Formuła Europa Unlimited zmiana promocji

18 grudnia o 15:00
komentarzy 127

Krótki, ale być może ważny komunikat dla zainteresowanych ofertą FORMUŁA EUROPA Unlimited dla Klientów indywidualnych. Jutro zaproponujemy nowe warunki promocyjne. Postaram się zdobyć regulamin.

 

Kategoria: Play  

KOMENTARZE 127

Czekamy więc bo moja umowa już się kończy ... Jeśli będzie ciekawa to zostaję z Play !!!
Pier de Lony - Paris
moja sie skonczyla 4 miesiace temu i jade na bezterminowce bo play nie ma nic lepszego co by przebilo poprzednia umowe, heh. Chyba ze oferta na karte bo jest ok. Oczywiscie mowie o taryfach firmowych :)
Te wszystkie Formuły Europejskie we wszystkich sieciach to ściema na pół roku. Od 01.07.2014 będzie obowiązywała jedna stawka w EUROPIE bez roamingów.

Pozdrawiam
Krzysiek Sylwerski
O ile Komisja Europejska tak ustanowi - to wcale nie jest niestety pewne.
To jest pewne ale faktycznie może zmienić się data wprowadzenia o jakieś 3 mc.
Nie wydaje mi się. moim zdaniem to była "kiełbasa wyborcza" pewnej pani.
To sobie trochę poszerz wiedzę na ten temat, może na zagranicznych forach (znajomośc angielskiego wskazana). Kiełbasa wyborcza, to ześ kolego doje.ał..
Ani nie muszę sobie poszerzać, ani nie muszę wydłużać bo jest w sam raz. Wyczytałem to na zagranicznych także portalach w języku angielskim i francuskim. Niemieckiego nie znam i nie zamierzam poznawać, a pięć piw i dwa papierosy to po niemiecku umiem zamówić.
A co z oferta dla firm ?
itm365.pl
niedawno zmieniana, więc ja bym raczej liczył na modyfikacje w okolicach przełomu stycznia/lutego
na szczęście "dla Firm" nie jest zagrożona.
Nowe czyli lepsze?
Zamienione zostanie Nielimitowane odbieranie połączeń w roamingu na terenie UE na jednorazowy pakiet 1000 min, który będzie przyznany na cały okres trwania umowy. Po wykorzystaniu pakietu Klient zapłaci 19 gr/min.
CZYLI WSZYSCY ZAINTERESOWANI NIECH PODPISUJĄ UMOWY JESZCZE DZIŚ.
Jeśli piszesz prawdę, to jest cofanie się do tyłu. Pogorszenie oferty.
zawsze piszę prawdę :p
a umiesz się cofnąć do przodu ? :)
A można się cofać do przodu?
konsultant
Marcin czekamy na dobre wieści :)
pewnie się nie doczekasz :)
Pan Marcin odpowiada jedynie jak może się czymś pochwalić :)
Za to Poll zaraz będzie miał coś do powiedzenia wykazując, że kręcisz bo Play jest najlepszy.
Nigdy nie pisałem, że Play jest najlepszy. Zawsze piszę, że Play jest najlepszy a o tym decyduje klient.
A nie mówiłem! Brzozowy Poll się odezwał!
No to było do przewidzenia. czym zdziwiony?
itm365.pl
mam nadzieję że nie gorsze... ale krótki komunikat wiec obawiam się że mogą być średnie te zmiany :/
niestety masz rację, nielimitowane odbieranie w roamingu się skończy od jutra.
Dobrze, ze jeszcze umowa w drodze i zawsze moge zrezygnowac. ;-)
1000 minut jednorazowo na cala umowe na odbieranie polaczen w roamingu :/
Nie ma co się chwalić tymi zmianami bo zeszmaciliście jedyną dobra ofertę jaką mieliście... jednorazowy pakiet 1000 min na 24 miesiące umowy daje 42 min na miesiąc. T-mobile kładzie was z ofertą jak leci...
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
ja się nie chwalę, ja poinformowałem, że będzie zmiana. Zrobiłem to celowo bo może ktoś chciałby z niej jeszcze skorzystać.
złośnik
równo o 15 jak kończy się pracę, aby czasem nie zdążyć kupić hihihi "Formuła Europa Unlimited LIMITET tylko w PLAY" A 2G to na roamingu - i druga bateria gratis, bo telefon sie nie zdecyduje przy ciągłym odświeżaniu karty... Normalnie cały czas psujecie ofertę. Nie umiecie się za jaja chwycić i iść w romans z Networks!? Dacie im pasmo na wspólne LTE, a zyskacie normalne GSM i pełen UMTS900...
Nielimitowane darmowe odbieranie polaczen w roamingu. That's all...
Usuwają krytyczne merytoryczne komentarze.Masakra.Zmiany będą na gorsze.Tak już jest od kilku miesięcy.Płać za smsy,stacjonarne,drogie słuchawki.Podwyżki są obniżkami..
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
tomi, ta oferta była na rynku kilka miesięcy, mogłeś ją kupić ;-) O jakim usuwaniu krytycznych komentarzy piszesz?
Na szczęście moje numery są firmowe więc zobaczymy jutro czy zmiany są na lepsze czy gorsze. Będzie można jeszcze zadziałać na firmówce lub poczekać na zmianę w firmowych.
Napisałem,że zmiany na gorsze i wpis zniknął.Drugi pozostał.Czekałem na promocję HTC One z Europa Unlimited.Teraz ani dobrej oferty, ani dobrej ceny telefonu.
a co z tymi co mają już tą taryfę ??
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
nic sie nie zmienia
ale to (1000minut) dotyczy tylko nowych umów czy również tych już zawartych ?
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
tylko nowych, stare warunki nie zmieniają się
Chłopie... no jak już zawartych. Wiadomo, że nowych. Komórke masz od roku?
Piotr Łukasiewicz
a co nigdy nie zmieniano warunków umowy już zawartej ? Jak byś się z choinki urwał ;)
Krzysiek Sylwerski
Nie jest to dobre dla operatora - przy umowie z telefonem można by rozwiązać umowę bez kary a wysokość zniżki udzielonej na telefon po prostu zwraca się dopiero po 24 miesiącach.
o już nie sprzedają tej taryfy ... czyli 100% na gorsze
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
jak to nie sprzedają?
nie da się zakupić na www.play.pl
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
właśnie sprawdziłem i mogę, oj coś kręcisz ;-)
faktycznie teraz działa , wcześniej jak pisałem post nie działało. Nie mam interesu w kręceniu ;)
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
no to dobrze ;-)
Śpią już, ubierają choinkę, łowią karpia, lepią pierogi... nie pracują :)
Dzisiaj regulaminu nie znajdzie a jutro sobie go sami znajdziemy :/
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
oczywiście, na play.pl
jest ten regulamin ?? Panie Marcinie ?
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
nie mam, ale jak widzę wiecie już na czym polega zmiana
czyli to z 1000 minut ? na całą umowę ?
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
tak, potem 19 groszy za minutę
Łe to dobrze że podpisałem wcześniej na starych warunkach :)
Marcin Gruszka
Marcin Gruszka
na to wygląda
No to idę to świętować ;)
Pozdrawiam
Straszne. Będzie zmiana nazwy na Formuła Europa Unlimted Up To 1000 Minutes Then 19 Groszy Per Minute?

Nie wiem, przy jakich założeniach była kalkulowana oferta, ale wystarczyło wpisać ten fair use limit w regulamin. Takie zmiany po cichu, na prędce, nie czekając na nowy 'zestaw' taryf i ustalające limit 42 minut(ogrom), to jakiś słaby noworoczny żart.
Naprawdę 1000 minut na cały okres umowy?? Czy pakiet 1000 minut co miesiąc??
ale nie wiem czy dobrze rozumiem to 1000 minut to na krajowe czy te odbierane za granicą ???
Chodzi o odbieranie w strefie Euro (cennik).
Widocznie coś im się nie kalkulowało :)
Pewnie chodzi o ruch na nadajnikach zagranicznych.
Wiadomo co się nie kalkulowało:

Np oferta dla firm. Piszę z pamięci.
Play -za 79zł neto odbieranie w roamingu za free + 100 min na połączenia z kraju do unii co mc.
Plus -za 140zł netto 100min do unii ale brak odbieranych za free.
Orange -za 99zł netto 120min (pakiet jednorazowy!!) + odbieranie w roamingu free.
Tmobile 119zł netto za 100 min co miesiąc do unii i odbieranie w roamingu free.

W Play można jeszcze obniżyć koszty wybierając ofertę bez tel. za 59zł.

Oferty różnią się minimalnie ilością pakietów internetowych. Tu wygrywa Plus bo czym droższy abo dają więcej neta -do 10GB. W tej opcji jest również 300 min do Europy. 185zł netto/mc. Plus nie daje możliwości odbioru za free w roamingu.
Orange daleko w tyle.
Tmobile ma super taryfę z odbieraniem za free i dzwonieniem za free z Poland to Europe. Taryfa droga 299zł netto. Oczywiście najlepsze phony za 1zł lub zestawy z tabletem. Podobnie w Plusie super ceny za telefony.
Biorąc jednak pod uwagę cenę taryfy i usługi to nasz Play bije na głowę konkurencję. Przy wyższych taryfach stawka jest wyrównana lub inni są lepsi (w całości lub częściowo).
Dlatego play zorientował się, że daje za dużo w podstawowej taryfie.
Sory ale nie widziałem, że hieny podwyższyły abonamenty dla firm o 5zł
Cieszę się że podpisałem umowę tydzień temu.
No nie ukrywam, że Ci co podpisali umowę na dotychczasowych warunkach mają szczęście:)
Pewni młodzież z UK kupowała, albo tirowcy, zeby żona zadzwoniła na kilka godzin ;)
Dokładnie. Znam nawet takich :-)
tak własnie chciałam dzwonić do Mojego Narzeczonego który jest kierowcą tira i wyjeżdża na 3 tyg.... poszliśmy a tu bach, akurat zmiana taryfy! :(
na bank tak było.
Powinni zmienić nazwę taryfy HAHA. "Europa Unlimited" to już NIE JEST:)
Drogi Play'u i Marcinie. Dajcie też coś nowego dla firm w Europie. To ja kiedyś wnioskowałem o więcej minut. Jutro kończą mi się dwie umowy a Plus i Tmobile pukają do mych bram
Krzysiek Sylwerski
Jeśli zależy Ci na "europejskiej" wersji abonamentu to radzę przedłużyć jeszcze dziś (choćby online).
Jeszcze jedno pytanie do Pana Gruszki.Dlaczego w ofercie Play nie ma podobnych ofert jakie sa u konkurencji, mianowicie chodzi mi o zestawy smartfon plus tablet? Nawet dla firm nic ciekawego nie proponujecie
teraz rozumie dlaczego dzwonili 2tyg temu z BOK i proponowali mi zmiane dotychczasową taryfe na tą formułe ale po umówieniu sie już nie oddzwonili do mnie. czekają na zmiane na gorszą opcje wiec mam gdzieś cały BOK i zmiane taryfy. teraz napewno już nie będe zmieniał nic.
Krzysiek Sylwerski
Trzeba znać zasady działania call-center. Czasem takie sytuacje mają miejsce u każdego operatora.

A co Ci szkodziło samemu zmienić umowę?
Jak żyć panie Marcinie??
Krzysiek Sylwerski
Po prostu kupić jeszcze teraz w eshopie :)
Panowie i Panie jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. Przeczytajcie jeszcze raz tytuł "zmiana promocji" :) więc nie złośćcie się promocja jak to promocja kiedyś się kończy jak mawiali starzy indianie " lepiej już bylo "
kiedy bedzie dostepny iphone 5s ?
Ale że poll wam nie wytłumaczył jeszcze że 1000 minut jest dla was lepsze od no limit to się dziwię
1000 minut to ja miałem w poprzedniej taryfie i nie po to zmieniałem by mieć ponownie 1000 minut.
Krzysiek Sylwerski
Jak zmieniłeś na Formuła Europa Unlimited to nic się w tym przypadku nie zmienia.
Bo mówisz o odbieraniu połączeń, tak?
Czy nazwa taryfy zmieni się na Formuła Europa Limited? :-(
Jak nie zmienia to UOKiK przywali im karę za wprowadzanie ludzi w błąd ;)
Pozostało Formuła Europa Unlimited. Sprawdziłem dzisiaj.
A kiedy bedą nowe taryfy dla firm z pakietami roaming data ?
Anty Poll
A Polla to gdzieś wcięło na koniec po tak wspaniałej wiadomości od Playa o pogorszeniu oferty?
Nie uwierzył :-)
Anty Poll
Szykuje pewnie jakieś rewelacje że np. dane z Orange wyciekły albo T-mobile ma gorzej.
O tym już bucha cała Polska. Ja tu nic już nie odkryję nowego. Pasuje ci, że twoje dane są w sieci?
Można powiedzieć ze jest pozytywna sprawa tej oferty brak Polla na blogu!
Nic z tego. Oba samce. ja tu byłem, jestem i będę.
Ale do powiedzenia za wiele nie masz jak widzę?
Ale na jaki temat?
Na temat nadchodzących świąt oczywiście.
Sikorek, nawet tego nie potrafisz.
Rzuć jakiś temat, opisz go dokładnie, problemy z nim związane, a jak wrócę z pracy ok. 13-tej to pogadać możemy.
Myslałem ze teraz jesteś w pracy na Taśmowej 7?
Nie, teraz ide do pracy. Będę operatorem kamery SNG przez 1,5h.
tak jak w tym kawale? mój ojciec wykłada teraz na uczelni. a co? kafelki
tak że pollu to że umyjesz wóz transmisyjny to jeszcze daleka droga do operatora
Operator nie myje wozu. A skąd wiesz, że to wóz tak na marginesie? Przecież to ja niby wszystko wiem.
Takie gadanie, że lepiej było. Tylko w Play drożeje internet, pojawia się Europa LIMITED...
złośnik
A jak teraz będzie w reklamie? "Formuła Europa Unlimited LIMITET Tylko w PLAY, najszybciej zwijającej się sieci w Polsce"? Przecież widać iż pogarszacie oferty, abonamenty obecnie są tak ustawione aby wyszarpać dodatkowo 20-30zł za net.... Trochę kiszka, mimo że sezon na karpika :)
Ludzie pójdą tam gdzie taniej i po sprawie. Co się martwisz?
Zastanawiająca jest końcówka: "Postaram się zdobyć regulamin". To agencja która się tym zajmuje, albo osoba w P4 (w sumie nie istotne z kim ma podpisaną umowę i w którym biurowcu ma swoje biurko ;) nie ma jeszcze takiego regulaminu?

Wszyscy wiemy, że bez regulaminu zwyczajnie żadna promocja nie ma prawa ruszyć, więc może darujcie sobie te tandetne chwyty.

Oczywiście wobec powyższego tym bardziej życzymy owocnych starań! :)
Regulaminy są na stronie Play.pl Jest to pakiet jednorazowy. :( Kompromitacja...
Krzysiek Sylwerski
Nie zrozumiałeś. Chodziło o to, by zdobyć regulamin jeszcze przed czasem, żeby czytelnicy bloga mogli się zapoznać z nim wcześniej.
Dziś już regulamin widnieje na stronie.
Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem. Dziś kończąi się umowy na 2 numery i zaproponowano mi gorsze warunki niż mam obecnie. Mamiono mnie darmowym internetem LTE do końca przyszłego roku, ale kiedy powiedziałem konsultantowi, że nie będę specjalnie jeździł do Wrocławia, aby skorzystać z tego dobrodziejstwa ten zmienił temat. Jestem w play od pięciu lat z dwoma numerami. Stare formuły mi odpowiadały, a nowe nie są dla mnie atrakcyjne, bo by mieć swobodę jaką mam teraz musiałbym płacić dużo więcej, a na to się nie zgodzę. Niestety, ale konsultant nie był w stanie mnie do niczego przekonać, a oferta niczym nie różniła się od tego co oferuje się nowym klientom. Play powinien popracować nad ofertą utrzymaniową dla swoich klientów, by tym nie przyszła do głowy myśl o zmianie operatora, a na to chyba się zanosi. Ewentualnie z jednym numerem przejdę na kartę.
Krzysiek Sylwerski
Zawsze możesz korzystać z Twojego obecnego abonamentu przy umowie na czas nieokreślony :)
Lub zobaczyć co proponuje konkurencja. A możesz być miło zaskoczony.
TM , bo niej piszesz, teraz ze stoickim spokojem to się przygląda jak Play odpala Sochaczew, Hrubieszów czy Michałowice. Jedno mniejsze od drugiego a TM naaaaadal paczy, naaaadal paczy.. i paczeć bedzie.
A CZY TO PRAWDA , ZE SFERIS BĘDZIE SPRZEDAWAŁ OFERTY PLAY???
Generalnie to Play powinien wprowadzić jakieś bardziej korzystne pakiety na dzwonienie i odbieranie połączeń w UE bo na tle np. T-mobile wypadacie naprawdę TRAGICZNIE. Zmiana w tych pakietach powinna nastąpić zwłaszcza po tej zmianie w taryfach Unlimited.
niebiesky
no i nie ma zmiany a tak czekałem na to
Ja podpisałam umowe w listopadzie i mam odbieranie za darmo w EU, mnie zmiany nie dotyczą :) Wesołych Świąt
czy w związku ze zmianami, zmieniona zostanie również nazwa na np. Formuła Europa Limited ?
Jak ja się ciesze! że podpisałem umowę 21.10.13 wygrałem :)
Remigiusz Lewicki
Podpisałem umowę 2 grudnia i korzystam często z odbierania w EUROPIE, korzystnie podpisana umowa:)
A co się dzieje w przypadku przenoszonego numeru?
Umowa została podpisana jeszcze przed zmianą regulaminu, ale usługa jako taka, po procesie przeniesienia jest świadczona dopiero od połowy stycznia.
Zatem stare czy nowe warunki?
dlaczego płace za połączenia przychodzące w ofercie europa unlimited kiedy umowe zawarłem 18.10 2013 ma ktoś podobną sytuacje???
Mam nadzieję że teraz kiedy Orange wprowadziło nową ofertę Orange Biz z nielimitowanymi rozmowami wychodzącymi do UE i przychodzącymi nastąpi jakaś riposta PLAY. Prowadzę małą firmę handlową i tego rodzaju połączenia są dla nas chlebem powszednim. Wkrótce kończy mi się umowa z Play i jestem w rozterce bo chętnie pozostałbym w Play ale najnowsza oferta Orange oznacza spore oszczędności dla mojej firmy.
Czy Play zamierza coś zaproponować co byłoby konkurencyjne do w/w oferty Orange???

Komentuj jako gość albo zaloguj się:

Logowanie do vBiuletyn

Zarejestruj na forum

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga
jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Komentuj jako gość