec juz w niedziele siedowiemy :P
pan rzecznik idzie do salonu ery czy orange kupić pare sztuk galaxy S 2 ze swojego kieszonkowego żeby dać w play do cennika poniewaz samsung sie wypiął ? Tyle to "testujecie" a kiedy samsung zrobi dla was brandowanie zebyscie mogli wprowadzic sgs2 do oferty?
To prawda nie ma co komentować. Oferty jak na razie nie mają. A tak swoją drogą to Marcin ma dobrą zasadę nie komentować ofert konkurencji i bardzo dobrze że się tego trzyma.
zadne zainteresowanie tylko gnebienie ludzi ktorzy to musza w kazdym watku czytac;/ Jak wejdzie ten telefon to znowu bedzie jakis nastepny i mln pytan kiedy bedzie a i tak watpie aby ktos akurat co chwila kupowal telefony zwlaszcza w tej cenie;/ Dobrze ze juz blackberry weszlo bo znowu byloby po mln pytan a ciekaw jestem jak tam sprzedaz tego telefonu czy sie tak tlum domagajacy rzucil na kupno?:P
Tak, pamiętam nędzenie o BB a jak się pojawił to cicho sza. Niewielu może sobie na to pozwolić bez uszczuplania tatusinej pensji ale za to wszyscy płaczą : kiedy?
Na chwilę obecną nie ma tak na prawde czego komentować... 05-06-2011 okaże się czy "ta chwila nas połączy..." :)
Ten kolor jest drastyczny hehe
pakierhakierxd
Ja bym takiej nie założył bo zaraz by były komentarze ...
4g wypass
http://www.telix.pl/artykul/plus-przeprasza-za-aw...

Kiedy w play podobny profesjonalizm? Jak na razie to straszy biedota z bok-u oraz brak speszjalistow na poziomie i nie tylko...
Czego chcesz? Przecież zawsze możesz napisać zgłoszenie P24 i odpowiedzą Ci, że to wina twojego telefonu, a w ogóle to powinieneś kartę SIM wymienić :-). Przecież przy niedawnych problemach w Przemyślu sam P4Y nie dawał wiary w doniesienia, że od tygodnia sieć 2G tam nie działa, hehe.
4g wypass
no tak zapomnialem http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=51553 no to poll daj czadu za play-a chce uslyszec pianie przepraszajace na ww serwisie
4g wypass
widzę ze nawet prześwietny play4you2 temacie pomoc play nabrał ody usta...

g... nie siec
Nie rozumiem co napisałeś. Możesz jaśniej czy nie Łumiesz?
4g wypass
w dodatku maja twarz a grucha to stanął by okoniem, przykład- jak chciał pokazać jak świetnie działa siec na pewnej trasie, co mu czkawka wyszło
Te wypass to przykre ze rodzice nie wpoili Ci kultury.
Play ma ładną reklamę? Ty widziałeś ładne reklamy? Ja akurat mam punkt styku z reklamami i wierz mi, reklamy ich są ... przeciętne. Narzekania na to zupełnie inna para kaloszy. Narzekają ci którzy ....są w np Erze czy Orange. (patrz:miu) ale gdy spytasz o szczegóły to nagle znikają. Dlaczego?
Dzwoniłem do BOK Orange a do Play nie miałem potrzeby jeszcze. Za to z BOK Orange do mnie dzwonili z propozycją oferty ale ja już 3 miesiące byłem w Play.
4g wypass
to sie ciesz i nie rzycze Ci tego w przyszlosci bo Cie krew zaleje po 3 rozłączeniu i gdy powiedzą ze to wina ery najpradopodobniej
ale czemu siejesz zamęt? Nie dzwoniłem i już. Za to dzwonili do mnie z Orange - analfabeci czy co?
4g wypass
az mi klawisz www wypadl
No mnie interesuje.
nowej bady a play nawet 1.2 nie ma hahahahaha
BRZUSZEK WCIĄGNIĘTY ??!!
Rzecznik nie podpadaj kierownictwu wyższego szczebla !! skoro On zapowiedział telefona SGS II za tydzień od 26.05 to powinieneś już dziś umieścić cennik na blogu ! Ja jutro dzwonie na *500 zamówić go ;)
sorry stary, dzwoniłem NIE RAZ do BOKu plusa (simplus jeżeli to ma znaczenie) i nie dość, że często po 40 minutach oczekiwania na połączenie, nie uzyskiwałem takiego, to jak już się udało, to sam poziom obsługi i informacji nie był lepszy niż playu,
Przepraszam, ale z innej beczki, czy z oferty replay wyleciał replay stan darmowy bez telefonu na 12 miesięcy?
Czekamy na tani roaming. Plus już ma (z Niemiec), Era także. Orange ma tanie połączenia międzynarodowe a Play... Rzeczniku do dzieła!!!
Prowokator
A co ma rzecznik do cen polaczen ?
Krzyśiek
Chciałbym koszulke z napisem np. "jestem w play" zamiast tych gadzetów filmowych w salonie, wolałbym dostać właśnie taką koszulke np. do doładowania w salonie Play , bo cięszko gdzieś kupić np.koszulke z logo Play,Pańie Marcinie proszę pomyśleć nad taką promocją:). CoDO T- mobile-to życzę im bankructwa, a Play oby rozwijał sie nadal tak szybko jak dotej pory,odkąd mam Play a to już dość długo niemiałem żadnych problemów- ciesze się że wybrałem tego operatora .I Love Play.Pozdrawiam wszystkich którzy mają identyczne zdanie jak moje :-)
Hopla na mopa
Koszt dobrej jakościowo koszuli z nadrukiem w produkcji na sztuki a nie hurtowej to około 50 zł jak nie więcej. Ciekawe, ile musiałbyś zasilić, by promocja miała sens dla operatora?
Prowokator
Co to za koszulka musiala by byc ?
Dobry t-shirt 100% bawelna mozna kupic za mniej niz 20zl, a nadruki zaczynaja sie od 10zl ;]
Chalupniczym sposobem mozna miec fajny t-shirt za mniej niz 3 dychy :)

A gdyby PLAY zdecydowal sie na rozdawanie koszulek do kazdej podpisanej umowy, hurtowy koszt takiej szmatki bylby 10 razy mniejszy ;)
lece do tmobile po i9100 , bujaj sie pleyu
heyah-play
play też nie jest taki fajny. W moim mieście na zasięgu gsm nie da się korzystać z internatu a na 3g nie można wysyłać sms-ów. Muszę mieć na plusa ręcznie ustawione
w zeszłym roku we freshu był pakiet 20 min za 10 zł do UE czemu play tego nie powtórzy boi się że kieszenie prezesów się skurczą :)

Widzę że rola rzecznika (czytaj kłamcy i blagiera) nie zmieniła się od czasów Urbana.
Oni zawsze obiecywali a to jutro a to za tydzień.Albo wezmą jakiś przedmiot do ręki lub ubiorą się w jakieś łachy aby tylko zwrócić uwagę na rzeczy zupełnie zbędne i niepotrzebne.
Przypomnijcie sobie jak łatwo przepisali was do Playa.Tak samo łatwo inni was wypiszą z Playa i dopiero wtedy zadzwoni do was telefon od osób wyższych niż konsultanci.Wtedy to opcje niemożliwe jednego dnia staną się możliwe dnia następnego -no ale oczywiście tylko dla Pana lub Pani.

Serdecznie pozdrawiam
krzysiek_kili
Wiesz - nie każdemu pasuje Nokia 1100 lub Samsung B2100 ;)
dzis rozwiazalem umowe :D
liryczny wabndal
popieramy:) stop buractwu z play, niech przygotuja powazny replay bo z takim syfem to se moga poll'a trzymac co najwyzej;]
Kolego podaj przykład operatora który daje więcej za przedłużenie umowy, chyba że chodzi Ci o obniżenie ceny telefonu dla stałego Klienta o 50 zł po np. 5 latach związku, wtedy myślisz, że zostałeś doceniony za staż a faktycznie op rąbie Cię na stawkach połączeń i zabiera dodatkowe usługi z aneksu, bo przecież dał Ci upust 50 zł na telefonie! Dobrze kręcić i mniej ogarniętych kiwać to Oni potrafią, jak już kiedyś pisałem, pracowałem nie u jednego opa i na niedomówieniach i ukrywaniu faktów biją dobrą kasę a Ty myślisz, że zostałeś indywidualnie potraktowany za swój staż. I żyj z tym przeświadczeniem bo i tak nie dasz sobie nic przetłumaczyć.
Jak cię dobrze "sprawdzić" to albo nie rozwiązałeś albie jesteś spoza Play.
4g wypass
Nieźle musi ci play darmowych minut w sieci dawać za takie siedzenie na tym blogu, czyżby z internetu play tylko ta jedna strona działała? hmm... jak nie to zakładaj sandały i pędem leć głosić herezje o prześwietnym playku na inne blogi ;) może play za-sponsoruje dodatkowo darmowe nocne ściąganie hehe
Skoro to blog playa to chyba może pisać co chce ?A ty lepiej pisz komentarze na blogu swojego opa.
get a life poll
To nie jest Blog Playa.
To Blog Polla.
Musiałem cię nieźle wq....ć , co?
Tobie pozostaje tylko zazdrość, przy takim poziomie wypowiedzi inne uczucia widać że są Ci obce
A ty czujesz coś? Na ten przykład: czujesz że smęcisz???
raczej czyję zapaszek wazelina wszędzie gdzie się pojawisz
A to niby komu wazelinuje i w jakim celu?
wazelinka
wpadasz w spazmy niczym mrowczy okres gdy ktos powie cos zlego o play. Plac rachunki korzystaj z play nie wyrywaj sie nie proszonym. Chyba, ze chcesz zostac malpa w cyrku gruszki jak kolektyw.
Ale dlaczego uważasz, że nie mam prawa dyskutować gdy ktoś cos pierdzieli jak potłuczony nt Play? Co to jest? Blog jest tylko dla złośliwych wobec Playa? Zresztą gdybys miał jakieś (jakiekolwiek) IQ to zauważył byś, że nie na wszystkie "złe" wpisy o Play odpowiadam
liryczny andal
grucha taki sprytny zawsze powtarzal to inni sie na play patrza a nie odwrotnie. Juz nie przejdzie sciema, ze planowali to od dawna jak ten autobusik pod siedziba ery. Premiera T-mobile a play jako ostatni wprowadzi SGS2 normalnie grucha wyscie sie marketingu u sowietów chyba uczyli.
liryczny wandal
to ze poll wybudowales chalupe pod masztem play nie znaczy, ze kazdy dostapil zaszczytu obcowania z 4g play przy takiej ilosci masztow ;]
No to skoro do masztu masz 500km to czego miałczysz że Play ci nie działa?????
liryczny wandal
miaucze bo to duze miasto a to, ze play ma maszt "500" km ode mnie swiadczy o tym, ze woli obslugiwac twoja zagrode i kurnik niz duze miasto ;]
Liryczny Bałwan
Bo Play widocznie chce by internet trafił pod strzechy a nie w bloki z betonu i stali.
Jeśli jesteś w zasięgu to masz przynajmniej 3G a jeśli jesteś poza zasięgiem to już twój problem że wziąłeś coś czego nie powinieneś. Mieszkałem w e Francji i nie narzekam że nie miałem wtedy zasięgu Idei.
Palne wam z innej beczki. Przychodze do salonu w Łodzi w Manufakturze zapytać o przedłużenie abonamentu. Pan popatrzył w komputer i na mnie i mówi : hmm no można owszem z tym ze taki abonament to kosztuje ponad 100 zł. No zesz k... . Płace obecny abonament z ostatniej tabeli (co ma jak wół na moim koncie) a ten mi z takim tekstem. Hmm... chyba następnym razem ubiorę sie w garnitur :)
Hopla na mopa
Panie Dzieju, powiedz lepiej, kiedy zabierzecie się za odśnieżenie Play Online na Kartę?
Na http://telepolis.pl/news.php?id=21658 pisze, że przed wakacjami.

Wiem, że Orange Free na Kartę jest lepszy i nie ma po co zawracać sobie głowy POnK, ale jednak byłoby miło, gdyby POnK był co najmniej równie fajny.
Hopla na mopa
A bym zapomniał. W szoku byłem, gdy w empiku zobaczyłem OFnK dołączony do Chipa, z limitem 1GB. Chip już dawno się skończył i nie jest wart swojej ceny, ale spodobała mi się ta promocja. Zdziwiony byłem, ponieważ pierwszy raz widziałem taką promocję taryfy typu Data.
Właśnie przeniosłem numer do Play i namawiam znajomych do tego samego ;P Już dwie osoby uległy.
Z taką koszulką byłoby mi łatwiej. Jak taką zdobyć? ;)
wygladasz jakbys stanik poprawial :)
Dla zainteresowanych, oto co mi Three odpisalo na pytanie o aktualizacje do htc desire:

@Th0mas – We are very sorry to say that HTC hasn’t been able to meet the late May timings we were set. We’re awaiting extra info – more news soon. We have our own version of the update that will work best on our 3G network.
No tak, jedna fota zamiast tysiąca słów;P Magentowy rzecznik:P A - z czystej ciekawości - kiedy imperium skontratakuje;->?
Nie Leya, tylko Leia!

Ciekawe ile koszulek z błędem zrobiliście ;]
http://pl.wikipedia.org/wiki/Leia_Organa_Solo
po co komu ort
Nie wysilaj się, pisałem o tym w dniu "premiery" koszulek, zignorowali. Widać ignoracja jest teraz "cool".
Ja pisałem maila do szanownie panującego rzecznika daaawno. Bez odpowiedzi. Może komentarze czytają przynajmniej ;]
Liryczny Bałwan
Jak to jakiej? A aaa rozumiem, urodziłeś się już po rebrandingu Idei na Orange i stąd nie wiesz że coś takiego jak Idea istniało.
liryczny wandal
poll to moze konski lukier lizales we francji ? Jestes tak swiatowy jak kurier dhl. Co chwila zasieg play spr w kazdym miejscu. moze w klozecie zlpaiesz to 4g?
Liryczny Bałwan
Ano jestem światowy bo taką mam pracę. Niestety tam gdzie teraz się wybieram Play nie działa
Krzepki Harry
Ale w co ubrałeś te koszulkę? ;-)

Nie "ubrałem koszulkę", lecz "założyłem koszulkę" lub "ubrałem się W koszulkę" ;-)
To tak dla sprostowania, bo nie znoszę kaleczenia polskiego języka w ten sposób ;P
to ja się pytam
Po co mu ten Blog?
liryczny wandal
juz dawno olal blog i siedzi na facebooku robiac zenujace konkursy dla biedoty..
gdzie można dostać taką "galaktyczną" koszulkę !?! no może nie w tym kolorze - mam alergię na róż :)
Nie no, panie wodniku, "ubrałem koszulkę"? Ale w co ją ubrałeś ja się grzecznie pytam?
Jak dostaniemy po takiej koszulce, to podpowiemy Ci, że koszulkę można włożyć, ale ubrać to już nie .
Dawaj !!!
Nie ma co komentować. Wszyscy zapłacą za rebranding. Czekają nas zmiany MTR (korzystniej dla T) i głupia opłata za MNP. Oferty w miarę, ale lepiej nie liczcie na wiele. One są typu - największy zysk.
A co tu komentowac wcale T-Mobile rewolucji nie zroblo dale postepuja jak stara pazerna Era. Łaski nie robią ze przy abo za 149zł daja za free rozmowy ze wszystkimi w T-Mobile. Zresztą zobaczycie ze sie nikt nie rzuci na ich oferte. TAk Tak T-Mobile po staremu dalej drogo mydla tylko oczy pakietami. A tu dalej i tak PLAY wymiata
Dokladnie. Rozpęd byka - strzał indyka :D
Koszulka relewacyjna :) bardzo dziękuję ! Jesteście super :)
Czy są dostępne koszulki Play z logo BlackBerry? Jesli tak poproszę o dwie sztuki :)

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość