LG E460 Swift L5 II wchodzi do oferty

2 sierpnia o 10:22
komentarzy 23

El piatka to niewątpliwie jeden z najpopularniejszych obecnie smartfonów w Polsce. Czy LG uda się powtórzyć ten sukces z nowym modelem? Tak czy inaczej od dziś w ofercie PLAY.

LG E460 Swift L5 II   ok

Już nie mogę się doczekać kiedy się nim pobawię. Pozdrowienia dla koreańskich przyjaciół bloga czyli Jarka i Darka ;-)

Dodatkowo spadają ceny kilku popularnych modeli, a dokładnie Nexusa 4 i teamu Sony Xperia czyli modeli J, L i E.

zmiana cen 02.08.13

Kategoria: Play  

KOMENTARZE 23

tomasz136
jak bedzie wygladac zakonczenie gejma? trzeba bedzie znalezc rzecznika ukrytego gdzies na miescie?
już go miałem w ręce i jest gorzej wykonany niż L5 stara. bez szału
to miales L3 moze xD
Również pozdrawiam Jarka i Darka ;-) Szkoda że pewien Ich fajny pomysł nie doszedł do skutku ;-)
Dzięki za pozdrowienia i zapraszam dziś lub jutro sąsiada na piwo! Robert, jaki pomysł, bo chyba mnie skleroza dopadła?
sebo666666
To ja także dołączam się do pozdrowień :)
PS. Miłego i smacznego piwa :D
Znowu skoroszyt MS Excel?
Ta przecena na NEXUSa mnie zabiła:
https://docs.google.com/file/d/0BzelkaclAthXVkxsVHlYeGhPMTQ/edit?usp=sharing
Mnie również, witamy w PLAY
Grzech nie skorzystać z tej przeceny na Nexusa...
Jest błąd na stronie ale obniżki w niższych abonamentach 29 itp są ok. 100zł
Kiedy planujecie wprowadzić do oferty LG L7II ?
Wielki Brat
http://www.youtube.com/watch?v=Zj8tnVKBSQY&feature=youtube_gdata_player
kop w tyłek za czarny pr przy wynikach nju ;)
przynajmniej zabawnie jest
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
??? w sensie, że ja coś zrobiłem z okazji wyników konkurencji? Możesz napisać coś więcej bo nie wiem o co chodzi ;-)
Wielki Brat
Marcin - chodzi o Twój sarkastyczny wpis na FB, w którym mówisz, że przegrałeś dwa zakłady, bo stawiałeś na więcej. Nawet jeżeli nie był to zamierzony BPR to przez konkurencję tez tak został odebrany i stąd to wideo. Pozdrawiam.
Marcin kiedy będzie uzupełniony magazyn o np; HTC Desire X? Chcę umowę przedłużyć a telefonów nie ma :/
otwiera Wam się cennik?
Spróbujcie przez IE, u mnie cennik zadziałał.
Zapytam się tak jak poprzednik, kiedy się pojawi w końcu LG OPTIMUS L7 II ? Bo większość na niego czeka, PLUS go dawno ma a Wy się jak zwykle ociągacie...
Widzieliście cene tego telefonu? buhahah! w Plusie LG L7 II przy abonamencie 59zł na przeniesienie numeru i 1GB net i 400min mają go za 149zł!
WITAMY W PLAY'o DROŻYŹNIE!
A kiedy zamierzacie wprowadzić L7 II? skoro pierwszej L7 już nie ma? ociągacie się i jak zwykle ostatni. Dziękujemy Play, a i jak kolega wyżej dokładnie PLUS go ma ;] wstyd Panowie...
A kiedy ten telefon pojawi się w ofercie RBM?
To naprawdę dobra wiadomość L5 LII to ciekawe i przyjazne użytkownikowi urządzenie. Szybkie, sprawne. Nakładka graficzna jest bardzo przyjemna dla oka i wygodna w obsłudze.

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość