Uwaga komunikat w sprawie faktur!

Udostępnij

Dotarły do mnie informacje, że część wystawionych w ostatnich dniach faktur w pozycji wartość faktury może mieć cyfrę 0 (słownie zero), natomiast zaprezentowana na fakturze kwota do zapłaty jest prawidłowa.

Przepraszamy tych z Was, którzy otrzymali taki właśnie dokument. Prawidłowe faktury zostaną wysłane do Was jeszcze raz z przedłużonym terminem płatności.

Temat dotyczy tylko części Klientów, ale uznałem, że warto o tym poinformować bo być może ktoś z czytelników bloga też tego doświadczył.

Zobacz więcej

19 KOMENTARZE

  1. niestety Play ostatnio ciagle masz z czyms problem a zwłaszcza z play 24-znikajace numery które dopisują recznie konsultanci a i tak nie ma ich później-brak możliwości zalogowania itp

  2. Panie Marcinie. Czy mógłby Pan wypowiedzieć się na temat podwyżek cen Iphona 6? Skąd ta zmiana, w dodatku przeprowadzona tak cicho? Niedługo premiera nowego modelu, a wy podwyższcie ceny starego. W dodatku sama oferta „Formuła Iphone” też niezbyt zachęcająca.

  3. Gratuluję rozwiązania reklamacji: „odnosząc się do przesłanej korespondencji, informuję, że z pomiaru warunków radiowych wynika, iż poziom sygnału jest na dobrym poziomie. Podczas wykonywania aktywności wychodzących prędkości dochodziły do 6 Mbit. Pomiar przeprowadzany był w lokalizacji Ruda Śląska Zabrzańska 38. przypominam, że szybkość prędkości internetu w usłudze mobilnej zależna jest od ilości użytkowników korzystających z nadajnika oraz odległości od nadajnika.”

    Lokalizacja, tak jak druga- dom są na mapie zasięgu LTE, mimo, że przez większość czasu mam 3g i 1-2 kreski zasięgu. Co z tego, że jest połączenie, jak jest co chwilę niestabilne i/lub ping szaleje.

    Nikt LTE nie wymyślił do transferu rzędu 6Mbps.

    W przyszłym roku idę do pomarańczowych, mimo obecnie 7 lat z Wami.

    • Mi kiedys odpisali, ze internet wolno działa bo zakłócają go nadajniki białoruskie – w prostej linii do Białorusi mam ok 160km

      • Ahahahahahahahahah tu mnie już rozwalili normalnie niedługo powiedzą że jest słaby zasięg bo Słońce zakłóca hhahahahahahahahaahah !!!!!!!! :D

        • tyle że rozbłyski na słońcu mogą spowodować zakłócenia. Na szczęście nie spotkałem się z taka odpowiedzią.

  4. Ja natomiast otrzymałem 2 różne faktury za ten sam okres abonamentu tego samego numeru telefonu i musiałem zapłacić 2x abonament dla jednego numeru.

    Oczywiście zgłosiłem to przez Play24, ale 2 różnych konsultantów odpisało mi, że przykro im, ale tak ma być i nie da się nic z tym zrobić.

    Jeśli Play życzy sobie wyjaśniać to nie bezpośrednio ze mną, tylko za pośrednictwem UOKiK i Urzędu Skarbowego to proszę bardzo.

  5. cześć,

    czy do wystawionych ponownie faktur będzie wysłane drugi raz eawizo z załączoną ponownie fakturą?

  6. czy problemy z zerowymi fakturami sa powiazane z brakiem efaktury w banku pko sa ? jesli tak to czy zostanie to skorygowane rowniez w banku ?

  7. Systemy Wam się sypią, ale widzę, że humor dopisuje. Na blogu, a przede wszystkim na forum zaklinają rzeczywistość. Mało tego, pracownicy Play powiązani z forum usilnie twierdzą, że P24 to tylko dobra wola operatora i nie ma przymusu utrzymywania takiego systemu jakim jest e-bok.
    Czy Rzecznik potwierdza słowa załogi z forum? Czy e-bok w tych czasach to luksus?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości